خرید فالوور

بهترین زمان ارسال در فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر و LinkedIn

دقیقاً چه زمانی بهترین زمان برای ارسال در شبکه های اجتماعی است؟

این یک سوال قدیمی است. شما ساعت ها (یا ماه ها) صرف تحقیق ، طوفان مغزی ، ایجاد ، ویرایش و پرداخت این پست جدید (یا کمپین) کرده اید و اکنون زمان رونمایی از آن برای جهانیان است.

اما صبر کنید چه زمانی بهینه است؟ آیا همه ساعت ها یا دقیقه ها از نظر الگوریتم برابر هستند؟

نه ، آنها نیستند.

به همین دلیل بیش از ۳۰،۰۰۰ پست در رسانه های اجتماعی را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادیم تا ببینیم آیا روزها و زمان های خاص به طور جهانی در رسانه های اجتماعی بیش از دیگران مشغول فعالیت هستند. در اینجا خلاصه ای سریع از آنچه که ما پیدا کرده ایم آورده شده است ، اما برای یافتن چگونگی یافتن بهترین زمان برای ارسال ویژه برای مخاطبان ، صنعت و مناطق زمانی خود ، به مطالعه ادامه دهید.

به طور کلی بهترین زمان برای ارسال در شبکه های اجتماعی ساعت ۱۰:۰۰ صبح سه شنبه ها ، چهارشنبه ها و پنجشنبه ها است.

  • بهترین زمان ارسال پیام در فیس بوک سه شنبه و پنجشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲:۰۰ بعد از ظهر است .
  • بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام ساعت ۱۱:۰۰ صبح روز چهارشنبه است.
  • بهترین زمان ارسال پیام در توییتر ساعت ۸:۰۰ صبح دوشنبه و پنجشنبه است.
  • بهترین زمان ارسال پست در LinkedIn ساعت ۹:۰۰ صبح سه شنبه و چهارشنبه است.

اما این زمان ها به چه معناست؟

اگر تازه کار خود را در شبکه های اجتماعی شروع کرده اید و اطلاعات ارسال گذشته یا بینش مخاطبان زیادی برای کار با آنها ندارید ، این زمان های ارسال پست برای شروع مناسب است. اما آنها بسیار کلی هستند. با بزرگ شدن حساب های خود ، می خواهید برنامه پست خود را تغییر دهید تا با رفتار مخاطب خاص خود بهتر سازگار شود. شاید تعجب کنید که تفاوت آن با جمعیت عمومی چقدر است.

در زیر ، به شما نشان می دهیم که چگونه با استفاده از همان روش تیم رسانه های اجتماعی خود Hootsuite ، بهترین زمان های ارسال خود را پیدا کنید.

آیا واقعاً بهترین زمان برای ارسال در شبکه های اجتماعی وجود دارد؟

از آنجا که الگوریتم های تغذیه اخبار (به ویژه الگوریتم فیس بوک و الگوریتم اینستاگرام ) “آخرین وضعیت” را به عنوان یک سیگنال رتبه بندی اصلی در نظر می گیرند ، ارسال محتوای شما در هنگام آنلاین بودن دنبال کنندگان ، یکی از ساده ترین راه ها برای بهبود دسترسی آلی شما است .

این ما را به یک خبر بد می رساند: توافق در مورد یک استاندارد “بهترین زمان ارسال در شبکه های اجتماعی” دشوار است. همه و عمویشان مطالعه ای در مورد معیارهای صنعت انجام داده اند – اما منبع واقعی حقیقت همیشه به اطلاعات مربوط به پیروان خود بازمی گردد.

بهترین زمانهای جهانی برای ارسال مانند مواردی که در تحقیقات ما در بالا یافتیم ، به عنوان بهترین نقطه شروع برای حساب های جدیدی که هنوز مخاطب ایجاد نکرده اند و بنابراین کسی را برای آزمایش ندارند ، استفاده می شود.

هرچند مخاطب داشته باشید ، به طور حیرت انگیزی آسان است که بهترین زمان ارسال برای کانال های رسانه های اجتماعی خود را مشخص کنید – به خصوص اگر ابزار مناسبی داشته باشید.

ابتدا ، ما به شما خواهیم گفت که چگونه تیم رسانه های اجتماعی ما در Hootsuite بهترین زمان خود را برای ارسال در هر شبکه اجتماعی پیدا کردند – تقریباً ۸ میلیون مخاطب. سپس ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه موارد خود را پیدا کنید.

بهترین زمان برای ارسال در فیس بوک

طبق تجزیه و تحلیل ما ، بهترین زمان برای ارسال در فیس بوک سه شنبه و پنجشنبه از ۸:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ PM است . این مواردی را جستجو می کند که تیم اجتماعی Hootsuite هنگام جستجوی اطلاعات خود پیدا کرده اند.

برای تیم رسانه های اجتماعی Hootsuite ، بهترین زمان ارسال پست به فیس بوک در روزهای هفته در ساعت ۶:۱۵ صبح و ۱۲:۱۵ بعد از ظهر PST است.

ما با استراتژیست بازاریابی اجتماعی Hootsuite ، Brayden Cohen گپ زدیم تا بدانیم جوانب مثبت چگونه برنامه ارسال مطلوب را محاسبه می کنند.

وقتی صحبت از فیس بوک می شود ، عملکرد گذشته و فعالیت پیروان هر دو مهم هستند.

این نقشه حرارتی از Hootsuite Analytics نشان می دهد که بیشترین تعداد دنبال کنندگان هر روز هفته در حوالی ظهر PST (3 بعد از ظهر EST) به فیس بوک می آیند. با توجه به این ، ممکن است فکر کنید کوهن در ظهر PST ارسال می کند.

اما این تمام ماجرا نیست. وقتی عملکرد پست گذشته را در نظر گرفتیم ، معلوم می شود که برای کانال های Hootsuite ، بهترین زمان ارسال به فیس بوک در ساعت ۶:۱۵ صبح و ۱۲:۱۵ بعد از ظهر PST در روزهای هفته است.

کوهن می گوید: “این زمان ها برای ما بسیار مثر است ، زیرا این زمانی است که افراد بیشترین شکاف را در برنامه خود دارند و برای بررسی اجتماعی در دسترس هستند.”

“بهتر است اولین چیز را صبح ارسال کنید زیرا این زمانی است که مردم اخبار خبری خود را جلب می کنند. وقت ناهار همیشه عالی است زیرا این زمانی است که افراد بیشترین فاصله را در برنامه خود دارند. ساعات کار نیز بسیار موثر است ، زیرا افراد در حال بررسی مواردی هستند که در طول روز از دست داده اند. ”

 

– برایدن کوهن ، استراتژیست رسانه های اجتماعی

آمار اصلی فیس بوک که هنگام ارسال به خاطر داشته باشید:

  • ۷۴٪ از کاربران آمریکایی حداقل روزی یک بار فیس بوک را چک می کنند
  • ۵۱٪ از کاربران آمریکایی روزانه چندین بار فیس بوک را چک می کنند
  • مردم به طور متوسط ​​روزانه ۳۴ دقیقه در فیس بوک می گذرانند
  • ۸۰٪ افراد فقط با استفاده از تلفن همراه به فیس بوک دسترسی پیدا می کنند (۱۹٪ از تلفن همراه و دسک تاپ استفاده می کنند)

برای اطلاعات بیشتر ، آخرین آمار فیس بوک و اطلاعات جمعیتی فیس بوک را بررسی کنید .

بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام

طبق تجزیه و تحلیل ما ، بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام ساعت ۱۱:۰۰ صبح روز چهارشنبه است . تیم اجتماعی Hootsuite هنگام بررسی تاریخ ارسال خود ، یافته های مشابهی را کسب کردند.

برای تیم رسانه های اجتماعی Hootsuite ، بهترین زمان برای ارسال پست به اینستاگرام هر زمان بین ۸ صبح تا ۱۲ PM یا ۴-۵ PM PST است.

شاید تعجب آور نباشد که الگوریتم اینستاگرام شباهت های زیادی با الگوریتم اینستاگرام دارد. یعنی ، یک سیگنال رتبه بندی کلیدی است. که به این معنی است که رفتار مخاطب ، باز هم ، یک عامل مهم در ارسال زمان است.

با نگاهی به زمان آنلاین بودن فالوورهایتان می توانید به شروع کار کمک کنید.

برای کانال های اجتماعی Hootsuite ، این بدان معنی است که بیشتر اوقات ارسال ما تا صبح زود یا وقت ناهار در PST است. در EST ، اواسط صبح (مراجعه به دفتر) یا عصر (خارج شدن از کامپیوتر و سوار شدن بر روی تلفن هوشمند آنها) است.

آمار کلیدی اینستاگرام که باید هنگام ارسال به خاطر داشته باشید:

  • ۶۳٪ از کاربران آمریکایی حداقل روزی یک بار اینستاگرام را چک می کنند
  • ۴۲٪ از کاربران آمریکایی هر روز چندین بار اینستاگرام را چک می کنند
  • استفاده از اینستاگرام در سال ۲۰۲۰ به طور متوسط ۳۰ دقیقه در روز افزایش یافت (از ۲۶ دقیقه در روز در سال ۲۰۱۹)
  • مردم در سال ۲۰۱۹ به طور متوسط ۶ دقیقه و ۳۵ ثانیه برای هر بازدید از اینستاگرام صرف کردند

آخرین آمار اینستاگرام را در اینجا مشاهده کنید (و در حالی که در این Instagram هستید از اطلاعات جمعیتی اینستاگرام مطلع شوید.)

بهترین زمان ارسال پیام در توییتر

طبق تجزیه و تحلیل ما ، بهترین زمان برای ارسال پست در توییتر ۸:۰۰ صبح دوشنبه و پنجشنبه است .

وقتی تیم اجتماعی Hootsuite به داده های آنها نگاه کرد ، نتایج مشابه (اما گسترده تری) پیدا کرد: روزهای هفته در ساعت ۶-۹ صبح PST.

طبق گفته نیک مارتین ، متخصص تعامل اجتماعی ، کلیک ها مهمترین معیار اندازه گیری در توییتر هستند و تجزیه و تحلیل Hootsuite واضح است. ارسال توییت در ساعات اداری انگلستان و ساحل شرقی بهترین نتیجه را از نظر کلیک و تعامل دارد.

حتی در آخر هفته ها ، صبح ها هنوز هم بهترین هستند ، اما او پست ها را کمی دیرتر تعیین می کند.

با این حال ، مارتین می گوید که با توییتر ، مهم است که توجه داشته باشیم که تجزیه و تحلیل با “بهترین زمان ارسال” – یعنی هر زمان که بیشترین دنبال کننده آنلاین باشد – می تواند از افراد در مناطق دیگر غافل شود.

مارتین می گوید: “پاشیدن مطالب بصورت شبانه روزی بسیار مهم است ، به خصوص اگر شما یک برند با مخاطبان جهانی باشید. مردمی در استرالیا همان مشکلاتی را دارند که بازاریابان شبکه های اجتماعی در سواحل شرقی با آن روبرو هستند. اگر اهل استرالیا ، نیوزیلند ، هند یا هرجای دیگری هستید که انگلیس یا آمریکای شمالی نیستند: ما شما را می بینیم و سعی می کنیم محتوای مفیدی را در زمانی که برای شما مناسب است وارد خوراک شما کنیم. “

مارتین برای جلب مخاطبان جهانی Hootsuite ، توییت ها را در تمام ساعات برنامه ریزی می کند – نه فقط “بهترین” – و همچنین کمپین های تبلیغاتی ایجاد می کند تا پست هایی را که مناطق دیگر و کشورهای دیگر را هدف قرار داده است ، افزایش دهد.

آمار اصلی توییتر که باید هنگام ارسال به خاطر داشته باشید:

  • ۴۲٪ از کاربران آمریکایی حداقل روزی یک بار توییتر را چک می کنند
  • ۲۵٪ از کاربران آمریکایی چندین بار در روز توییتر را چک می کنند
  • مردم در سال ۲۰۱۹ به طور متوسط ۱۰ دقیقه و ۲۲ ثانیه برای هر بازدید از توییتر صرف کردند

در اینجا لیست کاملی از آمار ۲۰۲۱ توییتر ما وجود دارد (و مشخصات جمعیتی توییتر نیز.)

بهترین زمان ارسال پست در LinkedIn

بهترین زمان ارسال پست در LinkedIn ساعت ۹:۰۰ صبح سه شنبه و چهارشنبه است.

تیم اجتماعی Hootsuite هنگامی که به اطلاعات ارسال خود نگاه می کردند ، نتایج مشابهی پیدا کرد. بهترین زمان ارسال پست در LinkedIn روزهای هفته بین ۸-۱۱ صبح PST است.

Iain Beable ، استراتژیست بازاریابی اجتماعی Hootsuite برای اروپا ، خاورمیانه و آفریقا ، حضور Hootsuite را در LinkedIn مدیریت می کند. او به ما می گوید در حالی که به طور سنتی عملکرد بهتری را در صبح ها ، ناهارها و عصرها مشاهده می کرد ، اما تعداد آنها به دلیل همه گیری کمی پراکنده بوده و در طول روز پخش می شود.

بیبل می گوید: “اکثر مخاطبان ما در آمریکای شمالی هستند ، بنابراین من تمایل دارم که پست های اولیه صبح PST را برنامه ریزی کنم.” “این باعث می شود افراد در EMEA در اوایل شب جذب شوند ، که به نظر می رسد بهترین عملکرد را برای ما به ارمغان می آورد. آخر هفته ها هم پست می گذاریم ، اما با سرعت کمتر و بعداً صبح. در واقع شبهای یکشنبه نیز شاهد نامزدی بهتر بوده ام. “

بیبل می گوید تا آنجا که استراتژی برنامه ریزی پست وجود دارد ، “برای LinkedIn ، یک روش آزمون و یادگیری برای هدایت داده ها است تا بفهمیم چه چیزی مفید است. برنامه ما عمدتا براساس آنچه در گذشته عملکرد خوبی داشته است و آزمایش زمان های مختلف برای دیدن بهترین نتیجه انجام می شود. “

بیبل اضافه می کند که در تجربه خود با الگوریتم LinkedIn ، توجه به کیفیت ، مرتبط بودن و محتوای پرطرفدار کمتر مورد توجه است .

 

 

برای خرید فالوور کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست