خرید فالوور

برنامه Line چیست؟ همه آنچه مارک ها باید در سال ۲۰۲۱ بدانند

برنامه Line در ژاپن بزرگ است. طی ۱۰ سال از زمان راه اندازی ، لاین با تقریباً ۶۸٪ از جمعیت این برنامه ، به پلتفرم اجتماعی پیشرو در کشور تبدیل شده است . به جز یوتیوب ، هیچ شبکه اجتماعی دیگری نتوانسته است به نفع Line در بازار ژاپن برآید.

Line به عنوان یک برنامه پیام رسان تلفن همراه آغاز به کار کرد ، اما از آن زمان به بعد به یک “برنامه فوق العاده” تبدیل شده است و مأموریت دارد تا ” زیرساخت زندگی ” کاربران خود شود.

نمونه کارها این برنامه شامل همه چیز ، از اخبار و اخبار اجتماعی گرفته تا خدمات بانکی و بهداشتی است.

تا همین اواخر ، برای تجارت در خارج از کشور با استفاده از این برنامه ، کمی پیچیده بوده است. اما با نگاه مالکیت آن به رشد جهانی ، این تغییر می کند. حساب های رسمی ساده شده اند و اطلاعات بیشتر اکنون به زبان انگلیسی در دسترس است.

آیا می خواهید به بیشترین مخاطب ژاپن برسید؟ درباره برنامه Line بیشتر بیاموزید و ببینید آیا این کار مناسب کسب و کار شما است.

برنامه Line چیست؟

Line یک برنامه رسانه اجتماعی است که در کره جنوبی تاسیس شد ، اما به خصوص در ژاپن محبوب است. ژوئن ۲۰۱۱ در پاسخ به زلزله توهوکو و سونامی که سه ماه قبل ژاپن را ویران کرد راه اندازی شد. این برنامه برای ایجاد خط ارتباطی مطمئن در هنگام بلایا برای مردم ایجاد شده است ، اما خیلی زود به ابزاری پیام رسان روزمره تبدیل شد.

Line اکنون یک “برنامه فوق العاده” در نظر گرفته شده است. دقیقاً مانند WeChat چین و KakaoTalk کره جنوبی ، این پلتفرم از یک برنامه چت به یک مرکز تفریحی ، اجتماعی و فعالیتهای روزمره تبدیل شد. YouTube ، Spotify ، WhatsApp ، Instagram ، Reddit ، Clubhouse و Uber را تصور کنید… و سپس برخی.

همانطور که استاد مطالعات رسانه ای مارک استینبرگ در مقاله اخیر خود گفته است : Line “یک اپلیکیشن به سبک سوئیس است که تقریباً همه کارها را انجام می دهد.”

برنامه Line چگونه کار می کند؟

مانند سایر سیستم عامل های اجتماعی ، در Line ، کاربران می توانند پروفایل ایجاد کنند ، با دوستان خود در کانال های خصوصی یا عمومی ارتباط برقرار کنند و بین یک جدول زمانی شخصی شده و برگه کاوش اخیراً اضافه شده جابجا شوند .

علاوه بر انتشار پست ها و فیلم ها ، افراد همچنین می توانند داستان ایجاد کنند ، دقیقاً مانند اینستاگرام و سایت های دیگر.

برنامه Line برای چه استفاده شده است؟

آنچه Line را از سایر شبکه های اجتماعی متمایز می کند ، دامنه ویژگی ها و ابزارهایی است که ارائه می دهد.

فراتر از پیام رسانی تلفن همراه ، تماس صوتی و تماس تصویری ، Line ابزارهایی را برای بانکداری ، خرید و موارد دیگر ادغام می کند. این برنامه همچنین دسترسی به خدمات مراقبت های بهداشتی ، آژانس های مسافرتی ، رستوران ها و مغازه ها و تابلوهای کاری را متمرکز می کند.

Line همچنین به عنوان یک گردآورنده اخبار و سرویس پخش رسانه ای مضاعف است و به کاربران امکان دسترسی به مقالات روزانه ، بیش از ۷۰ میلیون آهنگ ، مانگا ، فیلم زنده ، بازی و موارد دیگر را می دهد.

بنابراین ، برای جمع بندی همه چیز – در اینجا لیستی غیر کامل از آنچه می توان برای Line استفاده کرد وجود دارد:

  • ارسال پیام کوتاه
  • تماس صوتی و تصویری
  • به اشتراک گذاری و ایجاد برچسب ها
  • انجمن ها و موضوعات OpenChat
  • پرداخت یا ارسال پول با Line Pay
  • سفارش تحویل غذا با لاین من
  • دریافت پیش بینی از فالگیرهای خط
  • کشف و خواندن مانگا
  • مشاوره با متخصصان مراقبت های بهداشتی
  • ارسال هدایا برای دوستان با Line Gift
  • سرمایه گذاری در سهام یا ارز رمزنگاری شده
  • پخش جریانی موسیقی ، کنسرت های زنده ، ورزش و موارد دیگر
  • تماشای و صحبت کردن با پخش کنندگان در Line Live

چه کسی برنامه Line را دارد؟

لاین یک شرکت تابعه تلفیقی از غول اینترنت کره جنوبی Naver و SoftBank است. هر شرکت ۵۰٪ سهام Line را در اختیار دارد.

در مارس ۲۰۲۱ ، لاین با یاهو وابسته به SoftBank ادغام شد. ژاپن که به Z Holdings تغییر نام یافت. از طرف خود ، Line به A Holdings Corporation تغییر نام داد ، اگرچه هنوز هم مارک شده و به عنوان Line شناخته می شود.

ادغام شرکت هلدینگ Line و Z اتحاد قابل توجهی بین شرکت های اصلی آنها ایجاد می کند. سافت بانک متعهد شده است ۵۰۰ میلیارد ین ژاپن (۴٫۷ میلیارد دلار دلار) سرمایه گذاری کند و ۵۰۰۰ مهندس هوش مصنوعی استخدام کند تا نهاد را در بازار جهانی رقابت کند.

در گزارش سالانه ۲۰۲۰ Naver در سال ۲۰۲۰ ، “انتظار می رود ادغام منجر به گسترش قابل توجهی در پایگاه کاربر شود ، زیرا LINE و Yahoo Japan به ترتیب به اصطلاح” نسل ۱۰-۲۰ “و” ۴۰ – ۵۰ نسل “را تأمین کردند .

آمار جمعیتی خط

با ۸۶ میلیون کاربر در سراسر کشور ، Line ممکن است بزرگترین برنامه اجتماعی در ژاپن باشد ، اما در سایر نقاط نیز محبوب است. لاین همچنین محبوب ترین شبکه اجتماعی تایلند است که روزانه ۲۱ میلیون داستان با ۱۷۰ میلیون بازدید روزانه در آن پست می شود.

بر اساس گزارش سالانه Naver در سال ۲۰۲۰ ، Line ماهانه ۱۶۵ میلیون کاربر فعال (MAU) در سراسر ژاپن و آسیای جنوب شرقی دارد. در سطح جهانی ، این رقم به ۱۸۲ میلیون MAU می رسد. مانند بسیاری دیگر از سیستم عامل های اجتماعی ، Line در سرزمین اصلی چین مسدود شده است ، جایی که WeChat با ۱٫۲ میلیارد کاربر فعال ماهانه بدون چالش سلطنت می کند.

آنچه در مورد آمار جمعیتی لاین قابل توجه است این است که چگونه شرایط به طور مساوی خراب می شود.

توزیع جنسیتی درست از وسط تقسیم می شود. استفاده از گروه سنی نیز در سراسر کشور ثابت است و فقط در ۶۰ سالگی به ۵۲٪ کاهش می یابد. از نظر شغل ، اکثر افرادی که از Line استفاده می کنند (۴۹٫۹٪) در یک دفتر کار می کنند.

نحوه استفاده از Line برای تجارت

نمی دانید چگونه از برنامه Line برای تجارت خود استفاده کنید؟ جلوترش رو نگاه نکن.

یک حساب رسمی باز کنید

در ژاپن بیش از ۳ میلیون حساب رسمی وجود دارد که توسط مشاغل On Line اداره می شوند. یک حساب رسمی به شما امکان می دهد تا حداکثر ۵۰۰ پیام هدفمند در هر ماه ارسال کند و دسترسی به روندهای کاربر و داده های تجزیه و تحلیل را برای شما فراهم می کند.

برای ایجاد یک حساب رسمی:

۱٫ برنامه حساب رسمی LINE را بارگیری کنید .

۲٫ روی ورود به سیستم با برنامه LINE یا ورود به سیستم با ایمیل ضربه بزنید .

۳٫ روی ایجاد حساب جدید ضربه بزنید .

۴٫ فرم را پر کنید و روی ادامه ضربه بزنید .

۵٫ روی ایجاد حساب ضربه بزنید .

حسابهای رسمی را می توان در صورت درخواست تأیید کرد.

حسابهای کاربری بصورت رایگان شروع می شوند و سپس به مدلهای پرداخت (بر اساس تعداد پیام های ارسالی) یا اشتراک پرداخت می شوند.

از مارس ۲۰۲۱ ، حساب های حق بیمه در ایالات متحده ، سنگاپور و اتحادیه اروپا در دسترس نیستند.

پس از ایجاد یک حساب کاربری ، حتماً آنرا تبلیغ کنید . افراد بعد از اینکه آن شغل را دنبال کردند احتمال اینکه با آن درگیر شوند زیاد است.

از ویژگی های نمایه استفاده کنید

یک حساب رسمی در خط دسترسی تجاری را به طیف وسیعی از ویژگی ها اعطا می کند.

تمام نمایه های حساب رسمی شامل موارد زیر است:

  • تصویر نمایه (۶۴۰ x 640 پیکسل)
  • تصویر روی جلد (۱۰۸۰ ۸۷ ۸۷۸ ​​پیکسل)
  • وضعیت (۲۰ حرف)
  • لینک وب سایت

مشاغل همچنین می توانند تنظیمات مکان را روشن کنند تا افراد بتوانند فروشگاه های نزدیک خود را پیدا کنند و متناسب با تنظیمات خود ابزار گپ را تنظیم کنند.

پلاگین ها می توانند اضافه شوند که شامل کارت های برنامه وفاداری دیجیتال ، منوها یا لیست محصولات ، گزینه های تحویل یا قرار ملاقات و موارد دیگر است.

خدمات و پشتیبانی مشتری را ارائه دهید

لاین به عنوان یک برنامه پیام رسان ثابت کرده است که یک کانال پشتیبانی مشتری و کلیدی برای بسیاری از مشاغل موجود در سیستم عامل است. مدیران حساب این گزینه را دارند که گپ را خاموش کنند ، پاسخ های خودکار را تنظیم کنند ، چت ها را با برچسب ها سازماندهی کنند و تاریخچه و تنظیمات مشتری را پیگیری کنند. حساب های رسمی Line همچنین می توانند به گپ های گروهی اضافه شوند.

برای دستیابی به رویکرد کمتری ، ابزارهای پشتیبانی از مشتری بسیاری وجود دارد ، از جمله ربات های چت توسط Streamchat Enterprise . این ربات ها می توانند در Line و Facebook Messenger استفاده شوند. آنها همچنین مستقیماً به داشبورد Hootsuite متصل می شوند ، بنابراین شما می توانید تمام درخواستهای مشتری را در یک مکان مدیریت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست