خرید فالوور

Enterprise Social Media Management: 10 ابزار و نکته ای که باید بدانید

در حال حاضر جهان ۴٫۳۳ میلیارد کاربر فعال در شبکه های اجتماعی دارد که تنها در سال گذشته ۱۳٫۷ درصد افزایش داشته است. و تقریباً سه چهارم این کاربران (۷۳٫۵٪) کانال های اجتماعی مارک ها را دنبال می کنند یا از مارک ها و محصولات در رسانه های اجتماعی و خرید فالوور تحقیق می کنند.

رسانه های اجتماعی به ابزاری مهم بازاریابی و ارتباطی برای شرکت ها در هر اندازه ای تبدیل شده است. در شبکه های اجتماعی سازمانی ، خطر می تواند زیاد باشد. (همانند تعداد ذینفعان.)

در اینجا ، ما برخی نکات و منابع اساسی را برای مدیریت موثر رسانه های اجتماعی شرکت به اشتراک می گذاریم.

۴ نکته اساسی در مورد مدیریت رسانه های اجتماعی در شرکت

۱٫ اولویت های تجاری را درک کنید

در شرکت های بزرگ ، مدیریت رسانه های اجتماعی روزمره می توانند فاصله زیادی با گفتگوهایی که در اتاق هیئت مدیره اتفاق می افتد احساس کنند.

برای استفاده موثر از رسانه های اجتماعی ، شما به یک استراتژی جامع رسانه های اجتماعی نیاز دارید . و برای ایجاد یک استراتژی جامد اجتماعی ، باید درک کنید که در حال حاضر بیشترین موفقیت برای کسب و کار مهم است.

اولویت های تجاری فعلی کدامند؟ مشاغل در حال حاضر برای حل چه مشکلاتی هستند؟ اگر از قبل پاسخ این سوالات را می دانید ، می توانید اهداف SMART را برای هدایت تلاش های اجتماعی خود شروع کنید.

اگر جواب ها را نمی دانید ، س askال کنید. یک جلسه ۱۵ دقیقه ای سریع بین رئیس بازاریابی اجتماعی و CMO راهی موثر برای تراز اولویت ها است.

۲٫ معیارهایی را که واقعاً مهم هستند پیگیری کنید

در تیم اجتماعی خوب است که با پیروزی هایی که به معیارهای پوچ مانند لایک و نظر مرتبط هستند هیجان زده شوید.

اما ذینفعان بالاتر از سازمان باید نتایج واقعی تجارت را ببینند. در غیر این صورت ، خرید آنها برای استراتژی اجتماعی شما بسیار سخت است.

هنگام گزارش نتایج خود ، بر پیشرفت واقعی در رسیدن به اهداف و اولویت های کاری که در آخرین نکته تعیین کرده اید ، تمرکز کنید. حتی اگر بتوانید نتایج خود را از نظر دلار و دلار واقعی تنظیم کنید ، حتی بهتر است. نشان دادن بازدهی سرمایه از تلاش های اجتماعی خود را ، و یا نشان دهد که چگونه اجتماعی را پر می کند قیف فروش و یا درایوهای قصد خرید.

۳٫ یک برنامه انطباق را اجرا کنید

سازمان های صنایع تحت نظارت در مدیریت الزامات انطباق کاملاً مسلط هستند. اما همه سازمان های سطح سازمانی باید بدانند که چگونه مقررات تبلیغات و حمایت از مصرف کننده بر استفاده آنها از رسانه های اجتماعی تأثیر می گذارد.

خطرات مربوط به انطباق وجود دارد ، اما تا زمانی که شما برنامه ای در دست داشته باشید و از ابزارهای مناسب برای محافظت از نام تجاری خود استفاده کنید ، می توان آنها را مدیریت کرد.

ما یک پست کامل وبلاگ در مورد چگونگی سازگاری در شبکه های اجتماعی داریم ، اما در اینجا چند نکته اساسی وجود دارد که باید بخاطر بسپارید:

  • در بالای حریم خصوصی ، امنیت داده و الزامات رازداری باشید. این موارد می تواند بر نحوه ذخیره یا اشتراک اطلاعات و عکس ها تأثیر بگذارد.
  • حمایت های مالی ، روابط تأثیرگذار و سایر توافق نامه های بازاریابی را حتماً افشا کنید .
  • اطمینان حاصل کنید که دسترسی به حساب های اجتماعی خود را کنترل می کنید و خط مشی رسانه های اجتماعی را اعمال می کنید.

۴- برای مدیریت بحران آماده باشید

اکثر شرکت های بزرگ باید در مقطعی با یک بحران کنار بیایند. (۱۰۰٪ تمام شرکت ها بیش از یک سال است که با یک بحران دست و پنجه نرم می کنند.)

همانطور که در پست خود در مورد استفاده از رسانه های اجتماعی برای ارتباطات بحران توضیح دادیم ، کانالهای اجتماعی شما سریعترین راه برای انتشار اطلاعات هستند. ماهیت اجتماعی در زمان واقعی توانایی سازگاری سریع با شرایط متغیر را فراهم می کند. اما تنها در صورت داشتن برنامه و رهنمودهای مناسب.

همچنین Social یک کانال آسان برای ارتباط مستقیم مشتریان با تیم شما برای مشتریان است. برنامه ای در نظر داشته باشید تا تیم ها بدانند چگونه باید پاسخ دهند ، و چه زمانی باید تشدید شوند.

همچنین ممکن است لازم باشد با یک بحران روابط عمومی خاص برند خود کنار بیایید. یک طرح ارتباطی بحران ، شما را تضمین می کند که از کانالهای اجتماعی برای بهتر کردن وضعیت و نه بدتر کردن اوضاع استفاده می کنید.

۶ ابزار رسانه های اجتماعی

مدیریت کمپین های رسانه های اجتماعی سازمانی یک کار چند وجهی است. این شامل تیم های مختلفی در سراسر سازمان شما است. شما برای استاندارد سازی فرایندها ، محافظت از نام تجاری خود و صرفه جویی در وقت کارمندان به ابزارهای مناسبی نیاز دارید.

در اینجا شش مورد از بهترین راه حل های سازمانی رسانه های اجتماعی برای به حداکثر رساندن مزایای اجتماعی برای سازمان های بزرگ آورده شده است.

۱٫ اتوماسیون بازاریابی: Adobe Marketo Engage

بسیاری از بازاریابان سازمانی در حال حاضر از Adobe Marketo Engage برای اتوماسیون بازاریابی استفاده می کنند. یکپارچه سازی داده های اجتماعی مارکتو را به سطح بعدی می رساند.

با استفاده از برنامه Marketo Enterprise Integration برای Hootsuite ، می توانید کانال های اجتماعی را به سیستم عامل های امتیازدهی خود اضافه کنید. سپس ، می توانید Lead ها را با پیام های مناسب برای مکانی که در سفر مشتری قرار دارند ، هدف قرار دهید.

همچنین می توانید جزئیات سرب را مستقیماً در جریان Hootsuite مشاهده کنید. این کار باعث می شود رانندگی حرکت شما منجر به قیف فروش شما شود و با اضافه کردن جزئیات فعالیت اجتماعی آنها ، منجر به آن می شود .

فقط ۱۰٪ سازمانها داده های اجتماعی را به طور م effectivelyثر با سیستم های CRM سازمانی متصل می كنند. اما این ارتباط راهی مهم برای تبدیل طرفداران اجتماعی به اهداف واقعی تجاری است.

فقط ۱۰٪ سازمانها داده های اجتماعی را به طور م effectivelyثر با سیستم های CRM سازمانی متصل می كنند. اما این ارتباط راهی مهم برای تبدیل طرفداران اجتماعی به اهداف واقعی تجاری است.

همانطور که قبلاً دیده اید ، اجتماعی مزایای غنی برای سازمانهای سطح سازمانی ارائه می دهد. اما ما همچنین صادق بوده ایم که اجرای یک استراتژی رسانه اجتماعی سازمانی بدون خطرات نیست.

ZeroFOX به کاهش خطرات کمک می کند. این محافظت خودکار در برابر تهدیدات دیجیتال مانند:

  • فیشینگ
  • تصاحب حساب
  • جعل هویت برند
  • محتوای خطرناک یا توهین آمیز
  • پیوندهای مخرب

برنامه ZeroFOX for Hootsuite در صورت هدف قرار دادن حساب های اجتماعی شما ، هشدارهای داشبورد Hootsuite خودکار را ارائه می دهد . سپس می توانید با درخواست حذف یا ارسال هشدارها به طرف های مناسب ، همه در یک مکان ، اقدام کنید.

رعایت و امنیت چالش های بزرگی هنگام اجرای استراتژی رسانه های اجتماعی سازمانی است.

Smarsh به طور خودکار از طریق گردش کار تأیید ، موارد انطباق و امنیت را بررسی می کند. همه مطالب بایگانی شده و برای بررسی در زمان واقعی در دسترس هستند.

تمام پست های اجتماعی شما نیز می توانند در بازداشت قانونی قرار بگیرند. در صورت نیاز به تحقیقات داخلی یا کشف ، می توانند به موارد اضافه شوند یا صادر شوند.

۵٫ همکاری: سستی

Slack به سرعت به یک نرم افزار همکاری سازمانی مورد علاقه تبدیل شده است. با کار بیشتر افراد در خانه ، این منبع به طور فزاینده ای مهم است که به تیم ها کمک می کند کارها را انجام دهند.

برنامه Slack Pro برای Hootsuite به تیم ها امکان همکاری برای بازاریابی شرکت های رسانه های اجتماعی را می دهد. کارمندان می توانند پست های رسانه های اجتماعی را مستقیماً از داشبورد Hootsuite به یک کانال ، کاربر یا گروه خاص Slack ارسال کنند. این امر باعث می شود که همه در جریان باشند.

برای ضبط اطلاعات اجتماعی مربوط به هر پیام می توانید از ادغام Slack استفاده کنید. همچنین به شما امکان می دهد احساسات را اختصاص داده و به هر پست نظر اضافه کنید.

۶٫ مدیریت شبکه های اجتماعی: Hootsuite

دلیل استفاده از Hootsuite توسط کارمندان بیش از ۸۰۰ شرکت از Fortune 1000 وجود دارد.

Hootsuite یک ابزار مهم اجتماعی برای مشاغل در هر اندازه است. این به تیم ها امکان می دهد چندین سیستم عامل رسانه اجتماعی سازمانی را از یک داشبورد با خرید فالوور مدیریت کنند.

کار گروهی و ابزارهای تأیید داخلی آن ، مدیریت کار ، مدیریت پروژه و همکاری کارمندان را ساده می کند.

برای مشتریان سازمانی ، Hootsuite دارای ویژگی های پیشرفته تخصصی است. این موارد به شما کمک می کند تا سایر مراکز تجاری را با ابزارهای اجتماعی خود ادغام کنید.

حمایت از کارمندان: Hootsuite Amplify

Amplify یک برنامه بصری است که اشتراک گذاری مطالب کارمندان را آسان و ایمن می کند. نیروی کار شما می تواند از آن برای به اشتراک گذاشتن محتوای تأیید شده اجتماعی با دوستان و پیروان خود در حال پرواز استفاده کند.

به عنوان بخشی از یک راه حل کامل حمایت از کارمندان ، Amplify به افزایش تعامل کارمندان نیز کمک می کند. افراد شما به راحتی می توانند از آنچه در سازمان شما اتفاق می افتد متصل و مطلع باشند.

Hootsuite Impact تجزیه و تحلیل اجتماعی پیشرفته ای را در اختیار مشتریان سطح شرکت قرار می دهد . می توانید مبارزات ارگانیک و پولی را کنار هم ردیابی کنید . این داده ها به شما امکان می دهد ضمن بهبود ROI ، تلاش های بازاریابی اجتماعی خود را اندازه گیری و تحلیل کنید.

 

 

 

برای خرید فالوور کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست