خرید فالوور

۲۳ بازاریاب مهم TikTok باید در سال ۲۰۲۱ بدانند

آمار TikTok به بازاریابان کمک می کند تا مسائل را در منظر خود قرار دهند. فقط چگونه انفجاری رشد برنامه است؟ آیا TikTok در واقع جایی است که همه بچه های باحال در آنجا معاشرت می کنند؟ آیا Instagram Reels به شماره های TikTok فرورفتگی کرده است؟

پاسخ کوتاه به این س questionsالات کاملاً عادلانه است و در واقع اینطور نیست.

اما پاسخ های طولانی می توانند به شما کمک کنند از استراتژی بازاریابی TikTok نهایت استفاده را ببرید . یا ممکن است تصمیم بگیرید که تعداد کافی مخاطبان از بستر ارزشمند بودن آن استفاده نمی کنند.

با استفاده از این آمار TikTok ، اطلاعات مربوط به مکان و نحوه استفاده افراد از TikTok ، انتظارات آنها از مارک ها ، فرم های تبلیغاتی و سایر موارد را بدانید.

آمار عمومی TikTok

۱٫ TikTok بیش از ۲ میلیارد بار بارگیری شده است

طبق پرونده های دادگاه منتشر شده توسط این شرکت ، TikTok در آگوست سال ۲۰۲۰ به نقطه عطف بارگیری جهانی خود رسید . این تنها نقطه عطف بارگیری نیست که این شرکت سال گذشته پشت سر گذاشت. TikTok همچنین بیشترین بارگیری برنامه در سال ۲۰۲۰ بود.

۲٫ TikTok هفتمین شبکه اجتماعی پرکاربرد است

TikTok با داشتن ۶۸۹ میلیون کاربر فعال جهانی از ژانویه ۲۰۲۱ در رتبه هفتم شبکه اجتماعی پرکاربرد در جهان قرار دارد. فیس بوک ، یوتیوب ، واتس اپ ، مسنجر ، اینستاگرام و وی چت با بیش از یک میلیارد کاربر در هر مورد ، از این برنامه پیشی می گیرند.

در اینجا برخی از زمینه های این آمار ذکر شده است.

آمار جهانی کاربران هرگز مشخص نیست و پایگاه کاربران TikTok در چند سال گذشته در بلوک خردکن ژئوپلیتیک قرار داشته است. اول ، TikTok در چین موجود نیست . در عوض ، برنامه خواهر آن Douyin ، یک پلتفرم جداگانه ، تجربه مشابه برنامه را به ۶۰۰ میلیون کاربر فعال روزانه ارائه می دهد. در ترکیب ، این دو برنامه به جایگاه پنجم ، جلوتر از اینستاگرام و WeChat حرکت می کنند و فاصله زیادی با مسنجر ندارند.

در ژوئن سال ۲۰۲۰ ، TikTok در اوج محبوبیت در هند ، دومین کشور پرجمعیت ، ممنوع شد. در آن زمان ، TikTok در مسیر دستیابی به ۱۲۰ میلیون کاربر بود ، رقمی که این برنامه را از اینستاگرام ، اسنپ چت و سایر سیستم عامل های این کشور جلوتر می اندازد .

پاکستان اخیراً ممنوعیت دوم استفاده از TikTok را لغو کرد . این برنامه همچنین در ارمنستان ، بنگلادش و اندونزی مورد ممنوعیت قرار گرفته است ، به سختی از ممنوعیت در ایالات متحده جلوگیری کرد و سال گذشته از هنگ کنگ خارج شد.

۳٫ TikTok اکنون در بیش از ۲۰۰ کشور موجود است

با وجود این ممنوعیت ها ، شبکه TikTok در سال ۲۰۲۰ رشد کرد. در سال گذشته حدود ۵۰ کشور به نقشه خدمات TikTok اضافه شده اند.

۴٫ ترکیبی ، TikTok و “Tik Tok” سومین جستجوی رایج در YouTube هستند

همانطور که آمار TikTok بدون Douyin تصویر کاملی ایجاد نمی کند ، آمار پرس و جو جستجو بدون تغییرات هجی کامل نیست. با هم ، TikTok و “Tik Tok” پس از “آهنگ” و “آهنگ” به عنوان سومین تیم جستجوی رایج در YouTube قرار دارند. تصور کنید اگر TikTik و “Tik Tik” به این ترکیب اضافه شوند.

۵- صاحب TikTok ، Bytedance ، با برآورد تقریبی ۱۰۰ میلیارد دلار ، ارزشمندترین استارتاپ جهان است

بر اساس گزارش ها ، ارزیابی شرکت مادر TikTok ، Bytedance ، اکنون ۱۰۰ میلیارد دلار است. در سال ۲۰۱۹ ، شرکت چند ملیتی موقعیت ارزش دیرینه اوبر را به عنوان ارزشمندترین شرکت تازه تأسیس جهان با ارزش ۷۵ میلیارد دلار غصب کرد.

۶٫ هیچ بازاری TikTok را به عنوان برنامه مورد علاقه خود ترجیح نمی دهد

در یک نظرسنجی از ۱۸۰۸۵۲ اینترنت توسط انجام GlobalWebIndex در سال ۲۰۲۰، TikTok را به عنوان سرویس های مورد علاقه در هر یک از ۴۷ کشور در نظرسنجی قرار ندهید.

WhatsApp به عنوان برنامه مورد نظر در ۲۲ کشور انتخاب شد و پس از آن فیس بوک ، که در ۱۸ مورد علاقه قرار گرفت ، Line ، VK ، Instagram ، KakaoTalk و WeChat نیز در این لیست قرار گرفتند.

در چین ، ۱۵٪ از پاسخ دهندگان Douyin را به عنوان برنامه مورد علاقه خود ارزیابی کردند ، بسیار عقب تر از WeChat که توسط ۴۹٪ انتخاب شد.

۷٫ شورتهای یوتیوب روزانه ۳٫۵ میلیارد بازدید دارند

همیشه خوب است که رقابت را زیر نظر داشته باشید. به خصوص هنگامی که رقابت به دنبال TikTok است و ویژگی های “الهام گرفته” از برنامه را آزاد می کند.

YouTube ممکن است برای TikTok “تهدیدی وجودی” نباشد ، اما با ۲٫۲ میلیارد کاربر فعال ماهانه ، افزایش محبوبیت شورت در سیستم عامل می تواند تأثیرگذار باشد. همانطور که ویژگی Reels اینستاگرام نیز وجود داشت ، که بلافاصله پس از ممنوعیت TikTok توسط این کشور در هند آغاز به کار کرد. در ماه نوامبر ، اسنپ چت همچنین خوراک مشابه TikTok به نام Spotlight را راه اندازی کرد.

در حال حاضر ، اینستاگرام تهدید بزرگی ایجاد نکرده است ، اما این می تواند با معرفی آینده یک صفحه اصلی عمودی اینستاگرام تغییر کند .

آمار کاربر TikTok

۸- TikTok ماهانه تقریباً ۱۰۰ میلیون کاربر فعال در ایالات متحده دارد

TikTok در سال گذشته برای اولین بار در دادخواست علیه دولت ایالات متحده آماری از کاربران آمریکایی را فاش کرد.

بر اساس پرونده های ثبت شده ، از ژوئن سال ۲۰۲۰ ، ۹۱٫۹ میلیون آمریکایی هر ماه از TikTok استفاده می کنند و ۵۰ میلیون نفر هر روز در برنامه هستند. از زمان معرفی این برنامه در آمریکا در سال ۲۰۱۸ ، تعداد کاربران آن با سرعت زیادی افزایش یافته است و از ژانویه ۲۰۱۸ تا ژوئن ۲۰۲۰ ۸۰۰ درصد افزایش یافته است.

۹٫ ۸۹٪ آمریکایی ها برند TikTok را به رسمیت می شناسند

تحقیقات انجام شده توسط Morning Consult نشان می دهد که آگاهی از برند TikTok بین ژانویه و ژوئن سال ۲۰۲۰ ۱۲ درصد افزایش یافته است.

۱۰٫ در ایالات متحده ، اکثر قریب به اتفاق کاربران TikTok کمتر از ۳۰ سال سن دارند

تحقیقات منتشر شده در ماه آوریل توسط مرکز تحقیقات پیو نشان می دهد که ۴۸٪ بزرگسالان آمریکایی بین ۱۸ تا ۲۹ سال از TikTok استفاده می کنند. این رقم در گروه سنی ۳۰-۴۹ سال به ۲۰٪ ، در بین افراد ۵۰-۶۴ ساله به ۱۴٪ و برای افراد ۶۵ سال به بالا ۴٪ کاهش می یابد.

۱۱٫ ۲۵٪ از ژنرال Zers در ایالات متحده گفتند که در میان ممنوعیت استفاده از TikTok بیشتر است

آه ، بوی روحیه نوجوانی می دهد.

تابستان سال گذشته ، نظرسنجی عمومی توسط مورنینگ مشاوره نشان داد که از هر چهار ژنرال Zer ایالات متحده یکی پس از اطلاع از ممنوعیت احتمالی ، تمایل بیشتری به استفاده از TikTok دارند. فقط ۹٪ از ژنرال Zers در نظرسنجی گفتند که احتمال استفاده از این برنامه کمتر است.

آمار استفاده از TikTok

۱۲٫ کاربران اندروید به طور متوسط ​​ماهانه ۱۳٫۳ ساعت را صرف برنامه می کنند

تحقیقات انجام شده توسط AppAnnie نشان می دهد که کاربران TikTok با دستگاه های اندرویدی به طور متوسط ​​ماهانه ۱۳٫۳ ساعت را با جریان برنامه می گذرانند.

این باعث می شود TikTok از نظر زمان تجمعی صرف استفاده از برنامه ، در جایگاه چهارم در میان برنامه های رسانه های اجتماعی ، پشت سر فیس بوک ، WhatsApp و Instagram قرار گیرد.

توجه: در حالی که Hootsuite YouTube را یک پلتفرم اجتماعی می داند ، در دسته پخش جریانی ویدیوی این نظرسنجی قرار گرفت.

۱۳٫ اکثر مردم از TikTok برای یافتن محتوای خنده دار / سرگرم کننده استفاده می کنند

هنگامی که در نظر سنجی GlobalWebIndex 2020 از آنها س askedال شد که چگونه آنها عمدتا از TikTok استفاده می کنند ، اکثر پاسخ دهندگان پاسخ دادند: “برای یافتن محتوای خنده دار / سرگرم کننده”.

ارسال / به اشتراک گذاری محتوا به عنوان دومین رفتار متداول و همگام شدن با اخباری که در رده سوم محبوب قرار دارند رتبه بندی می شود. برای مقایسه ، ارسال مطالب بیشترین استفاده را برای اینستاگرام و اسنپ چت داشت. بنابراین ، شاید منصفانه باشد که استنباط کنیم ارزش سرگرمی مهمترین نکته فروش TikTok است ، خصوصاً از نظر مصرف.

سایر سایت های اجتماعی که مردم برای یافتن محتوای خنده دار / سرگرم کننده استفاده می کنند ، شامل Instagram ، Pinterest ، Reddit ، Twitter و Snapchat است. اما TikTok و Reddit تنها برنامه هایی بودند که در آن موارد مورد استفاده در رتبه اول قرار گرفتند.

۱۴٫ #BlackLivesMatter پست های دارای برچسب بیش از ۲۶٫۱ میلیارد بازدید دارند

TikTok مانند توییتر و اینستاگرام به محلی برای فعالیت های سیاسی و اجتماعی تبدیل شده است. تابستان گذشته در پاسخ به قتل جورج فلوید توسط یک افسر پلیس ، حمایت از عدالت نژادی شدت گرفت. تا ۱۶ آگوست ۲۰۲۰ ، پست هایی با برچسب # BlackLivesMatter ۲۰٫۳ میلیارد بار مشاهده شده است .

TikTok این داده ها را در دادخواست علیه دولت ایالات متحده به عنوان مدرکی برای سودمندی برنامه اجتماعی ذکر می کند. اما در ماه مه ، این برنامه با ادعاهایی مبنی بر سرکوب محتوای #BlackLivesMatter مواجه شد. در یک خبرنامه ، ونسا پاپاس ، مدیر عامل شرکت TikTok ، عذرخواهی کرد و گفت که اشکال فنی دلیل اصلی این سو ظن ها است.

رابطه TikTok با سازندگان سیاه پیش از این زیر سوال رفته بود. علیرغم اینکه نیروی محرکه روندهای موجود در این سیستم عامل است ، گزارش هایی وجود دارد مبنی بر اینکه تأثیرگذاران سیاه پوست به رسمیت شناختن و جبران خسارت نامتناسب دریافت می کنند و با همتایان سفیدپوست روبرو می شوند .

برای کمک به رفع این اختلاف ، در ژانویه ۲۰۲۰ ، این شرکت برنامه جوجه کشی TikTok for Black Creative را راه اندازی کرد .

۱۵٫ ۱۷۶ آهنگ مختلف در سال ۲۰۲۰ از ۱ میلیارد بازدید ویدیویی فراتر رفته اند

موسیقی TikTok را هدایت می کند. بسیاری از آهنگ ها بیشتر از هرجای دیگر از جمله Spotify در برنامه پخش می کنند. فقط از دریک بپرسید که “Tootsie Slide” ساخته شده برای TikTok فقط در مدت سه روز یک میلیارد بازدید جمع کرده است. آهنگ برتر Spotify در سال ۲۰۲۰ در مجموع ۱٫۶ میلیارد جریان ثبت کرده است. این در سال ۲۰۱۹ منتشر شد.

آهنگ های قدیمی نیز در TikTok زندگی جدیدی پیدا می کنند. آهنگ Fleetwood Mac با نام “Dreams” در سال ۱۹۹۷ پس از ویروسی شدن یک ویدیو با استفاده از این آهنگ ، به جدول بیلبورد بازگشت و فروش آن سه برابر شد.

 

 

 

برای خرید فالوور کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست