خرید فالوور

ویژگی های اینستاگرام

روی احساسات ضربه بزنید

بر روی احساسات مخاطب خود ضربه بزنید تا او را وادار به سرمایه گذاری شخصی بیشتری در صحبت های خود کنید. تقریباً تضمین خواهید کرد که کاربران بارها و بارها به مطالب شما بازمی گردند. Emotion ابزاری قدرتمند است ، بنابراین باید همیشه محتوایی درست کنید که باعث شود کاربران احساس کنند چیزی قدرتمند است. پست های شما وقتی کیفیت انسانی در آن باشد جذابیت بیشتری دارد.

از مشوق ها برای ایجاد Buzz استفاده کنید

همه عاشق چیزهای رایگان هستند. شروع به استفاده از مشوق هایی مانند هدایا ، قرعه کشی ها و کوپن ها کنید. مشوق ها باعث ایجاد هیاهو در اطراف برند شما می شوند ، علاقه ها و نظرات شما را افزایش می دهند و آگاهی در مورد نام تجاری شما را افزایش می دهند. حتی اگر نام تجاری شما جدید و غیرقابل شنیده باشد ، یک پست تشویقی تبلیغاتی می تواند شرکت شما را به آگاهی و تعامل بالاتر برساند. به یاد داشته باشید فقط چیزی را پیشنهاد کنید که مربوط به برند شما باشد و بازار هدف شما بخواهد. برای برنده شدن از کاربران بخواهید پست و صفحه شما را لایک کنند ، دنبال کنند یا به اشتراک بگذارند. مشوق ها تقریباً همیشه به موفقیت می رسند.مخاطبان خود را بخندانید

شوخ طبعی همیشه جذاب است و می تواند در نوع خود سر و صدا ایجاد کند . محتوای با کیفیت و سرگرم کننده توجه را به خود جلب می کند زیرا خنده در سراسر جهان دوست دارد. اگر افراد محتوای شما را طنزآمیز ببینند ، به احتمال زیاد به اشتراک می گذارند و این باعث خنده یا احساسات قدرتمند دیگری می شود. پست هایی که چیزی جز میدان های فروش نیستند ، کسل کننده و قابل قبول هستند. همیشه از تمیز بودن پست های خنده دار خود اطمینان حاصل کنید.


سعی کنید به جای نوشتن ، فیلم بسازید

محتوای ویدیویی خوب انجام شده می تواند به تعاملات کاربر کمک کرده و کیفیت مطالب و نمایه شما را افزایش دهد. فیلم ها روش های ساده ای برای انتقال سریع مقدار قابل توجهی از اطلاعات هستند. همچنین فیلم ها بیشتر از پست های متنی توجه مردم را به خود جلب می کنند. همه نمی خواهند بنشینند و بخوانند ، بنابراین ویدیوها می توانند لایک و دنبال کننده بیشتری بگیرند. هنگام خرید دنبال کنندگان ، پسندیدن ها و بازدیدهای اینستاگرام ، فیلم های ارسالی شما توسط کاربران ارگانیک مشاهده و پسندیده می شوند و به طور کلی به حساب شما کمک می کنند. محتوای شما به افراد بیشتری می رسد و اعتبار شما را بهبود می بخشد.

ویدئوها همه کاره هستند و فیلم های خنده دار یا احساسی بیش از موارد فروش ، جذابیت بیشتری را تجربه می کنند. محتوای ویدئویی یکی از محبوب ترین راه های تعامل کاربران با یک شرکت و یادگیری اطلاعات جدید در مورد یک نام تجاری است. با این حال ، تصور نکنید که فیلم های طولانی تر از فیلم های کوتاه بهتر هستند. فیلم های کوتاه توجه بینندگان را بهتر از فیلم های طولانی جلب می کنند. سعی کنید محتوای ویدئویی خود را در حدود ۳۰ ثانیه نگه دارید

در بالای روند قرار بگیرید

مهم است که در بالای روندهای محبوب و آنچه در فرهنگ پاپ رخ می دهد ، باقی بمانیم. هیچ کس اطلاعات یا محتوای منسوخ شده ای را نمی خواهد که دیگر قابل تکرار نباشد. منسوخ شدن پست های طنز معمولاً منجر به جدا شدن از کار می شود. محتوای خود را مرتبط ، مد روز و در تماس نگه دارید.

در تماس با روندها اشتباه نکنید و تکرار همان کاری است که می بینید مارک های دیگر و اینفلوئنسرها انجام می دهند. کاربران اصالت می خواهند و دزدی ادبی آشکار با استقبال خوبی روبرو نمی شود. با این حال ، می توانید سر خود را تکان دهید تا اطلاعات را از کجا یا از کجا دریافت کنید.

همیشه مقدار را اضافه کنید

محتوا باید همیشه چیزی به روز یا زندگی کاربر اضافه کند. وقتی مردم فیلم های شما را تماشا می کنند یا پست های شما را مشاهده می کنند ، زمانی را صرف نام تجاری شما می کنند که ممکن است در جای دیگری خرج کنند. اطمینان حاصل کنید که وقت آنها عاقلانه سپری شده است. به کاربران خود با محتوای ارزشمندی که می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند و در زندگی آنها بگنجانند پاداش دهید. همه چیز را جذاب و الهام بخش نگه دارید.

از علاقه مندی های مخاطبان خود و آنچه که برایشان مهم است جلب کنید. اگر بازار هدف شما در حال حاضر به موضوعی خاص علاقه مند است ، محتوایی را ارائه دهید که با آن علاقه روبرو شود. همچنین می توانید از طریق نظرات و پیام ها بازخورد بخواهید تا درک بهتری از خواسته های مخاطبان خود داشته باشید. وقتی دانستید که مردم چه اشتیاق دارند ، می توانید آن را در یک بسته بندی شسته و رفته به آنها بدهید. مخاطبان شما خودشان را بهتر می شناسند و می خواهند از برند شما ببینند.


آن را مخلوط کنید

محتوای تکراری بیات و کسل کننده می شود. هیچ کس نمی خواهد همان چیزهای ارسال شده را بارها و بارها ببیند. با پستهای بی فایده ای که هیچ کس به آنها علاقه ندارد ، از خبرمایه خود پشتیبان تهیه خواهید کرد. بدترین سناریو مشترک شدن کاربران از صفحه شما نیست. چیزها را با هم مخلوط کنید و چیزهایی تازه نگه دارید که هنوز مربوط به صنعت شما باشد. ممکن است یافتن مخلوط مناسب از محتوا چالش برانگیز باشد ، اما درصورت طولانی مدت نتیجه گیری می شود که پیروان شما مشترک و درگیر شوند.

محتوای با کیفیت همیشه بهتر از محتوای تکراری و بیش از حد انجام شده است. برای برقراری روابط شخصی با بینندگان خود اصیل و قابل تکرار باشید. محتوای احساسی و طنزآمیز بیاندازید و با مصرف کنندگان پیوند برقرار کنید. همیشه قبل از اینکه کهنه شود ، چیزها را با هم مخلوط کنید و هر چند وقت یک بار انگیزه بیاندازید .

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

چرا هر شرکتی باید اینقدر به رسانه های اجتماعی اهمیت دهد؟ مزایای آن از قبل مشخص است و محتوای با کیفیت ، اثبات اجتماعی و اعتبار از قسمتهای اساسی آگاهی اجتماعی هر برند است. رسانه های اجتماعی ابزاری مهم برای داشتن در برنامه بازاریابی هر شرکتی است. رسانه های اجتماعی به کسب و کارها در هر اندازه کمک می کنند تا مخاطبان گسترده تری و یک بخش استفاده نشده از بازار هدف خود را جلب کنند. تبلیغات روزنامه ها ، بیلبوردها و تبلیغات مجله ها یادگاری است – شبکه های اجتماعی اکنون سلطان بازاریابی هستند.

اینستاگرام یکی از بالاترین امتیازات در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و یکی از مهمترین آنها برای بازاریابی است. این یکی از بارگیری ترین برنامه ها در فروشگاه های iTunes و Google Play است. میلیون ها نفر روزانه از اینستاگرام استفاده می کنند ، همه کارها را از ارسال و به اشتراک گذاری محتوا ، لایک و دنبال کردن مارک ها انجام می دهند. در پایان روز ، مارک ها بدون حضور در شبکه های اجتماعی نمی توانند موضوعیت خود را حفظ کنند.

بازاریابی شبکه های اجتماعی می تواند بازار خاصی را که برند شما برای آن هدف قرار داده است هدف قرار دهد. شما می توانید محتوای خود را مستقیماً در مقابل کاربرانی قرار دهید که بیشترین توجه را به صحبت های شما دارند. بازاریابی در شبکه های اجتماعی بسیار م moreثرتر از تکنیک های بازاریابی به سبک قدیمی است. شما همیشه می توانید پست های خود را به اشتراک بگذارید و از دیگران بخواهید تا به شما کمک کنند تا به طور ارگانیک به دنبال کنندگان جدید برسید ، اما ایجاد یک پیرو بزرگ از این طریق چالش برانگیز است. خرید فالوور ، لایک و بازدید می تواند تلاش های بازاریابی شما را به صورت تصاعدی افزایش دهد.

 

 

 

برای خرید فالوور کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست