خرید فالوور

۱۰ راه برای بازاریابان اجتماعی برای جلوگیری از فرسودگی شغلی شبکه های اجتماعی

فیوز یک مدیر شبکه های اجتماعی در هر دو طرف می سوزد. بیشتر افراد در برخی مواقع فرسودگی شبکه های اجتماعی و خستگی و خرید فالوور را در محیط کار را تجربه می کنند. اما مدیران شبکه های اجتماعی اغلب احساس سوختگی هر دو را همزمان دارند.

برای متخصصان شبکه های اجتماعی ، نکات مربوط به خرید فالوور و مراقبت از خود کمی متفاوت است. چگونه وقتی از برق وصل می شوید از برق جدا می شوید وظیفه شما است؟ آیا واقعاً می توانید از یک مارپیچ رو به پایین سگ رو به پایین باشید؟ کجا می توانید “سم زدایی دیجیتال” را برای خرد کردن روزانه برنامه ریزی کنید؟

با افزایش فشارها ، وخیم تر شدن شرایط و تعداد متخصصان واجد شرایط که مایلند آن را در صنعت بکاهند ، نیاز به رسیدگی به فرسودگی شبکه های اجتماعی ضروری است . متخصصان و متخصصان مشاوره ای در مورد چگونگی مبارزه با فرسودگی شغلی و حمایت از محیط کار حامی تر ارائه می دهند.

فرسودگی در شبکه های اجتماعی چیست؟

فرسودگی شغلی رسانه های اجتماعی نوعی فرسودگی شغلی است ، که سازمان بهداشت جهانی آن را “سندرم مفهوم یافته ناشی از استرس مزمن محیط کار که به طور موفقیت آمیز مدیریت نشده است” تعریف کرده است.

فرسودگی شغلی و خرید فالوور می تواند در هر زمینه کاری نمایان شود اما در صنعت رسانه های اجتماعی با سرعت بالایی اتفاق می افتد که جدا کردن آن از برق دشوارتر است .

عوامل استرس زای منحصر به فرد در زمینه فرسودگی شبکه های اجتماعی در مطالعه ای توسط دانشگاه ویرجینیا غربی شامل نیاز به “همیشه روشن” بودن ، کمبود حقوق و کمبود نقش در نقش آنها و عدم خرید رهبری است.

دلایل فرسودگی در شبکه های اجتماعی:

  • حجم کار غیرقابل کنترل
  • انتظارات شغلی نامشخص
  • کلاله مرتبط با شبکه های اجتماعی
  • عدم حمایت از رهبری
  • استقلال یا کنترل محدود
  • محیط کار منفی
  • عدم تعادل کار و زندگی

فرسودگی در شبکه های اجتماعی و خرید فالوور می تواند با نابرابری های سیستمی و اجتماعی مانند تبعیض جنسیتی ، نژادی ، سنی و معلولیت همراه باشد. همانطور که جنبش Black Lets Matter و عقب ماندگی های جنسیتی مربوط به همه گیری نشان داده است ، عوارض استرس آسیب زای نژادی ، کار عاطفی ، خستگی ترحم آمیز و غیره اغلب در سطح شخصی و حرفه ای تجربه می شود . کشمکش های مالی ، بحران های خانوادگی ، مشکلات بهداشتی و عدم حمایت در خانه نیز فشارهای کاری را تشدید می کند.

علائم فرسودگی در شبکه های اجتماعی ممکن است در ابتدا ظریف باشد اما در صورت عدم مراقبت می تواند منجر به خرابی شود. طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی ، علائم عبارتند از:

  • کاهش یا فرسودگی انرژی
  • نارضایتی شغلی
  • منفی نگری یا بدبینی مربوط به کار
  • ناتوانی در انجام مسئولیت ها

۱۰ راه برای جلوگیری از فرسودگی شبکه های اجتماعی

۱٫ حد و مرزها و انتظارات را تعیین کنید

رسانه های اجتماعی ممکن است “همیشه روشن” باشند ، اما این بدان معنی نیست که شما باید خرید فالوور باشید. نیک مارتین ، متخصص تعامل اجتماعی جهانی Hootsuite ، می گوید: “پوشش ۲۴/۷ شبانه روزی در شبکه های اجتماعی واقع بینانه و سالم نیست.”

وی توضیح می دهد: “من همیشه ساعات کاری ثابت را تعیین می کنم.” “به نظر من ، شما باید انتظارات را در همان لحظه تنظیم کنید. در تیم من ، همه ما کاملاً روشن کردیم که تعادل کار و زندگی واقعاً مهم است. “

برای حفظ مرزهای زندگی کاری حتی در حین کار از راه دور ، او حساب کار خود را از تلفن شخصی اش نگه می دارد.

Sallie Poggi ، مدیر رسانه های اجتماعی در UC Davis ، می گوید هر مرزبندی را که انتخاب کنید ، ضروری است که آنها را با همکاران و مدیران خود ارتباط برقرار کنید . او توضیح می دهد: “مرزها فقط کلمه دیگری برای انتظارات است.” “بنابراین انتظارات را با سرپرست خود ، با خرید فالوور و تیم های خود و همچنین با مخاطبان خود تنظیم کنید. به آنها بگویید چه موقع پاسخ می دهید و چه زمانی جواب نمی دهید. “

برای ترسیم مرزها به کمک نیاز دارید؟ مسدود کننده های وب سایت یا برنامه های محدودیت اینترنتی را امتحان کنید.

۲٫ ارزش خود را بشناسید و نشان دهید

کار مدیران شبکه های اجتماعی غالباً دستمزد کم ، قدردانی و پاداشی ندارد. باورهای غلط در مورد صنعت به وفور یافت می شود ، و گرچه انتظارات سطح مهارت زیاد است ، مشاغل اجتماعی اغلب به اقتصاد داخلی منتقل می شوند.

به علاوه ، سیستم عامل های رسانه های اجتماعی بخاطر نقشی که در انتشار اطلاعات نادرست ، نفرت و آزار و اذیت دارند ، یک رپ بد بدست آورده اند .

“اجازه ندهید که کلاله ابزارهایی که برای انتشار کار خود استفاده می کنید ، شما را تعریف کند. شما فقط در شبکه های اجتماعی کار نمی کنید. “نیکی سانستروم ، مدیر رسانه های اجتماعی و تعاملات عمومی دانشگاه میشیگان ، در یک توییت می گوید . “شما یک ارتباط دهنده استراتژیک ، متخصص روابط عمومی ، بازاریاب ، ارائه دهنده خدمات مشتری و موارد دیگر هستید! ارزش خود را بدانید و اطمینان حاصل کنید که دیگران نیز چنین خواهند کرد. “

به دنبال فرصت هایی برای حمایت از کار خود در داخل و خارج از کار باشید. بخواهید در جلسات مربوطه و خرید فالوور و کمیته های مناسب شرکت کنید. و از داده ها برای نشان دادن ارزشی که کار شما ارائه می دهد ، اعم از انزجار از بحران ، ایجاد جامعه یا بازگشت سرمایه استفاده کنید.

اگر ثابت شد که قسمت “رسانه های اجتماعی” عنوان شغلی شما قطع است ، عنوان دیگری را پیشنهاد دهید.

۳٫ هوشمندانه کار کنید ، نه سخت تر

در سراسر کره زمین ، همه گیری مردم را مجبور کرده است تا ساعات کار بیشتری را سپری کنند .

یک نظرسنجی اخیر توسط Blind ، یک برنامه ناشناس برای افراد حرفه ای ، نشان داد که ۶۱٪ از والدین سه ساعت دیگر برای انجام کارهای معمول روز کاری در حال کار هستند. برای بسیاری از افرادی که از خانه کار می کنند ، فضای خزش از کنترل خارج شده است.

بیش از حد کاری افراد را در مسیر سریع فرسودگی شغلی قرار می دهد. به جای استفاده از خرید فالوور و ساعات اضافی ، تاکتیک هایی را به کار بگیرید که باعث کارآیی شما می شوند. مارتین روش پومودورو را توصیه می کند ، که شامل ۲۵ دقیقه کار متمرکز با پنج دقیقه تمیز کردن کام است. وی می گوید: “این به من كمك می كند تا روی یك كار تمركز كنم و من را از اینكه در گرداب اجتماعی قرار بگیرم نجات می دهد.

تقسیم روز و وظایف خود به بخشهایی از طریق مسدود کردن زمان ، یکی دیگر از روشهای موثر بهره وری است. “من با استفاده زمان مسدود کردن به مرزهای مجموعه به چه مقدار زمان من صرف انجام اطلاعیه ها و نظرات، و من با بلوک های زمان من بسیار استراتژیک هستم،” می گوید پوگی . “اگر واقعا وظیفه شدیدی دارید ، بگویید تعدیل نظر است ، پس از آن وقت را مسدود کنید و به شما امکان می دهد از برق وصل و دوباره پر کنید.”

۴- علائم هشدار دهنده خود را بشناسید

به راحتی نمی توان مشخص کرد که در کجا یک Doomscroll شروع و به کجا پایان می یابد. اما هرچه زودتر یاد بگیرید که چگونه علائم را تشخیص دهید ، می توانید خود را برای زمانی که مارپیچ رو به پایین صدا می کند بهتر کنید.

پوگی می گوید: “با قدرت ذهنی خود مانند ماهیچه ای رفتار کنید که باید بدن را تحریک کرده و ورزش کنید.” “رعایت کنید وقتی خیلی زیاد می شود. و در آن لحظه ها مکث کنید. “

چگونه علائم فرسودگی شغلی و خرید فالوور را مشاهده می کنید؟ با س questions الاتی از این دست از کلینیک مایو شروع کنید .

  • آیا در کار احساس منفی می کنید یا بدبینی می کنید؟
  • آیا در کار فاقد انرژی و انگیزه هستید؟
  • آیا فکر کردن برایتان سخت است؟
  • آیا رضایت حرفه ای ندارید؟
  • آیا بیشتر منزوی شده اید؟
  • آیا عادت های خواب شما تغییر کرده است؟

پاسخ های خود را جدی بگیرید. اگر پیاده روی یا سایر سازوکارهای مقابله به نظر راه حل های مناسبی نیست ، وقت آن است که از شما کمک بخواهید. به یکی از همکاران خود که دچار فرسودگی شغلی هستید توجه می کنید؟ پشتیبانی خود را ارائه دهید.

۵٫ کمک بخواهید

مدیران شبکه های اجتماعی غالباً خود مبتدی هستند. فقط به این دلیل که آنها می توانند کارهای یک تحلیلگر مخاطب ، طراح گرافیک ، نویسنده متن و متخصص حل اختلاف را در یک توییت واحد انجام دهند ، به این معنی نیست که باید این کار را انجام دهند. و هیچ کس مجبور نیست که به تنهایی از پس مشکلات مدیریت ، سیستمی یا بهداشت روان برآید.

مارتین می گوید: “هنگامی که حجم کار بسیار سنگین می شود ،” برای استخدام پیمانکار ، پشتیبانی نیمه وقت یا نقش جدید ، یک پرونده تجاری بسازید. ” “یک مدیر رسانه های اجتماعی نمی تواند یک نویسنده وبلاگ ، و متخصص Google Ad Words ، و متخصص فتوشاپ و غیره باشد.”

کار در شبکه های اجتماعی آسیب های زیادی هم به سلامت روان وارد می کند. وقتی کار را برایتان دشوار است به مدیران خود اطلاع دهید.

“ما نیاز به شروع به پرسیدن عادی برای کمک و درخواست مردم برای به اشتراک گذاشتن بار روانی،” می گوید پوگی . “اولین قدم در درخواست کمک در واقع درخواست آن است قبل از نیاز به آن.”

در حالی که تلاش برای حمایت زود هنگام م toثرتر است ، هرگز برای کمک درخواست دیر نیست.

اعلام حضورها را ایجاد کنید. روزهای سلامت روان را در نظر بگیرید. ببینید آیا می توانید درمان را در مزایای بهداشتی محل کار بگنجانید یا خیر. یک شبکه پشتیبانی ایجاد کنید. به دنبال کمک حرفه ای باشید .

۶٫ پروتکل های پاسخ را آماده کنید

یک مطالعه توسط دانشگاه ویرجینیا غربی نشان می دهد که بیشتر روزها متخصصان شبکه های اجتماعی سلامت روان و رفاه خود را به عنوان ۶/۱۰ ارزیابی می کنند . در طول یک بحران ، این تعداد به حدود ۱۰/۴/۵ کاهش می یابد.

برخورد با موضوعات حساس ، شرایط اضطراری عمومی ، آزار و اذیت آنلاین و درگیری های دیگر قابل درک است. هیچ کس مجبور نیست که این کار را به تنهایی یا بدون اجرای یک برنامه ارتباطی مناسب بحران انجام دهد.

برای تهیه سناریوها ، تعیین پروتکل ها و شناسایی ذینفعان مناسب با تیم خود کار کنید. مارتین می گوید: “کاری که در صورت بروز بحران انجام خواهیم داد مکث مطبوعاتی در شبکه های اجتماعی است.” این استراتژی از تصمیمات عجولانه جلوگیری می کند و به تیم اجازه می دهد تا وضعیت را به درستی ارزیابی کند و بهترین برنامه عمل را انتخاب کند.

در وبینار ما ، نحوه مبارزه با خستگی ذهنی برای متخصصان رسانه های اجتماعی ، کارشناسان همچنین پیشنهاد می کنند که تیم یا کمیته واکنش اضطراری را تشکیل دهند یا به آن بپیوندند.

برای موارد غیر اضطراری نیز برنامه ریزی کنید. پروتكلی ایجاد كنید كه مشخص كند در صورت نیاز یك روز بهداشت روانی ، مسئولیت های اعضای تیم چگونه باید پوشش داده شود . اگر ایده استفاده از روزهای سلامت روان افراد را تحت فشار قرار دهد ، به نوعی هدف را شکست می دهد. با یک برنامه حمایتی از پیش تعیین شده ، افراد می توانند بدون نگرانی از این امر خارج شوند.

۷٫ مدافع منابع عادلانه بهداشت روان

در حالی که مکالمه پیرامون بهداشت روان پیشرفت کرده است ، این انگ ادامه می یابد. در محل کار ، تبعیض بهداشت روان همچنان رایج است. در نتیجه ، بیش از ۷۰ درصد افراد مبتلا به بیماری روانی به طور فعال آن را از دیگران پنهان می کنند.

اگر یک تیم را مدیریت می کنید ، جو را تقویت کنید که رفاه کارمندان را مانند شمارش و منجر به فروش بالاتر قرار دهد. محققان دانشکده اقتصاد لندن دریافتند کارمندانی که احساس می کنند می توانند علناً در مورد افسردگی با مدیران خود صحبت کنند ، در کارشان بهره وری بالاتری دارند. صحبت در مورد افسردگی و اضطراب را عادی کنید ، و همچنین صحبت در مورد راه حل ها و سازوکارهای مقابله ای را عادی کنید.

 

 

 

برای خرید فالوور کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست