خرید فالوور

راهنمای نهایی برای دنبال کنندگان اینستاگرام

مقدمه

همه ما می دانیم که خرید فالوور ، لایک و بازدید از اینستاگرام امکان پذیر است ، اما هر شرکتی که این سرویس را ارائه می دهد قابل اعتماد نیست. متأسفانه ، برخی از شرکت ها اطلاعات بدی را در مورد نحوه خرید لایک ، فالوور و بازدید از اینستاگرام منتشر می کنند که به ضرر کسب و کارهای کوچک و تأثیرگذار است. مهم نیست که شغل شما چه باشد ، چه قبلاً تأسیس شده باشید یا اینکه یک میکرو تأثیرگذار باشید ، رشد حساب اینستاگرام خود تا سطح حلال یک چالش است. پیش از دیدن نتیجه واقعی ، رفتن به مسیر ارگانیک می تواند سالها کار سختی را به خود اختصاص دهد.

در اینجا ، نحوه عملکرد سیستم عامل اینستاگرام و اینکه چگونه می توانید با خیال راحت و کارآمد بازدیدها ، لایک ها و فالوورهای اینستاگرام را بخرید ، توضیح می دهیم . هرچه حساب شما از تعداد لایک ، بازدید و دنبال کننده بیشتری برخوردار باشد ، محتوای شما از اعتبار بیشتری برخوردار است و هرچه “اثبات اجتماعی” بیشتری داشته باشید ، افراد بیشتر برند شما را با کیفیت و قابل اعتماد می بینند. تولید محتوای جدید بخشی از این فرآیند است ، اما دستیابی به افرادی که به مطالب شما علاقه مند هستند برای یک کمپین موفق ضروری است. دستیابی به افراد مناسب برای محتوای شما باعث می شود حساب شما در جایی که دیگران ممکن نیست رونق بگیرد و باعث جلب توجه اسپانسرها می شود.

یک بستر رقابتی

رسانه های اجتماعی بخصوص در چند سال گذشته بطور مداوم در حال پیشرفت هستند. سیستم عامل های مختلف برای به نمایش گذاشتن نام تجاری خود ، جذب مشتری و حامیان مالی جدید و افزایش نرخ تبدیل آنها ، به ابزاری بهتر برای مشاغل کوچک و تأثیرگذار تبدیل شده اند. اینستاگرام از این روند مستثنی نیست و از زمان تاسیس خود در سال ۲۰۱۰ ، اینستاگرام رشد کرده و به یکی از پر کاربردترین سیستم های اجتماعی اجتماعی در سراسر جهان تبدیل شده و میلیون ها نفر را تحت تأثیر قرار داده است.

تخمین محافظه کارانه ، تعداد کاربران ماهانه اینستاگرام را نزدیک به ۱۰۰ میلیون نفر فقط در ایالات متحده و یک میلیارد نفر در سراسر جهان اعلام کرده است. این بدان معنی است که هر ماه یک سوم جمعیت ایالات متحده در اینستاگرام حضور دارند. استفاده از قدرتی که اینستاگرام برای استفاده در بازارهای جدید و ارتباط با پایگاه مشتری شما ارائه می دهد ، احمقانه است.

افزایش محبوبیت اینستاگرام

با افزایش محبوبیت اینستاگرام ، کاربران آن نیز افزایش می یابند و باعث می شوند مارک ها و اینفلوئنسرها برای جلب توجه کاربران ، حمایت های مالی و دنبال کنندگان جدید در رقابت دائمی با یکدیگر قرار بگیرند. بازی در حال تشدید است ، اما خوشبختانه فرصت های جدیدی وجود دارد که می تواند به مشاغل و افراد تأثیرگذار در رسیدن به اهدافشان کمک کند. هنگامی که فیس بوک اینستاگرام را به دست آورد ، جریان مداوم کاربران جدیدی توسعه یافت و تعداد مارک های رقیب نیز افزایش یافت.

با رقابت شدید و پیوستن مارک های جدید به طور منظم ، جدا کردن نام تجاری خود از جمعیت چالش برانگیز است. برای موفقیت ، شما باید محتوایی متفاوت از بقیه داشته باشید در حالی که هنوز هم بینندگان طنین انداز است. اینستاگرام راهی منحصر به فرد برای تبدیل شدن به نام خانوادگی در مشاغل جدید ارائه می دهد ، اما اگر محتوای مناسب و برنامه های دستیابی مناسب را نداشته باشید ، ممکن است هرگز به آن نقطه نرسید. وقتی کسب و کار شما محتوای با کیفیت تولید می کند و این محتوا باعث می شود در مقابل کاربران مناسب قرار بگیرد ، نام تجاری شما موفقیت خود را شروع خواهد کرد. شما اثبات اجتماعی ایجاد خواهید کرد که برای هر شغلی حیاتی است.

اینستاگرام راهی عالی برای اینفلوئنسرها برای جذب درآمد جدید از مارک های دیگر است که می خواهند محتوای شما را حمایت مالی کنند. به عنوان یک تأثیرگذار ، هر زمان که طرفداران خود این محصولات را خریداری می کنند می توانید به سرعت محصولات را برای مخاطبان خاص بازاریابی کنید و از حمایت مالی درآمد کسب کنید.

آینده اینستاگرام

بسیاری از تحلیلگران انتظار دارند که اینستاگرام تا سالهای ۲۰۲۰ و بعد از آن نیز رشد خوبی داشته باشد. این به این دلیل است که اینستاگرام به طور منظم در تلاش است تا با معرفی ویژگی های جدید و ابزارهای مختلف برای مشاغل ، پلتفرم را بهبود بخشد. اینستاگرام در حال پاکسازی حساب های جعلی و ایجاد محیطی با استقبال بیشتر است که تجربه کاربر را ارتقا می بخشد. اینستاگرام با داشتن یک جامعه مدارا تر ، در حال تبدیل شدن به یک پلت فرم و جامعه دوستانه تجارت است.

اینستاگرام یک بستر عالی برای استفاده تجاری است زیرا آنها گزارش های داده را برای حساب ها ارائه می دهند و ما می توانیم انتظار داشته باشیم که آن ها با گذشت زمان بهبود یابند. تجزیه و تحلیل ارائه شده نشان می دهد که پست های شما چگونه کار می کنند و عملکرد آنها در جمعیت های مختلف مانند سن ، نژاد ، جنسیت و موقعیت جغرافیایی چگونه است. ردیابی فعالیت ابزار دیگری است که این پلتفرم ارائه می دهد. برای کشف اطلاعات پیروان و مشتریان خود می توانید از ردیابی فعالیت استفاده کنید.

 

IGTV

اینستاگرام اخیراً IGTV را راه اندازی کرد و موقعیت آنها را در سلسله مراتب شبکه های اجتماعی تقویت کرد. IGTV یک سرویس ویدیویی بهینه شده است که قصد دارد با سایر غول های رسانه ویدیویی مانند YouTube رقابت کند. IGTV راهی جدید برای تجربه محتوا از مارک ها ، اینفلوئنسرها و سایر کاربران ارائه می دهد. در IGTV ، فیلم ها به خوبی در صفحه های گوشی کار می کنند و برای شبکه های داده تلفن همراه بهینه شده اند.

IGTV یک برنامه جداگانه از اینستاگرام است و در حال حاضر شامل مجموعه ای از پروفایل سازندگان محتوا است. نیازی به جستجوی مارک های مورد علاقه خود نخواهید بود – آنها از قبل در مقابل شما خواهند بود.

 

تأثیرگذارها

اینستاگرام یکی از برجسته ترین سازندگان روند تأثیرگذار است که جریان های جدیدی از طریق حمایت مالی از محصولات را برای افراد بی شماری فراهم می کند. تأثیرگذارها قابل استفاده هستند و می توانند طیف گسترده ای از مردم و جمعیت را تحت تأثیر قرار دهند. هدف از تأثیرگذاری جلب نظر دیگران از طرف مارک ها و محصولات است. میکرو اینفلوئنسرها اغلب نفوذ بیشتری نسبت به افراد مشهور دارند که دلیل آن ارتباط بیشتر بینندگان با افراد غیر مشهور است.

مشترکات بیشتر افراد با تأثیرگذاران بیشتر از افراد مشهور است زیرا افراد تأثیرگذار معمولاً میلیونر نیستند ، کالاهای لوکس کمتری دارند و از خانواده های شناخته شده ای نیستند. اینفلوئنسرها معمولاً همدلی و دلسوزی بیشتری را برای پیروان خود نشان می دهند از راه هایی که ستاره های سینما نمی توانند یا نمی توانند. اینفلوئنسرها به سادگی قابل بازیابی و طبیعی تر هستند تا با آنها ارتباط برقرار کنند. با رشد اینستاگرام ، احتمال اینکه قدرت تأثیرگذار نیز رشد کند ، وجود دارد و این ارزش آنها را برای مارک های مختلف از هر اندازه بیشتر می کند.


حسابهای جعلی پاک خواهد شد

اینستاگرام به طور خستگی ناپذیر در تلاش است تا ایجاد حساب های جعلی را خفه کند و هرگونه کشف را ممنوع کند. حساب های جعلی از این نظر برای کاربران سخت است که کار در این سیستم عامل را دشوار می کنند. حساب های جعلی همچنین حساب های کاربری واقعی را که پیروان حساب جعلی دارند به خطر می اندازد.

اینستاگرام در تلاش است تا افتتاح حساب جعلی را با چالش بیشتری روبرو کند و گزارش دهی آنها را آسان تر کرده است. این شرکت در ادامه وظیفه خود برای پاکسازی سیستم عامل ، به شناسایی و گزارش حساب های تقلبی به کل جامعه اینستاگرام متکی است.

حساب های جعلی و گروه های حساب باعث از دست رفتن اعتبار و اعتبار مشاغل می شود زیرا فقط کاربران واقعی می توانند با یک مارک تجاری درگیر شوند و محصولات را خریداری کنند.

 

اثبات اجتماعی چیست؟

اثبات اجتماعی این ایده است که مشارکت در شبکه های اجتماعی می تواند اعتبار کسب و کار شما را فراهم کند. اثبات اجتماعی از طریق گواهی در وب سایت ها و پروفایل های رسانه های اجتماعی و همچنین افزایش تعاملات و تعاملات رسانه های اجتماعی حاصل می شود. مارک های با هر اندازه لازم برای اثبات موفقیت خود دارای مدرک اجتماعی هستند و از آن استفاده می کنند زیرا اثبات اجتماعی به مشتریان جدید این امکان را می دهد که تجارت شما از نظر پیروان واقعی مشروع و معتبر باشد.

اثبات اجتماعی برای مشاغل کوچک و جدید و تأثیرگذار بسیار حیاتی است. می توانید از این مفهوم برای ایجاد و رشد سریع برند خود استفاده کنید. به همین دلیل ، شما باید اثبات اجتماعی را به عنوان یک الزام برای تجارت خود در نظر بگیرید. بر روی صفحه رسانه های تجاری مارک خود تمرکز کرده و اعتبار خود را در پایگاه مشتری خود دنبال کرده و ادامه دهید.

مثال ها


۱٫ مدارک تجاری

داشتن اعتبار معتبر برای صنعت خود بسیار مهم است. این یک روش عالی برای نشان دادن به مشتریان خود است که مارک شما از نظر قانونی مجاز به تجارت است و شما همیشه از قوانین پیروی می کنید. اعتبار تجاری می تواند شامل گواهینامه ها ، مجوزها ، جوایز و اعتبارنامه ها یا تأسیس تجارت شما به عنوان یک شرکت با مسئولیت محدود (LLC) باشد. شرکت های غیرقابل اعتماد با داشتن اعتبارنامه تبلیغ نمی کنند و در صورت درخواست نمی توانند آن را ارائه دهند.

مشتریان وقتی با مارک جدیدی ارتباط برقرار می کنند و خرید می کنند ، یک خطر ذاتی را می پذیرند. دشوار است که با اطمینان کامل بدانید که مارک اصلی است و آیا محصول خود را دریافت خواهید کرد. ارائه گواهینامه ها نگرانی ها را کاهش می دهد و هنگام جذب بازار جدیدی از مشتری بسیار ارزشمند است. شما همیشه باید اطلاعات معتبری را که برند خود به دست آورده است نشان دهید.


۲٫ شهادت خبره

شهادت های خبره به صورت توصیفات از متخصصان دیگر حوزه شما ارائه می شود. وقتی متخصصان از محصول شما پشتیبانی می کنند ، به مشتریان نشان می دهد که مارک و محصول شما با ارزش ، قابل اعتماد و قابل اعتماد است. هر مصرف کننده ای می خواهد بداند آنچه را که خریداری می کند محصولی بی خطر و با کیفیت است. با ارائه توصیفات تخصصی ، می توانید صدای مورد اعتماد مشتریان خود را به آنها بدهید. اگر مارک شما محصولات غذایی ، زیبایی یا سلامتی و سلامتی می فروشد ، با توصیفات خبره می توان تجارت جدیدی را فراهم کرد و به شرکت های مستقر اعتبار داد.


۳٫ تأیید افراد مشهور

افراد مشهور به طور طبیعی بر طرفداران خود تأثیر می گذارند. وقتی می بینید ستاره فیلم مورد علاقه شما یک شیک پروتئین جدید می خورد ، طبیعی است که بخواهید این لرزش را خودتان امتحان کنید. چرا؟ به دلیل اعتماد شما به آنها و نظر آنها. به باشگاه کتاب اوپرا یا سایر تأییدهای ستاره ای که هر روز می بینید فکر کنید. تأیید افراد مشهور ابزاری قدرتمند برای کسب و کار بیشتر و نرخ تبدیل بالاتر است. در صورت امکان ، یک محصول مشهور را تایید کنید و پشت مارک خود باشید. فروش شما سر به فلک خواهد کشید زیرا مشتریان شما به افراد مشهور اعتماد دارند. نویسندگان ، طراحان لباس ، آرایشگران و سایر تولیدکنندگان محصولات به دلیل تأیید مشهورها به موفقیت بالایی دست یافته اند.

۴٫ اعتبار رسانه های اجتماعی

اعتبار رسانه های اجتماعی احتمالاً مهمترین عنصر اثبات اجتماعی است. میلیاردها نفر به نوعی در شبکه های اجتماعی حضور دارند و هرچه تعداد افرادی که می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید ، موفقیت برند شما بیشتر است. هدف از قرار دادن نام تجاری شما در اینستاگرام کسب هرچه بیشتر لایک ، اشتراک و بازدید است. این اطمینان می دهد که افراد مناسب شرکت شما را می بینند و تعامل می کنند و احتمالاً محصولات شما را خریداری می کنند. مصرف کنندگان شبکه های اجتماعی به اعداد احترام می گذارند. شرکتی با ۱۰۰۰۰۰ فالوئر نسبت به شرکتی با ۱۰۰۰ فالوئر موفقیت بالاتری را خواهد دید. وقتی هزاران نفر از مارک تجاری شما عقب می مانند ، شما اعتبار و اعتماد را به دست می آورید.

کسب اعتبار در شبکه های اجتماعی برای هر کسب و کار یا اثرگذاری یک امر ضروری است. با تعداد زیادی از افراد فعال در شبکه های اجتماعی ، دری برای شرکت های کارآفرین باز است تا نام خود را بسازند و اعتماد بازار هدف خود را جلب کنند.


چرا به اثبات اجتماعی احتیاج دارید؟

عدم مشارکت در شبکه های اجتماعی دیگر گزینه ای برای مشاغلی نیست که می خواهند اوضاع را بهم بزنند ، پوشش بیشتری پیدا کنند و فروش خود را افزایش دهند. اثبات اجتماعی می تواند کارهای شگفت انگیزی را برای مشاغل انجام دهد ، و ایجاد سطح اعتماد لازم با مشتریان بسیار حیاتی است. بدون پشتوانه اثبات اجتماعی از نام تجاری خود ، اعتبار کمی در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی دارید که بر صحت شما تأثیر می گذارد.

اهرم اثبات اجتماعی

شما می توانید از اثبات اجتماعی خود برای رشد نام تجاری برند خود و حتی یافتن شهادت نامه های افراد مشهور و خبره استفاده کنید. شما از افرادی که بیشترین اهمیت را دارند جلب خواهید کرد و پیشنهادات بیشتری برای حمایت مالی خواهید داشت. هدف این است که با آنچه که هستید ، آنچه می گویید و محتوایی که در آن قرار می دهید سازگار باشد.

 

برای خرید فالوور کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست