خرید فالوور

رسانه های اجتماعی برای شرکت های بزرگ: ۱۰+ نمونه الهام بخش

رسانه های اجتماعی برای شرکت های بزرگ به اندازه ادارات منابع انسانی عادی شده است.

تا زمانی که شما اپل نباشید ، در شبکه های اجتماعی هستید. حتی غول فناوری ، که با استانداردهای اینترنت برای سالهای نوری از بازاریابی سنتی در رسانه های اجتماعی پرهیز می کرد ، اکنون به طور منظم در چندین حساب و کانال پست می کند.

مشتریان ، حضور شرکت های بزرگ در شبکه های اجتماعی را مسلم می دانند. هرچه این شرکت بزرگتر باشد ، انتظارات بیشتر این است که تیم ها آماده پاسخگویی به س questionsالات ، آتش سوزی ، ارائه خلاقیت های برنده جایزه و ارزش های شرکتی باشند. و صادقانه بگویم ، بیشتر این انتظارات منصفانه است.

دریابید که چگونه شرکت های بزرگ از رسانه های اجتماعی برای برآورده ساختن انتظارات مشتری – و در بسیاری از موارد فراتر از آن – استفاده می کنند.

شرکت های بزرگ چگونه از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند

رسانه های اجتماعی برای مشاغل سطح سازمانی برای خودشان سازمانی است.

یک شرکت بزرگ چند ملیتی اغلب چندین کانال اجتماعی را در مناطق و زبانهای مختلف اداره می کند. بسته به صنعت ، شرکت ها همچنین ممکن است حساب های جداگانه ای برای پشتیبانی ، بازاریابی ، اهداف مختلف ، تقسیم بندی و حتی استخدام اجرا کنند.

کافیست Disney را در نوار جستجوی یک پلتفرم اجتماعی تایپ کنید و ببینید چه تعداد نتیجه به دست می آید.

این عملیات شامل تیم های بزرگ ، آژانس های متعدد ، نظارت قانونی و ابزارهای مدیریتی در مقیاس سازمانی ، مانند Hootsuite Enterprise است . برای حفظ صدای منسجم برند و پیام در سراسر هر پلت فرم، شرکت در تکیه راهنماهای رسانه های اجتماعی به سبک ، دستورالعمل رسانه های اجتماعی ، و سیاست های رسانه های اجتماعی .

اینها برخی از اهداف اصلی شرکتهای بزرگ در شبکه های اجتماعی است:

آگاهی از برند را افزایش دهید

شرکت های بزرگ B2C (تجارت به مصرف کننده) ممکن است در حال حاضر از شناخت نام تجاری بهره مند شوند. اما رسانه های اجتماعی به آنها این امکان را می دهد تا آگاهی را برای پیام های خاص ، کمپین ها ، راه اندازی محصولات و سایر اقدامات افزایش دهند.

به عنوان مثال نروژی ایر ، از تبلیغات فیس بوک و اینستاگرام برای ارتقا target سطح آگاهی در مناطق هدف در مورد مسیرهای پروازی خاص خود استفاده کرد.

برای شرکت های تجارت به تجارت (B2B) ، رسانه های اجتماعی می توانند ابزاری برای تقویت نمای تجاری و تبلیغ راه حل های شرکا و مشتریان بالقوه فراهم کنند.

با مخاطبان خاص ارتباط برقرار کنید

مشاغل جهانی با استفاده از سیستم عامل ها و حساب های مختلف به بخشهای خاصی از بازار در رسانه های اجتماعی می رسند.

سیستم عامل های مختلف از نظر جمعیتی متفاوت هستند . به عنوان مثال ، برای دستیابی به مصرف کنندگان ثروتمند چینی ، مارک های لوکس از اولین کسانی بودند که حساب های تجاری ویچت را باز کردند . برای رسیدن به جمعیت جوان ، چندین مارک بزرگ ، از جمله Chipotle و Betty Crocker’s Fruit Gushers ، روی TikTok پریدند.

تقسیم بندی در سیستم عامل ها نیز اتفاق می افتد. بسیاری از شرکت ها حساب های جداگانه ای را برای مناطق و مخاطبان مختلف اجرا می کنند. Netflix هر دو را انجام می دهد ، دسته های توییتر مخصوص هر بازار و چندین نمایش آن است.

هدف گذاری تبلیغات یکی دیگر از تاکتیک های معروف است که مارک های اصلی برای جلب مخاطب مناسب از آن استفاده می کنند.

احساس مشتری را بسنجید

احساسات مشتری می تواند سوزن را به سمت توسعه محصول ، پیام رسانی و حتی ارزش های شرکتی سوق دهد.

بازخورد مستقیم مصرف کنندگان از طریق نظرسنجی ها و نظرسنجی ها یکی از راه های تأمین منابع است – صرفنظر از نامگذاری مسابقات ، یک قایق به نام Boaty McBoatface و یک نهنگ کوهان دار به نام Mister Splashy Pants.

گوش دادن به شبکه های اجتماعی راهی به مارک ها ارائه می دهد تا “اتاق را بخوانند” ، روندهای مختلف را درک کنند و آنچه مردم به آنها اهمیت می دهند را بهتر درک کنند. در سال ۲۰۱۴ ، IKEA با همکاری Brandwatch یک Listening Hub را باز کرد. “گوش دادن و یادگیری” از آن زمان به اولین مرحله در زنجیره ارزش آن تبدیل شده است .

گوش دادن اجتماعی به مارک ها این امکان را می دهد تا در هنگام شمارش ، خود را نشان دهند. همیشه افراد وقتی از مارک های تجاری صحبت می کنند برچسب گذاری نمی کنند ، به همین دلیل است که مارک های بزرگ علاوه بر موارد ذکر شده ، کلمات کلیدی را نیز ردیابی می کنند.

پشتیبانی مشتری را ارائه دهید

مشتریان به دنبال پشتیبانی در کانالهایی هستند که استفاده می کنند. طبق نظرسنجی اخیر بررسی بازرگانی هاروارد ، پاسخ ساده به مردم در شبکه های اجتماعی می تواند تأثیر مثبتی داشته باشد. در حقیقت ، این مطالعه نشان داد مشتریانی که هر نوع پاسخی از نمایندگی برند دریافت می کنند ، مایلند در آینده هزینه های بیشتری را با این شرکت صرف کنند.

افزایش بازدید و فروش

از فروش اجتماعی گرفته تا تجارت اجتماعی ، کانال های اجتماعی منبع اصلی بازدید و فروش شرکت های بزرگ هستند.

سیستم عامل های اجتماعی همچنان از ویژگی های فروشگاه های اجتماعی گرفته تا پخش مستقیم تلویزیونی برای سهولت خرید ، ویژگی هایی را اضافه می کنند. خرید مستقیم Livestream در تاریخ ۱ ژوئیه ۲۰۲۰ در چین در یک روز ۴۴۹٫۵ میلیون دلار فروش داشته است.

Social همچنین کانالی است که شرکت های بزرگ با نگاهی دزدکی حرکت کردن ، معاملات انحصاری ، کد تبلیغاتی و دسترسی زودهنگام به مشتریان پاداش می دهند.

ارتباطات شرکتی را به اشتراک بگذارید

فراخوان محصول ، اشکالات فنی ، پاسخ به مسائل اجتماعی ، استخدام اطلاعیه ها. رسانه های اجتماعی به کانال اصلی شرکت های بزرگ برای پخش پیام کوتاه و پیام کوتاه تبدیل شده است.

استخدام متخصصان برتر

استخدام های اجتماعی اکنون فراتر از اعلان شغل LinkedIn است. تصویر شرکت برای متخصصان جوان بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. برای شرکت های بزرگ ، ارائه یک تصویر مثبت نبردی سخت است. طبق نظرسنجی اخیر مک کینزی ، اکثر ژنرال Zers معتقدند که شرکتهای بزرگ از اخلاق کمتری نسبت به مشاغل کوچک برخوردار هستند.

یک نظرسنجی در سال ۲۰۲۰ توسط Glassdoor نشان می دهد از هر چهار کارمند سه نفر متقاضی کار به دنبال کارفرمایان با نیروی کار متنوع هستند. با تشویق جنبش Black Lives Matter ، ارسال مطالبی در مورد تنوع ، فرهنگ و موضوعات محل کار در رسانه های اجتماعی رایج شده است.

جوامع تجاری ایجاد کنید

در حالی که جوامع برندها مدت ها قبل از شبکه های اجتماعی وجود داشته اند. اکنون گروه های فیس بوک ، حساب های خصوصی و حتی هشتگ های مارک دار وسیله ای برای پخش کلوپ های مارک دار ، سبک زندگی و روابط در فضای آنلاین هستند.

چندین مطالعه نشان می دهد که مشارکت در جوامع می تواند وفاداری به برند را افزایش دهد. اما اعتماد سازی و اعتماد به نفس مشتری به سختی انجام می شود ، به همین دلیل بازاریابی تأثیرگذار نیز در استراتژی های رسانه های اجتماعی در سطح شرکت نقش زیادی دارد.

شرکت های بزرگ چه می توانند از مشاغل کوچک یاد بگیرند؟

“تجارت کوچک” تقریباً مترادف “تجارت خوب” شده است. نیاز به اثبات دارید؟ در تماس تلفنی اخیر ، مدیران اجرایی فیس بوک تأکید کردند که کار آنها با مشاغل کوچک حداقل ۲۳ برابر است. شرکت های بزرگ؟ نه خیلی

مردم سریعتر از مشاغل کوچک حمایت می کنند ، به ویژه با توجه به همه گیر شدن بیماری. بیشتر مغازه های فروشگاه های بزرگ و مادر تحت سنت های مشتری مداری هستند که کسب و کارهای بزرگ اغلب فراموش می کنند. در اینجا چند بهترین روش وجود دارد که مگاکورپ ها باید آنها را بخاطر بسپارند.

روابط مشتری ایجاد کنید

همه باریستای محلی را که سفارش قهوه خود را به یاد می آورند گرامی می دارند. مارک های بزرگ می توانند خدمات قابل مقایسه ای را در شبکه های اجتماعی ارائه دهند . قبل از پاسخ به مشتری ، تاریخچه پیام یا یادداشت ها را بخوانید. به عنوان مثال ، مفید است که بدانید این چهارمین باری است که کسی با یک سرویس مشکلی ایجاد می کند یا عضوی از برنامه وفاداری است.

برند خود را انسانی کنید

ارتباط با همسایه آسانتر از یک شرکت بی چهره است. از بازاریابی گرفته تا استخدام ، افراد به طور فزاینده ای می خواهند چهره های موجود در این برند را ببینند.

این خدمات به خدمات مشتری نیز تسری می یابد. یک مطالعه بررسی هاروارد کسب و کار نشان داد که حتی چیزی به اندازه امضای پیام با حروف اول یک نماینده خدمات مشتری درک مشتری را بهبود می بخشد.

با ارزش سرب کنید

از شیشه های پیشخوان کمک مالی گرفته تا منوی های اخذ شده از نظر اخلاقی ، نشانه های اخلاقیات کسب و کار کوچک اغلب در معرض دید قرار دارند. شرکتهای جهانی برای تقسیم ارزشهای شرکتها باید کمی بیشتر کار کنند.

تحقیقات اخیر از دانشگاه تورنتو نشان می دهد که مردم در مورد یک تجارت براساس اندازه آن قضاوت می کنند. در همان زمان ، مصرف کنندگان به طور فزاینده ای تصمیم می گیرند تا تصمیمات خرید را با ارزش ها هماهنگ کنند . در نتیجه ، ضروری است که موقعیت های بزرگ کسب و کار واضح ، صریح و صادقانه باشد.

پانکاج آگگاروال ، استاد بازاریابی T از T و یکی از نویسندگان گزارش ، توصیه می کند : “اطمینان حاصل کنید که داستانی که درباره نام تجاری خود می گویید در مورد تجارت شما صادق باشد و انتظارات مشتری شما را در نظر بگیرد .”

به جامعه برگردانید

مردم برای حمایت از جامعه خود به خرید محلی می پردازند. از طرف دیگر ، شرکت های چند ملیتی به استثمار شهرت دارند . تقریباً نیمی از شرکتهای جهانی ارزیابی شده در معیار حقوق بشر شرکتها در سال ۲۰۲۰ از رعایت موازین حقوق بشر سازمان ملل متحد کوتاهی می کنند.

رسانه های اجتماعی مکانی برای شرکت هایی است که به جوامعی که از آنها بهره می برند باز می گردند تا خود را از آنهایی که نمی خواهند جدا کنند. مارک های جهانی باید نحوه سرمایه گذاری در جامعه مصرف کننده و یا در جوامعی که در آن فعالیت می کنند را داشته باشند.

نمونه هایی از شرکت های بزرگ که رسانه های اجتماعی را به درستی انجام می دهند

برخی از مارک های معروف به طور مداوم امتیازات برتر اجتماعی را از RedBull گرفته تا Oreo ، Lululemon گرفته تا Nike و KLM گرفته تا KFC کسب می کنند. مارک های بزرگ زیر نیز باید در رادار شما باشند.

پاتاگونیا

این مارک لباس خصوصی در فضای باز به دلیل فروش کت ، کت درست نمی کند. و این بخاطر بازاریابی بازاریابی نمی کند ، اثبات آن تحریم تبلیغات فیس بوک در سال گذشته است.

الکس ولر ، مدیر بازاریابی مارک در ۲۰۲۰ MAD // Fest گفت: “عمل ارزشی است که واقعاً زیربنای تمام کارهایی که ما انجام می دهیم و مطمئناً در کل کارهای بازاریابی که انجام می دهیم ، است.” پاتاگونیا به جای فراخوان برای اقدامات ، با به نمایش گذاشتن اقداماتی که خود و دیگران برای محافظت از کره زمین از طریق محتوای طولانی مدت و تصاویر پانوراما انجام می دهند ، الهام می گیرد.

 

 

 

برای خرید فالوور کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست