خرید فالوور

۹ بهترین نکته بازاریابی در اینستاگرام که نباید آنها را از دست بدهید

اگر از اینستاگرام برای بازاریابی استفاده نکرده اید ، در اینجا چند آماری آورده شده است که نظر شما را تغییر می دهد. این سیستم عامل هر ماه بیش از یک میلیارد بازدید کننده دارد. ۸۱٪ از افراد موجود در آن از آن برای تحقیق در مورد خدمات و محصولات استفاده می کنند. داستان های اینستاگرام هر روز بیش از ۵۰۰ میلیون نفر را به خود جلب می کند. ۵۸٪ بیشتر علاقه خود را به یک مارک یا محصول خاص به داستان های اینستاگرام نسبت می دهند. این پلتفرم همچنین تعداد بسیار زیادی تأثیرگذار دارد که به مارک ها کمک می کنند محصولات را بفروشند.

داشتن تکنیک های مناسب بازاریابی امری حیاتی است. ما با متخصصانی که خدمات مشاوره وبلاگ نویسان را برای مشاوره ارائه می دهند صحبت کرده ایم . این چیزی است که ما یاد گرفتیم.

۹ نکته بازاریابی در اینستاگرام برای افزایش نرخ تبدیل

  1. یک نمایه تجاری ایجاد کنید

اولین قدم شما باید ایجاد یک حساب کاربری در اینستاگرام باشد. این باعث می شود مخاطبان بدون نیاز به مراجعه به وب سایت شما به شما دسترسی داشته باشند. همچنین به اجرای تبلیغات یا تبلیغات کمک می کند. با ورود به سیستم ، می توانید به تجزیه و تحلیل دسترسی پیدا کنید. برای سنجش عملکرد فعالیتهای بازاریابی خود به آنها نیاز خواهید داشت.

  1. پایگاه مخاطبان خود را رشد دهید

 برای بهترین نرخ تبدیل به مخاطبان مناسب نیاز دارید. تعداد زیادی از افراد باید محتوای شما را ببینند و با آن درگیر شوند. رقابت زیادی در اینستاگرام وجود دارد. جذب پیروان ممکن است دشوار باشد ، اما روشهای موثری وجود دارد .

  • با مشتریان موجود خود شروع کنید و آنها را تشویق کنید تا شما را در اینستاگرام دنبال کنند. 
  • چند شرکت تبلیغاتی یا تخفیف برای شرکت فعال در آنها بیاندازید. 
  • برای ارتقا. مشخصات اینستاگرام خود نشان های مربوطه را در وب سایت خود داشته باشید.
  • به پروفیل هایی که محصولات مشابه شما دارند بسیار دقت کنید.  
  • مرحله بعدی پیروی از کسانی است که از قبل در آن نمایه خاص هستند. با محتوای جالب یا مرتبط ، مشکلی برای پیگیری شما ندارند. 
  1. تمرکز بر محتوای خلاق ، فعلی 

اطلاعات جمعیتی اینستاگرام در درجه اول از افراد جوانتر تشکیل شده است. پیروان اینستاگرام با توجه به سن عبارتند از: –

  •  ۱۳ تا ۱۷ سال – ۵٪
  •  ۱۸ تا ۲۴ سال – ۱۹٪
  •  ۲۴ تا ۳۴ سال – ۴۰٪
  •  ۳۵ تا ۴۴ سال – ۲۳٪
  •  ۴۵ تا ۵۴ سال – ۷٪
  •  ۵۵ تا ۶۴ سال – ۱٪
  •  بالای ۶۵ سال – ۱٪

هدف قرار دادن افراد جوان نیاز به کمی خلاقیت دارد. شما باید نشان دهید که چرا محصول شما خاص است. چنین گروه هایی حوصله نوشتار زیاد را ندارند. سرمایه گذاری در تصاویر با کیفیت خوب که محصولات را به نمایش می گذارند بسیار حیاتی است. همچنین کمک می کند تا نشان دهید چگونه محصولات شما به زندگی آنها ارزش افزوده می دهند.

تفکر در مورد مطالب خود و دانستن چگونگی برنامه ریزی صحیح آنها موضوعی است که باید با دقت مطالعه کنید. برای وقت گذرانی می توانید یک متخصص بازاریابی محتوا استخدام کنید . آنها به دانش و ابزار مناسب مجهز خواهند شد که به ایجاد و برنامه ریزی محتوا کمک می کنند. این به ویژه برای استارتاپ ها و مشاغل کوچک که تازه با دیجیتال مارکتینگ شروع می کنند بسیار مفید است. 

  1.  صدای پیام خود را تغییر دهید 

 بهترین راه برای جلب توجه مردم به پیام های شما فروش بیش از حد است. اینستاگرام سکویی برای سخت گیری کردن نیست. به یاد داشته باشید ، هیچ کس نمی خواهد محصولی را به صورت خود هل دهد. محتوای شما باید درگیر و مرتبط باشد. اگر هنگام عبور از پیام شما سرگرم کننده باشد ، صدمه ای نخواهد دید. 

به فکر استفاده از تیزرها یا سایر روشهای تبلیغاتی برای ایجاد علاقه باشید. به عنوان مثال پیشنهادات انحصاری با افراد جوان بهتر کار خواهد کرد. آنها می خواهند بدانند که آنها بخشی از معدود افرادی هستند که می توانند به یک محصول خاص دسترسی پیدا کنند.

  1.  با ارسال ها سازگار باشید

سازگاری ارسال چالشی است که بسیاری از بازاریابان با آن روبرو هستند. قرار دادن یک یا دو بار در روز مطالب می تواند یک کار ترسناک باشد. سعی کنید با پست ها مطابقت داشته باشید. قرار دادن خطرناک می تواند باعث شود افراد علاقه خود را نسبت به صحبت های شما از دست دهند. 

پستهای زیاد لزوماً به تعامل تبدیل نمی شوند. بمباران مخاطبان با پیام رسانی می تواند آنها را به تعویق بیندازد. پست ها را برنامه ریزی کنید تا مخاطبان بدانند چه زمانی می توانند انتظار محتوا را داشته باشند. برنامه ریزی همچنین امکان ارسال پست های با کیفیت بالا را فراهم می کند که می تواند تعامل بیشتری را ایجاد کند.

کارشناسان توصیه می کنند روزانه به حدود یک پست بچسبید. در یک ماه ، باید ۱۱ تا ۲۰ بار تلاش کنید. براساس درک شما از مخاطبان هدف مشخص کنید که چه چیزی برای شما مناسب است.

  1.  از داستان های اینستاگرام و جریان های زنده برای تولید سرب استفاده کنید

محتوای استوری های اینستاگرام فقط ۲۴ ساعت بیدار می ماند. بیشتر دنبال کنندگان اینستاگرام ، قبل از رفتن به پست های کلی ، به استوری های اینستاگرام نگاه می کنند. این یک فرصت خارق العاده برای نمایش مطالب مختلف است. این می تواند تصاویر ، فیلم ها یا متن های کوتاه تبلیغاتی باشد. همچنین محدودیتی در تعداد داستان هایی که می توانید قرار دهید ندارید.

پخش جریانی مستقیم بسیار جذاب است و امکان اتصال به لحظه را فراهم می کند. افراد هنگام پخش از محتوای شما نظر می گیرند ، به اشتراک می گذارند یا از محتوای شما خوششان می آید. برای نمایش محصول از پخش جریانی مستقیم استفاده کنید. همچنین فرصتی برای معرفی چهره های پشت تیم است.

پخش جریانی مستقیم راهی برای همکاری با برند فراهم می کند. همکاری با مارک به شما امکان می دهد به مخاطبان خارج از نمایه خود دسترسی پیدا کنید. شما بیشتر مواجه می شوید ، که می تواند منجر به دنبال کنندگان بیشتری شود.

  1.  تأثیرگذارهای اجتماعی برای بازاریابی در اینستاگرام بسیار مهم هستند

تأثیرگذاران برای ساختن افراد زیادی وقت می گذارند. مخاطبان آنها به آنها اعتماد می کنند و اگر کالایی را به آنها پیشنهاد دهند ، خریداری می کنند. کار با اینفلوئنسرها بسته به اینکه با چه کسی تصمیم می گیرید کار کنید مقرون به صرفه است.

به عنوان مثال ، تأثیرگذاران خرد می توانند محصولات را به جای پاداش پولی قبول کنند. از طرف دیگر ، افراد مشهور شاید کمی گران تر باشند. درباره تأثیرگذاران به خوبی تحقیق کنید تا ببینید چه نوع پیروانی دارند.

همکاری با اینفلوئنسر اشتباه می تواند به اعتبار شرکت شما لطمه بزند. برخی از آنها میلیون ها دنبال کننده بر اساس بدنام دارند. ترجیح می دهید به طور کلی از چنین مواردی اجتناب کنید.

  1. با استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) پس انداز کنید 

محتوای تولید شده توسط کاربر اعتماد مخاطبان را برمی انگیزد. این تعامل را افزایش می دهد و یک روش خارق العاده برای دریافت تبدیل است. از همه بهتر ، برای دریافت چنین محتوایی نیازی به صرف هزینه نخواهید داشت. البته اگر مقداری پول نقد اضافی دارید ، تبلیغات را بیاندازید. احتمال شرکت مخاطبان را افزایش می دهد. هنوز هم ، به مقداری قانع کننده نیاز دارید؟ اتمام این آمار در UGC .

  • یک شرکت می تواند تا ۲۸٪ با UGC تعامل بیشتری داشته باشد.
  • نرخ بازده در یک وب سایت به ۲۸٪ می رسد
  • حداکثر ۴۸٪ از مشتریان برای کشف محصولات جدید از UGC استفاده می کنند
  • ۸۴٪ از هزاره ها برای تصمیم گیری در مورد خرید چیزی به UGC بستگی دارند. اینستاگرام زمینه ای مناسب برای هزاره ها است. بنابراین می توانید چنین فرصتی را برای رسیدن به آنها از دست ندهید. 
  1. مقداری پول صرف تبلیغات تبلیغاتی کنید

 برای تبلیغات تبلیغاتی مقداری پول در بودجه بازاریابی خود اختصاص دهید. به شما امکان می دهد به طیف وسیعی از مخاطبان دسترسی پیدا کنید. برای دستیابی به مخاطبان مناسب از ویژگی هدف گذاری استفاده کنید. لطفاً به مطالب خود توجه کنید تا جذاب و جذاب باشد.   

افکار نهایی

ما ۹ بهترین نکته بازاریابی در اینستاگرام را بررسی کرده ایم که نباید فراموش کنید. با این حال ، ما به سختی سطح موجود را با پتانسیل موجود در سیستم عامل خراشیده ایم. اینستاگرام برای بازاریابان باهوش فوق العاده است. مقالاتی مانند این مقاله مکان خوبی برای شروع تحقیقات شما در مورد بهترین سیستم عامل های بازاریابی است.

 

 

 

برای خرید فالوور کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست