رفتار درست با فالوور های اینستاگرام!؟

دنبال کنندگان IG ، پسندیدن ، بازدیدها

شما می توانید از بسیاری از شرکت های مختلف رشد اینستاگرام دنبال کنندگان ، لایک ها و بازدیدهای اینستاگرام را خریداری کنید ، اما همه شرکت ها یکسان ساخته نشده اند. هزینه این خدمات متفاوت بسته به این که خدمات شما را انتخاب کنید، تعداد پیروان، دوست، و دیدگاه های شما می خواهید، و چگونه به سرعت شما می خواهید آنها را تحویل داده است. بیشتر خدمات رشد ، یک گزینه تحویل فوری و تحویل تدریجی را برای رشد ظاهری ارگانیک تبلیغ می کنند. نیاز شما هر چه باشد ، می توانید یک شب یا چند روز دنبال کننده ها ، پسندیدن ها و بازدیدهای جدید دریافت کنید.

اگر می خواهید یک تبلیغ ویژه یا کمپین محصول را اجرا کنید ، سیستم تحویل فوری گزینه بهتری است. در عرض چند دقیقه دنبال کننده ها ، پسندیدن ها و بازدیدهای جدید در صفحه خود خواهید داشت ، که باعث افزایش دید کمپین خود می شود و این باعث ترغیب سایر کاربران به مشاهده محتوای شما می شود. اگر هدف شما داشتن پیروان قابل توجه تر به روشی طبیعی است ، سیستم تحویل تدریجی بهترین راه است زیرا به نظر نمی رسد ربات ها از حساب شما پیروی کنند. زایمان افزایشی به شما امکان می دهد با گذشت زمان رشد کنید.

میزان لایک و کامنت پست ها

هرچه پست های شما لایک و بازدید بیشتری داشته باشد ، محتوای آن برای فالوورهای بالقوه جذابیت بیشتری دارد. این نوع اثبات اجتماعی ارزش و اعتبار پست شما را محکم می کند و از آن در برابر منتقدان محافظت می کند. شما همچنین اعتبار شرکت خود را از نظر بازار هدف خود افزایش داده و آگاهی از برند را افزایش می دهید. به ویژه ، پسندیدن ها تأثیر بالاتری در محبوبیت شما دارند زیرا محتوا بیشتر مورد پسند کاربران قرار می گیرد ، وقتی می بینند که تنها آنها پست را دوست ندارند.

پسندیدن ها شبیه ارز است. هرچه تعداد لایک های شما بیشتر باشد ، برند شما ثروتمندتر است. برای پسندیدن بیشتر و رشد سریعتر می توانید از اثبات اجتماعی خود استفاده کنید. کاربران شبکه های اجتماعی به طور طبیعی اغلب به دنبال پست هایی با پسندیدن بیشتر هستند ، حتی بدون اینکه حتی متوجه شوند. وقتی پستی را با ده لایک در کنار پستی با ۱۰،۰۰۰ لایک مشاهده می کنید ، به احتمال زیاد به محتوای بیشترین لایک توجه خواهید کرد. لایک مجموعه از هم جدا پست های خود را از دیگران است.

حامیان مالی بالقوه می خواهند تعداد بیشتری از پسندیدن ها را در پست هایی که در آنها نشان داده شده است ببینند. این به آنها نشان می دهد که مشتریان بالقوه واقعاً به تأثیرگذار و هم به محصول علاقه مند هستند. اکثر مردم فقط وقتی دکمه “پسندیدن” را فشار می دهند که به طور فعال با پستی درگیر شده اند یا از آن لذت می برند. افرادی که محتوای شما را دوست دارند نیز به احتمال زیاد صفحه شما را دنبال می کنند.

اعتبار کلیدی است

افزایش پسندیدن و دنبال کردن ، اعتماد و اعتبار را ایجاد می کند که برای موفقیت برند شما ضروری است. اعتبار مارک های باکیفیت را از مشاغل زیرمجموعه یا شرکت هایی که کار سختی را بر عهده ندارند جدا می کند. اثبات اجتماعی اعتبار شما را بالاتر می برد و می تواند شما را به یکی از بالاترین رتبه کسب و کارها در شهر ، ایالت یا تمام اینستاگرام تبدیل کند. بدون حضور معتبر و موفق در شبکه های اجتماعی ، حساب شما به همان تعداد پیروان بالقوه نخواهد رسید و قسمت مهمی از اعتماد به نفس برند خود را در بازار از دست خواهید داد.

ربات ها

ربات ها و حساب های جعلی ذاتاً به روند خرید پسندیدن ، دنبال کننده ها و بازدیدها برای حساب شما آسیب می رسانند. پیش از این ، ارائه دهندگان رشد بد اینستاگرام ، لایک ، فالوور و بازدیدهایی را می دیدند که فقط از ربات ها به دست می آمد. ربات ها حساب های رسانه های اجتماعی رایانه ای هستند که توسط کاربران واقعی پشتیبانی نمی شوند و هیچ اهمیتی ندارند. حساب ربات می تواند دنبال کنندگان و پسندیدن های نمایه شما را افزایش دهد ، اما هیچ مشارکت واقعی و هیچ ارزش واقعی وجود ندارد. بیشتر ربات ها چیزی غیر از ایموجی های بی هدف ارسال نمی کنند.

ربات ها کاری جز کاهش یا از بین بردن اثبات اجتماعی یک مارک تجاری ندارند ، بلکه آسیب بیشتری نسبت به برخی از شرکتها می توانند بازیابی کنند. اعتبار آنها ممکن است غیرقابل بازگشت باشد. هنگامی که مشتریان و پیروان جدید پیدا کنید حساب نمایش مشخصات عمومی خود را و ببینید که وجود دارد می چیزی جز ربات حساب، آنها باقی خواهد ماند به دور از مشخصات و کسب و کار خود را. ربات ها به راحتی قابل شناسایی هستند زیرا با شرکت یا محصولات شما تعامل ندارند ، به اشتراک نمی گذارند یا تأیید نمی کنند. آنها فقط برای افزایش تعداد دنبال کنندگان و پسندیدن های شما “خوب” هستند.

بروزرسانی های جدید

اینستاگرام در حال معرفی به روزرسانی های جدیدی است که ربات ها و حساب های جعلی را از سیستم عامل پاک می کند. حساب های مارک و اینفلوئنسر در صورت داشتن ربات یا حساب جعلی از حساب های خود ، اکنون می توانند جریمه ، پرچم گذاری یا احتمالاً حذف شوند. حتی اگر ربات ها می توانند تعداد شما را افزایش دهند ، در پایان روز ، آنها راهی مناسب برای افزایش آگاهی از برند و ارتباط با بازار هدف شما نیستند.

همچنین می توانید از طریق ثبات و کیفیت به اعتبار خود دست پیدا کنید. اگر به تصویر و ارزشهای خود وفادار بمانید ، مصرف کنندگان یادداشت می کنند و بیشتر از پروفایل ها و وب سایت های رسانه های اجتماعی شما بازدید می کنند. نام تجاری و تأثیرگذارانی که به نظرات و پیام ها پاسخ نمی دهند ، غیرقابل دسترسی و غیرقابل ارتباط هستند. مشتریان خواهان ارتباط با مارک های مشترک خود هستند. هنگامی که شما با دیگران ارتباط انسانی برقرار می کنید ، اعتبار خود را افزایش داده و یک رابطه شخصی ایجاد می کنید که شروع به افزایش پیروان ، پسندیدن ها و دیدگاه ها به صورت ارگانیک می کند.

محتوای عالی صفحه شما را از هم جدا می کند

یکی از م effectiveثرترین راه هایی که می توانید با پایگاه مشتری خود ارتباط برقرار کنید ، اعتبار خود را افزایش داده و اثبات اجتماعی کسب کنید ، تولید محتوای عالی است. محتوای جذاب ، مفید ، آموزنده و قابل جمع کردن بیش از پست های تکراری ، خسته کننده و ضعیف در کنار هم قرار دارد ، کلیدی است و مورد توجه مصرف کنندگان قرار می گیرد. با محتوای با کیفیت بالاتر ، می توانید به افراد جدید دسترسی پیدا کرده و پیروان ارگانیک ، پسندیدن ها و بازدیدهای ویدیویی را ایجاد کنید. دنبال کنندگان همچنین شروع به اشتراک گذاری و اشتراک در تمام راه های ارتباطی شما می کنند.

چگونه محتوای خارق العاده ایجاد می کنید؟ چندین عنصر به محتوای با کیفیت وارد می شوند تا پست های شما از رقابت جدا شوند.

۱٫ به یاد داشته باشید که برای چه کسی پست می گذارید

پست ها و محتوای شما برای مخاطبان و بازار هدف شما است. هنگام خرید فالوورهای اینستاگرام ، مخاطبان جدید شما از قبل به دنبال علاقه و تعامل با محتوای شما هستند. با این حساب ، شما همیشه باید پست های خود را مطابق با علاقه مخاطبان خود تنظیم کنید. وقتی بازخورد ، نظر و پیام دریافت کردید ، آنها را با دقت مرور کنید و از این ورودی برای توسعه محتوای بهتر در آینده استفاده کنید. کاربران واقعی در مورد جذابیت برند شما بهترین قضاوت را دارند.

هنگام تولید محتوا یا پاسخ به نظرات و پیام ها ، همیشه به یاد داشته باشید که با مخاطبان خود درگیری نداشته باشید. همیشه کاربرانی وجود خواهند داشت که نفرت و نارضایتی را در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند و مقابله با آنها در نمایه شما همیشه آسان نیست. شما باید به یاد داشته باشید که هر آنچه در شبکه های اجتماعی می گویید و ارسال می کنید ذخیره می شود و برای دیدن هر کسی دوباره ارسال می شود. با گفتن حرف اشتباه به کاربر دیگر ، می توانید فوراً اثبات اجتماعی خود را کاهش دهید.

۲٫ از کلیدواژه ها و هشتگ های هوشمند استفاده کنید

هشتگ ها و کلمات کلیدی نحوه نمایش پست های شما در Google و سایر نتایج موتور جستجو هستند. برای داشتن بیشترین آگاهی از نام تجاری که می توانید ، از بهترین هشتگ ها و کلمات کلیدی برای تجارت خود استفاده کنید. فرآیند نمایش در نتایج موتور جستجو ، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نامیده می شود. سئو یک قسمت حیاتی از هر محتوای دیجیتالی است و برای ارسال با کیفیت در شبکه های اجتماعی ضروری است.

 

 

 

برای خرید فالوور کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست