خرید فالوور

چگونه می توان پیروان بیشتری را در اینستاگرام (راه واقعی) به دست آورد.

به عنوان یک برند ، شروع تازه در اینستاگرام می تواند مشکل باشد. اولین کاری که باید انجام دهید؟ به سرعت فالوورهای بیشتری در اینستاگرام بگیرید.

اما چگونه؟

روزهای میانبر مانند خرید دنبال کننده یا استفاده از ربات ها به پایان رسیده است. این ترفندها ممکن است تعداد دنبال کنندگان شما را برای مدت کوتاهی افزایش دهند ، اما در دراز مدت هیچ مزیتی برای شما ندارند.

دلیل این امر این است که تنها فالوورهای واقعاً ارزشمند اینستاگرام افراد واقعی هستند که به برند شما اهمیت می دهند و با آن درگیر هستند. شمارش پیروان کاذب ممکن است باعث افزایش هویت شما شود ، اما به استراتژی اینستاگرام شما کمکی نخواهد کرد .

برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی هر نکته زیر کلیک کنید ، به لیست کامل روشهای جذب فالوور بیشتر در اینستاگرام پیمایش کنید ، یا برای ۵ نکته برتر فیلم زیر را تماشا کنید.

چگونه می توان تعداد بیشتری فالوور اینستاگرام را به صورت رایگان دریافت کرد

۱٫ یک استراتژی بازاریابی متفکرانه در اینستاگرام داشته باشید

برای استفاده موثر از هر شبکه اجتماعی ، به یک برنامه مشخص نیاز دارید .

بدست آوردن تعداد بیشتری فالوور اینستاگرام برای شروع یک هدف عالی است. اما فالوورها به تنهایی یک حساب کاربری موفق در اینستاگرام به شما نمی دهند . به دست آوردن پیروان باید بخشی از یک برنامه بزرگتر باشد که به استراتژی تجارت و اهداف بازاریابی اجتماعی شما متصل شود .

به دلایلی که می خواهید دنبال کنندگان اینستاگرام بیشتری داشته باشید فکر کنید. واقعاً امیدوارید که به چه چیزی برسید؟ شاید شما می خواهید:

  • آگاهی از برند را افزایش دهید
  • فروش محصولات را تقویت کنید
  • ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید.

تمرکز بر روی این اهداف کسب و کار محور به حفظ ثبات حساب اینستاگرام کمک می کند. این به شما کمک می کند یک داستان جذاب تجاری را که برای بازدیدکنندگان پروفایل جدید جذاب است و به ایجاد (و نگه داشتن) پیروان وفادار کمک می کند ، بگویید.

۲٫ مخاطبان هدف خود را مشخص کنید

درباره اینکه می خواهید به چه کسی برسید از خود چند س Askال بپرسید :

  • آن ها چند ساله هستند؟
  • آنها کجا زندگی می کنند؟
  • آنها برای کار چه می کنند؟
  • چه زمانی و چگونه از اینستاگرام استفاده می کنند؟
  • نقاط درد و چالش های آنها چیست؟

پاسخ به این س questionsالات به شما کمک می کند نوع درست محتوای اینستاگرام را طراحی کنید تا به افرادی در اینستاگرام برسید که به احتمال زیاد شما را دنبال می کنند. همچنین این امر شما را بر روی نیازهای مخاطبان هدف خود متمرکز می کند ، بنابراین می توانید به طور مداوم نوع محتوایی را تحریک کنید که باعث می شود شما برای طولانی مدت دنبال کنید.

۳٫ یک داستان و زیبایی تجاری سازگار ایجاد کنید

شاید شما بخواهید با نشان دادن نحوه ساخت محصول خود ، کنجکاوی را برآورده کنید. یا برای انسانی سازی نام تجاری خود از دیدگاه یک کارمند استفاده کنید. اگر می خواهید برند خود را به روشی آمال انگیز قرار دهید ، می توانید سبک زندگی یا دستاوردهای مشتریان خود را به نمایش بگذارید.

مهم نیست که به چه چیزی می خواهید برسید ، حفظ شخصیت و ظاهر نام تجاری سازگار مهم است.

پست های شما باید با یک نگاه به راحتی قابل تشخیص باشند. شبکه اینستاگرام خود را به عنوان یک واحد منسجم در نظر بگیرید. شما همیشه می توانید از Instagram Stories برای به اشتراک گذاشتن محتوایی که کاملاً با ظاهر و احساس خوراک اصلی شما متناسب نیست استفاده کنید.

حتی اگر محصولات شما همه یکسان به نظر نرسند ، می توانید از یک ظاهر طراحی سازگار استفاده کنید تا ظاهری و احساس پایدار به شبکه ارائه دهد ، مانندthemillerswifecustomcookies:

۴- از کلمات کلیدی برای نمایش در جستجوها استفاده کنید

قبل از اینکه مردم بتوانند شما را در اینستاگرام دنبال کنند ، باید شما را پیدا کنند. متن زیادی در اینستاگرام قابل جستجو نیست. در واقع ، فقط دو قسمت در اینستاگرام در نتایج جستجو نقش دارند: نام و نام کاربری.

نام کاربری شما اینستاگرام شماست. بهتر است آن را با دسته ای که در سایر شبکه های اجتماعی استفاده می کنید سازگار کنید ، زیرا این امر باعث می شود افراد راحت شما را پیدا کنند. از نام تجاری یا نام تجاری خود استفاده کنید که افراد احتمالاً هنگام جستجوی نام تجاری شما از آن استفاده می کنند.

نام شما می تواند هر چیزی باشد که دوست دارید ، تا ۳۰ حرف. پر کردن کلمات کلیدی هرگز ایده خوبی نیست ، اما برای بهبود قابلیت کشف بر اساس جستجو می توانید مناسب ترین کلمه کلیدی خود را در قسمت نام وارد کنید.

به عنوان مثال ، مسافر نویس کلودیا لاروی ( thetravellingmom ) عبارت اصلی “سفر نویسنده” را در نام اینستاگرام خود قرار داده است ، از این احتمال بیشتر توسط افرادی که به دنبال محتوای سفر به طور کلی و به ویژه نویسندگان سفر هستند ، کشف خواهد شد.

۵- برای دسترسی به کاربران جدید از هشتگ های مربوطه استفاده کنید

ما فقط گفتیم که متن پست های اینستاگرامی شما قابل جستجو نیست. اما هشتگ ها در جستجوی اینستاگرام ظاهر می شوند. این بدان معنی است که استفاده از هشتگ به صورت متفکرانه می تواند روش خوبی برای جذب فالوور در اینستاگرام به صورت رایگان باشد.

درج هشتگ های مرتبط می تواند به افراد کمک کند تا محتوای شما را پس از جستجو یا پس از کلیک بر روی هشتگ از یک پست مرتبط دیگر ، پیدا کنند. کاربران اینستاگرام همچنین می توانند هشتگ ها را دنبال کنند ، بنابراین ممکن است محتوای هشتگ شما در فید افرادی که هنوز حساب شما را دنبال نمی کنند ، نشان داده شود.

شما می توانید حداکثر ۳۰ هشتگ را در یک پست اینستاگرام قرار دهید ، اما هشتگ ها اغلب بیشتر بر اساس کیفیت و نه کمیت موثر هستند. برای یادگیری اینکه بهترین هشتگ ها برای حساب خاص شما چگونه کار می کنند ، چند آزمایش انجام دهید.

از حواشی هشتگ مانند #likeforlike ، #tagsforlikes یا #followme خودداری کنید. این ممکن است باعث افزایش موقت دنبال کنندگان شود. اما آنها احتمالاً ربات یا افرادی هستند که فقط علاقه مند به پیگیری هستند. و این به شما کمک نمی کند که یک مخاطب پرمحتوا و معنادار در اینستاگرام ایجاد کنید.

درعوض ، بر استفاده از هشتگهای کاملاً هدفمند مخصوص عکس ، محصول یا تجارت خود تمرکز کنید ، همان کاری که سبک سبک Dee Campling در این عکس # wfh انجام می دهد.

۶٫ بیوگرافی و پروفایل اینستاگرام خود را بهینه کنید

دو سوم بازدید از نمایه مشاغل اینستاگرام مربوط به افراد غیر فالوور است . این بازدیدکنندگان جدید همگی پیروان جدید بالقوه رایگان اینستاگرام هستند – اما فقط در صورتی که بیوگرافی و نمایه شما آنها را متقاعد کند که روی دکمه follow کلیک کنند. اگر نمایه شما نامشخص ، ناقص یا جذاب نباشد ، این کار را نمی کنند.

علاوه بر قسمت های نام و نام کاربری که در بالا ذکر شد ، نمایه شما شامل وب سایت (پیوند قابل کلیک) و بیوگرافی شما می باشد.

برای انتقال هویت نام تجاری خود از ۱۵۰ شخصیت موجود در زندگی نامه خود نهایت استفاده را ببرید و به بازدیدکنندگان جدید نشان دهید که چرا باید شما را دنبال کنند. چه نوع محتوایی را می توانند انتظار داشته باشند؟

این بیوگرافیabdominalaerialart هدف و وعده حساب را به روشی سریع و هضم خلاصه می کند:

اگر یک حساب حرفه ای (شغل یا سازنده) دارید ، می توانید جزئیات دیگری مانند اطلاعات تماس ، نوع مشاغل و موقعیت مکانی را نیز در نمایه خود وارد کنید. از تمام زمینه هایی که مربوط به تجارت شما هستند استفاده کنید تا به بازدیدکنندگان جدید تمام اطلاعاتی را که برای تصمیم گیری در مورد دنبال کردن نیاز دارند ، ارائه دهید .

۷٫ یک شبکه جذاب اینستاگرام طراحی کنید

شاید ذکر این نکته خیلی واضح به نظر برسد ، اما در واقع هنگام تصمیم گیری در مورد نحوه جذب فالوور در اینستاگرام نکته مهمی است. هر پست در شبکه اینستاگرام شما باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد و از نظر بصری جذاب باشد.

وقتی کاربر جدیدی از نمایه شما بازدید می کند ، این محتوا باعث می شود که آنها بخواهند بیشتر ببینند. این همان اشتیاق بیشتر است که به بازدیدکننده جدید القا می کند روی دنبال کردن کلیک کند.

به این عکاس تجاری  nelsonmouellic یک بار تحسین کنید برای این شاهکار بصری.

۸- زیرنویس های جذاب و طولانی را بنویسید

اگرچه اینستاگرام یک پلتفرم بصری است ، اما نوشتن زیرنویس های عالی اینستاگرام نقش مهمی در کمک به شما برای دستیابی و دسترسی بیشتر دارد. و همانطور که قبلاً نیز مشاهده کرده اید ، رسیدن و تعامل از عوامل اصلی در جذب فالوورهای رایگان اینستاگرام است.

در اینجا چند استراتژی اصلی وجود دارد که باید بخاطر بسپارید:

  • مهمترین کلمات را جلو بگذارید. اگر زیرنویس بیش از ۱۲۵ نویسه باشد ، کاربران باید “بیشتر” را بزنند تا همه چیز را ببینند. برای الهام بخشیدن به این ضربه اضافی ، از اولین کلمات خود نهایت استفاده را ببرید.
  • یک سوال بپرسید این کار باعث می شود که نظر شما برای مخاطبان شما راحت باشد. این تعامل به شما کمک می کند تا حساب شما برای افراد بیشتری قابل مشاهده باشد.
  • شکلک را امتحان کنید. Emoji می تواند به جلب توجه خواننده کمک کند و برای اکثر انواع حساب های موجود در این شبکه اجتماعی بصری مناسب است.
  • طول زیرنویس های مختلف را امتحان کنید. اینستاگرام امکان نوشتن زیرنویس به صورت طولانی تا ۲۲۰۰ کاراکتر را دارد ، بنابراین اگر پست شما این را بخواهد می توانید داستان سرایی عمیقی را امتحان کنید. زیرنویس های فوق کوتاه همچنین می توانند بسیار م effectiveثر باشند ، زیرا تصاویر بصری بیانگر خود هستند اما اطلاعات ما نشان می دهد که زیرنویس های طولانی احتمالاً باعث بهبود تعامل می شوند.

Will Tang از Going Awesome Places عکس های عالی با زیرنویس های دقیق ارسال می کند که داستان پشت صحنه را بازگو می کند. از آنجا که Insta bio او را به عنوان “خالق برنامه های سفر و راهنمای مسخره با جزئیات” توصیف می کند ، این رویکرد زیرنویس بسیار مشهور است.

 

 

 

برای خرید فالوور کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست