خرید فالوور

راهنمای کامل تبلیغات LinkedIn در سال ۲۰۲۱

بدون برنامه ریزی دقیق و خرید فالوور، گاهی اوقات ممکن است احساس شود که رسانه های اجتماعی باید فریاد بزنند. اگرچه با استفاده از تبلیغات LinkedIn می توانید صدای مارک خود را به مخاطبان مناسب باز کنید. و مخاطبان تصمیم گیرنده تأثیرگذار در آن.

در بین ۶۹۰ میلیون عضو این پلتفرم ، از هر ۵ عضو چهار عضو قدرت تأثیرگذاری بر تصمیمات تجاری را دارند. این عوامل محرک و لرزان همچنین ۲ برابر قدرت خرید مخاطبان آنلاین معمولی را دارند.

با راهنمای ما برای تبلیغات LinkedIn همراه باشید تا انواع تبلیغات موجود و انواع اهدافی را که می تواند به شما در دستیابی کمک کند کشف کنید. ما همچنین شما را در روند ایجاد یک آگهی در LinkedIn راهنمایی خواهیم کرد و بهترین نکات و ترفندهای خود را که باعث افزایش نرخ تبدیل شما می شوند ، به اشتراک خواهیم گذاشت.

انواع تبلیغات LinkedIn

LinkedIn چندین گزینه قرارگیری تبلیغ را به تبلیغ دهندگان ارائه می دهد.

مطالب حمایت شده

محتوای حمایت شده ، که به عنوان تبلیغات بومی نیز شناخته می شود ، بدون توجه به اینکه در موبایل یا دسک تاپ خود پیمایش می کنند ، خبرمایه LinkedIn مخاطبان شما را نشان می دهد. LinkedIn این تبلیغات را به عنوان “تبلیغ شده” برچسب گذاری می کند تا آنها را از محتوای معمولی متمایز کند.

هنگام تبلیغات با محتوای حمایت شده ، می توانید با تبلیغات چرخ فلک LinkedIn ، تبلیغات تک تصویری یا تبلیغات ویدیویی همراه شوید.

پیام رسانی اسپانسر شده

Sponsored Messaging (قبلاً با نام Sponsored InMail شناخته می شد) به شما امکان خرید فالوور  و این که برای اعضای LinkedIn در صندوق ورودی آنها تبلیغ کنیدمیدهد.

فقط توجه داشته باشید – LinkedIn محدودیتی در مورد اینکه چه تعداد از اعضا تبلیغات Sponsored Message را در ماه دریافت می کنند در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال ، یکی از مخاطبان هدف شما در یک بازه زمانی کوتاه یکی از تبلیغات شما را بیش از دو بار دریافت نخواهد کرد .

در حالی که ۸۹٪ از مصرف کنندگان ترجیح می دهند مشاغل از طریق پیام رسانی با هم در ارتباط باشند ، در حال حاضر تنها ۴۸٪ از شرکت ها از این طریق با مشتریان و چشم اندازها تعامل دارند.

تبلیغات متنی

تبلیغات متنی در سمت راست و سمت راست خوراک دسک تاپ LinkedIn نشان داده می شود و اگر می خواهید با استفاده از اطلاعات جمعیتی حرفه ای به دنبال ایجاد آگهی های قوی باشید ، گزینه خوبی است.

با توجه به اینکه ۵۸٪ از بازاریابان می گویند که بهبود تولید سرب یکی از مهمترین اهداف بازاریابی دیجیتال آنها است ، تبلیغات متنی LinkedIn می تواند راهی برای تهیه یک شبکه گسترده در بودجه باشد.

تبلیغات پویا

تبلیغات پویا در ریل سمت راست LinkedIn اجرا می شود و مستقیماً از طریق شخصی سازی با مخاطبان صحبت می کند. وقتی تبلیغ پویا در خبرمایه یکی از اعضا ظاهر می شود ، مشخصات شخصی آنها مانند عکس ، نام کارفرما و عنوان شغلی آنها به آنها بازتاب می یابد.

با این حال خرید فالوور ، اگر اعضای این تبلیغات را کمی شخصی بدانند ، می توانند تنظیمات خود را تغییر دهند تا این جزئیات را پنهان کنند.

تبلیغات دنبال کننده و تبلیغات حمایت شده دو نوع تبلیغات پویا هستند.

اهداف تبلیغاتی LinkedIn

LinkedIn از تبلیغات مبتنی بر هدف استفاده می کند ، که به تبلیغ دهندگان کمک می کند تا کمپین های تبلیغاتی پیرامون اهداف خاص تجاری ایجاد کنند.

مشاغل می توانند از هر سه مرحله یک قیف فروش ، از آگاهی تا تبدیل ، کار کنند.

سه نوع اصلی در زیر شکسته شده است.

تبلیغات آگاهی در Linkedin

برای اینکه نام تجاری خود را در نوک زبان مردم قرار دهید ، با یک تبلیغ آگاهی شروع کنید. این تبلیغات باعث می شود مخاطبان در مورد محصولات ، خدمات و مارک شما صحبت کنند.

از طریق این کمپین های مبتنی بر تأثیرگذاری ، همچنین می توانید دنبال کنندگان بیشتری کسب کنید ، بازدیدها را افزایش دهید و تعامل بیشتری ایجاد کنید.

توجه به تبلیغات در LinkedIn

اگر می خواهید آگهی هایی را که قبلاً تا حدودی با نام تجاری شما آشنا شده اند ، واجد شرایط کنید ، تبلیغ , خرید فالوور  در نظر بگیرید.

این نوع تبلیغات برای کمک به تبلیغ کنندگان در دستیابی به اهداف زیر بهینه سازی شده اند:

  • بازدید از وب سایت: تعداد بیشتری کره چشم در وب سایت و صفحات فرود خود مشاهده کنید.
  • تعامل: پسندیدن ، نظرات و اشتراک ها و همچنین بازدید از سایر سیستم عامل ها و وب سایت های رسانه های اجتماعی را تشویق کنید.
  • بازدیدهای ویدئو: داستان کسب و کار ، آخرین محصول یا زندگی روزمره خود را از طریق ویدئو به اشتراک بگذارید.

تبلیغات تبدیل در LinkedIn

هنگامی که می خواهید لید تولید کنید یا فروش خود را به خانه منتقل کنید ، یک تبلیغ تبدیل در نظر بگیرید.

آنها می توانند به سه هدف کمک کنند:

  • تولید سرب: با استفاده از فرم هایی که از قبل با داده های نمایه LinkedIn پر شده اند ، در LinkedIn پیشتاز شوید.
  • تبدیل وب سایت: به بازدیدکنندگان بیشتر وب سایت برای بارگیری کتاب الکترونیکی ، ثبت نام در خبرنامه یا خرید یک محصول القا کنید.
  • متقاضیان شغل: آخرین پست شغلی شرکت خود را با ارسال یک پست شغلی منتشر کنید.

قالب های تبلیغاتی LinkedIn

برای کمک به دستیابی به اهداف تبلیغات شما ، LinkedIn دارای ۱۰ قالب تبلیغات مختلف است.

در این بخش هر قالب تبلیغات تجزیه می شود و توضیح می دهد که هر تبلیغی می تواند به شما در رسیدن به اهدافی کمک کند. ما همچنین نمونه های تبلیغاتی LinkedIn و مشخصات تبلیغاتی را به اشتراک خواهیم گذاشت.

تبلیغات چرخ فلک

تبلیغات چرخ فلک LinkedIn از یک ردیف کارت قابل جابجایی استفاده می کند تا داستان برند شما را به نمایش بگذارد ، محصولات را به نمایش بگذارد یا بینش خود را به اشتراک بگذارد. نکته کلیدی در اینجا استفاده از تصاویر قدرتمند برای تند کشیدن خوانندگان برای یادگیری بیشتر است.

اهداف: آگاهی از برند ، بازدید از وب سایت ، تعامل ، تبدیل وب سایت و تولید سرب.

مشخصات تبلیغاتی چرخ فلک LinkedIn:

  • نام آگهی: حداکثر ۲۵۵ نویسه
  • متن مقدماتی: حداکثر ۱۵۰ حرف برای جلوگیری از کوتاه شدن در بعضی از دستگاه ها (۲۵۵ محدودیت کل شخصیت)
  • کارتها: بین دو تا ۱۰ کارت.
  • حداکثر حجم پرونده: ۱۰ مگابایت
  • حداکثر بعد تصویر: ۶۰۱۲ x 6012px
  • قالب های رسانه غنی: JPG ، PNG ، GIF (فقط غیر متحرک)
  • بیش از دو خط در متن عنوان هر کارت وجود ندارد
  • محدودیت نویسه: محدودیت ۴۵ نویسه ای برای تبلیغات منجر به URL مقصد. محدودیت ۳۰ کاراکتری برای تبلیغات دارای Lead Gen Form CTA

تبلیغات مکالمه

تبلیغات مکالمه یک تجربه مسیر خود را برای مخاطبان ارائه می دهد (فکر کنید کسانی که کتاب های ماجراجویی خود را انتخاب می کنند ، اما برای تبلیغات).

با شروع مکالمه ، مخاطبان می توانند پاسخی را انتخاب کنند که بیشتر با آنها صحبت کند. این نوع تبلیغات به شما امکان می دهد محصولات و خدمات را به نمایش بگذارید و همچنین ثبت نام در رویداد یا وبینار را تشویق کنید.

اهداف: آگاهی از برند ، بازدید از وب سایت ، تعامل ، تبدیل وب سایت و تولید سرب.

مشخصات تبلیغات گفتگوی LinkedIn:

  • نام آگهی: حداکثر ۲۵۵ نویسه
    بنر خلاقانه (اختیاری و فقط برای دسک تاپ): حداکثر ۳۰۰ ۲۵۰ ۲۵۰ پیکسل. JPEG یا PNG.
  • پانویس و شرایط و ضوابط سفارشی (فقط): حداکثر ۲۵۰۰ نویسه
  • پیام مقدماتی: حداکثر ۵۰۰ حرف
  • تصویر (اختیاری): ۲۵۰ ۲۵۰ ۲۵۰ پیکسل با استفاده از JPEG یا PNG
  • متن CTA: حداکثر ۲۵ نویسه
  • دکمه های CTA برای هر پیام: حداکثر پنج دکمه
  • متن پیام: حداکثر ۵۰۰ حرف

تبلیغات دنبال کننده

تبلیغات دنبال کننده نوعی تبلیغ پویا است که برای خرید فالوور  و مخاطبان شما شخصی سازی می شود. این تبلیغات صفحه LinkedIn شما را برای دیگران تبلیغ می کنند به این امید که دکمه دنبال کردن را بزنند.

اهداف: آگاهی از برند ، بازدید از وب سایت و تعامل با آنها.

مشخصات تبلیغات دنباله شده در LinkedIn:

  • شرح آگهی: حداکثر ۷۰ نویسه
  • عنوان تبلیغ: گزینه ای از پیش تعیین شده را انتخاب کنید یا حداکثر ۵۰ حرف بنویسید
  • نام شرکت: حداکثر ۲۵ نویسه
  • تصویر آگهی: ترجیحاً ۱۰۰ ۱۰۰ ۱۰۰ پیکسل برای JPG یا PNG

تبلیغات دنبال کننده

تبلیغات دنبال کننده نوعی تبلیغ پویا است که برای مخاطبان شما شخصی سازی می شود. این تبلیغات صفحه LinkedIn شما را برای دیگران تبلیغ می کنند به این امید که دکمه دنبال کردن را بزنند.

اهداف: آگاهی از برند ، بازدید از وب سایت و تعامل با آنها.

مشخصات تبلیغات دنباله شده در LinkedIn:

    • شرح آگهی: حداکثر ۷۰ نویسه
    • عنوان تبلیغ: گزینه ای از پیش تعیین شده را انتخاب کنید یا حداکثر ۵۰ حرف بنویسید
    • نام شرکت: حداکثر ۲۵ نویسه
    • تصویر آگهی: ترجیحاً ۱۰۰ ۱۰۰ ۱۰۰ پیکسل برای JPG یا PNG

آگهی های کار

تبلیغات شغلی LinkedIn ، تبلیغات کار با ما نیز نامیده می شود ، تا ۵۰ برابر نرخ کلیک بالاتر از متوسط ​​تبلیغات استخدام شماست. احتمالاً به این دلیل است که این تبلیغات LinkedIn از شبکه های کارمندان استفاده می کنند و توانایی نمایش سایر تبلیغات را در پروفایل کارمندان شما برای سایر رقبا مسدود می کنند.

اهداف: متقاضیان کار و بازدید از وب سایت.

مشخصات تبلیغات شغلی LinkedIn:

  • نام شرکت: حداکثر ۲۵ نویسه
  • آرم شرکت: ۱۰۰ ۱۰۰ ۱۰۰ پیکسل توصیه می شود
  • عنوان تبلیغ: حداکثر ۷۰ نویسه یا گزینه انتخاب یک عنوان از پیش تعیین شده
  • CTA: در صورت متن سفارشی حداکثر ۴۴ کاراکتر. گزینه های از پیش تنظیم شده موجود است

اشکال ژن سرب

فرم های Gen Lead کوتاه شده برای فرم های تولید Lead ، برای تبلیغات پیام و محتوای حمایت شده و خرید فالوور در دسترس هستند ، می توانند به شما در یافتن Lead های واجد شرایط کمک کنند.

به عنوان مثال ، اگر میزبان یک وبینار هستید ، می توانید یک فرم Lead Gen را به CTA خود متصل کنید ، که به طور خودکار داده های نمایه مخاطبان هدف شما را وارد می کند. بعد از آن ، می توانید سرنخ های خود را از مدیر تبلیغات LinkedIn بارگیری کنید یا LinkedIn را برای کار با CRM خود ادغام کنید.

در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری درباره اشکال ژن سرب کسب کنید:

مشخصات فرم LinkedIn منجر جنس:

  • نام فرم: حداکثر ۲۵۶ نویسه
  • عنوان: حداکثر ۶۰ نویسه
  • جزئیات: حداکثر ۷۰ نویسه برای جلوگیری از کوتاه کردن (در کل ۱۶۰ حرف)
  • متن سیاست حفظ حریم خصوصی (اختیاری): حداکثر ۲۰۰۰ نویسه

تبلیغات پیام

بیش از ۱ در ۲ چشم انداز یک پیام تبلیغاتی را باز می کند ، و این قالب را برای تبلیغ کنندگان بسیار جذاب می کند ،

این نوع تبلیغات به شما امکان می دهد پیام مستقیم به صندوق ورودی مخاطبان خود ارسال کنید ، همراه با CTA.

اهداف: بازدید از وب سایت ، تبدیل وب سایت ، تولید سرب.

مشخصات تبلیغاتی پیام LinkedIn:

  • موضوع پیام: حداکثر ۶۰ نویسه
  • کپی دکمه CTA: حداکثر ۲۰ حرف
  • متن پیام: حداکثر ۱۵۰۰ حرف
  • شرایط و ضوابط سفارشی: حداکثر ۲۵۰۰ نویسه
  • بنر خلاق: JPEG ، PNG ، GIF (غیر متحرک). اندازه: ۳۰۰ ۲۵۰ ۲۵۰ پیکسل

تبلیغات پیام

بیش از ۱ در ۲ چشم انداز یک پیام تبلیغاتی را باز می کند ، و این قالب را برای تبلیغ کنندگان بسیار جذاب می کند ،

این نوع تبلیغات به شما امکان می دهد پیام مستقیم به صندوق ورودی مخاطبان خود ارسال کنید ، همراه با CTA.

اهداف: بازدید از وب سایت ، تبدیل وب سایت ، تولید سرب.

مشخصات تبلیغاتی پیام LinkedIn:

  • موضوع پیام: حداکثر ۶۰ نویسه
  • کپی دکمه CTA: حداکثر ۲۰ حرف
  • متن پیام: حداکثر ۱۵۰۰ حرف
  • شرایط و ضوابط سفارشی: حداکثر ۲۵۰۰ نویسه
  • بنر خلاق: JPEG ، PNG ، GIF (غیر متحرک). اندازه: ۳۰۰ ۲۵۰ ۲۵۰ پیکسل

 

 

 

برای خرید فالوور کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست