خرید فالوور

همه برنامه های رسانه های اجتماعی که باید در سال ۲۰۲۱ بدانید

اگر در حال ایجاد یک استراتژی بازاریابی در شبکه های اجتماعی هستید و باید بفهمید هر شبکه اجتماعی برای کمک به شما در رسیدن به مخاطبان خود چه کاری می تواند انجام دهد ، ادامه مطلب را بخوانید. این یک مرور کلی از ۲۰ مورد از بزرگترین و محبوب ترین برنامه های رسانه های اجتماعی در جهان است.

توجه داشته باشید در مورد منابع در این مقاله: شماره های کاربر ماهانه فعال شده توسط Statista و Hootsuite’s Digital 2021 April Update هستند ، اما همچنین در صورت لزوم با خود سیستم عامل ها تأیید و به روز می شوند.

و بنابراین ، ما به ترتیب از بزرگترین به کوچکترین (اما مطمئناً به ترتیب هیاهوی تبلیغاتی یا ارزشی) همه سایتهای رسانه های اجتماعی را به شما ارائه می دهیم.

فیس بوک

کاربران فعال ماهانه: ۲٫۸ میلیارد

فیس بوک نه تنها بزرگترین شبکه اجتماعی جهان است ، بلکه همچنین پیشرفته ترین کانال برای بازاریابی اجتماعی ارگانیک و پولی است. ۱۸٫۲٪ از بزرگسالان در ایالات متحده سال گذشته از طریق فیس بوک خرید کرده اند .

افراد با استفاده از اشکال مختلف محتوای به اشتراک گذاشته شده (از موارد به روزرسانی مکتوب گرفته تا ویدیوی زنده و داستانهای زودگذر فیس بوک ) از فیس بوک برای پیگیری با دوستان ، خانواده و اخبار استفاده می کنند .

مارک هایی که حضور خود را در سیستم عامل حفظ می کنند ممکن است از محتوای ارگانیک برای آگاهی از برند و / یا پرورش روابط از طریق خدمات مشتری اجتماعی استفاده کنند . بازاریاب ها همچنین می توانند بر روی اطلاعات کاربر فیس بوک ضربه بزنند تا با تبلیغات مربوطه به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنند .

اخیراً ، فیس بوک خرید تجارت الکترونیکی از طریق فروشگاه های فیس بوک را در اولویت قرار داده است .

یوتیوب

کاربران فعال ماهانه: ۲٫۲۹ میلیارد

YouTube همیشه به عنوان یکی از برنامه های رسانه های اجتماعی جهان تصور نمی شود. به همین راحتی می توانید آن را یک پلت فرم ویدیویی یا دومین موتور جستجوی بزرگ جهان بنامید.

برای مارک های معتبر دارای آژانس های بازاریابی بزرگ ، تبلیغات YouTube که قبل یا در وسط فیلم های اصلی پخش می شود ، نسبت به آنچه در تلویزیون اجرا می کنید فاصله زیادی ندارد. در همین حال ، برای مارک های ساخت کانال YouTube خود با ارسال فیلم های اصلی ، مهم است که با الگوریتم YouTube که ترکیبی از مهارت ، استراتژی ، بودجه و شانس است ، خوب بازی کنید. اما در آنجا نیز بازده بالقوه وجود دارد: ۷۰٪ بینندگان پس از دیدن مارک در YouTube خرید کرده اند.

به طور خلاصه ، به دلیل اینکه ویدیو YouTube است (معمولاً فیلم بلند) ، مانع ورود برای بازاریابان DIY که از زمان ، پول و استعداد (یا ترجیحاً هر سه) بهره مند می شوند ، کمی بیشتر است.

درباره موفقیت در YouTube در معرفی ما به بازاریابی YouTube بیشتر بدانید .

واتس اپ

کاربران فعال ماهانه: ۲٫۰ میلیارد

WhatsApp شماره ۳ برنامه اجتماعی در لیست بر اساس کاربران است ، اما شماره ۱ برنامه پیام رسانی در جهان است. در حقیقت ، اخیراً رأی داده شد که به عنوان برنامه مورد علاقه رسانه های اجتماعی در جهان شناخته می شود (اگرچه این نظرسنجی کاربران در چین را مستثنی کرد.)

این ممکن است برای بسیاری از آمریکای شمالی خبر باشد ، اما WhatsApp یکی از برجسته ترین برنامه های رسانه های اجتماعی در جهان است.

فیس بوک WhatsApp را در سال ۲۰۱۴ به قیمت ۱۹ میلیارد دلار خریداری کرد و کم و بیش یک برنامه پیام رسانی و تماس مستقیم باقی مانده است. (و برخلاف Facebook Messenger بدون تبلیغات.)

روزانه ۱۷۵ میلیون کاربر در ۱۸۰ کشور جهان یکی از ۵۰ میلیون کسب و کار را در واتس اپ پیام می دهند.

برای آن دسته از مشاغل ، جذاب ترین عملکردهای WhatsApp شامل ساده سازی مکالمات خدمات مشتری و نمایش محصولات در یک کاتالوگ است (در واقع یک ویترین فروشگاه دیجیتال مشابه فروشگاه فیس بوک است ، اگرچه کاربران برای خرید باید هنوز برنامه را ترک کنند)

با این حال ، فیس بوک اخیراً اعلام کرده است که مارک هایی که از برنامه تجاری WhatsApp استفاده می کنند ، می توانند به راحتی تبلیغات فیس بوک و اینستاگرام را ایجاد کنند که به کاربران اجازه می دهد برای شروع مکالمه در برنامه “روی WhatsApp کلیک کنند”

برای مارک هایی که مشتریان آنها از قبل در این برنامه هستند ، استفاده از WhatsApp برای تجارت کاملاً منطقی است.

پیام رسان فیس بوک

کاربران فعال ماهانه: ۱٫۳ میلیارد

بعدی مسنجر است: برنامه پیام خصوصی دیگر متعلق به فیس بوک. بخشی از استراتژی مداوم فیس بوک برای اولویت بندی پیام رسانی خصوصی ، پیام رسان فیس بوک از چند طریق کلیدی با واتس اپ متفاوت است:

  • این رمزگذاری به پایان را به کاربران ارائه نمی دهد
  • این تبلیغات متنوعی را ارائه می دهد (از جمله پیام های حامی مالی ، تبلیغات صندوق ورودی و غیره)
  • همچنین همه مخاطبین کاربر را از طریق Instagram و Facebook پیوند می دهد.

در سال ۲۰۱۹ ، یک نظرسنجی از فیس بوک نشان داد که ۶۴٪ از مردم انتظار دارند بتوانند برای خدمات مشتری به مارک ها پیام دهند.

ویژگی های مسنجر مانند پاسخ خودکار ، سلام و پیام های خارج از منزل می تواند به کارآیی بیشتر روابط مشتری کمک کند. برای برخی از مارک ها ، پیشنهاد پیچیده تری مانند ساخت ربات فیس بوک مسنجر منطقی است.

در اینجا راهنمای کامل ما برای Facebook Messenger برای مارک ها آمده است .

نکته حرفه ای: با توجه به تنوع برنامه های پیام رسان موجود ، جمع آوری تمام DM ها و نظرات بین پلتفرمی شما در یک صندوق ورودی مفید است (برای مثال ، از صندوق ورودی Hootsuite استفاده کنید .)

اینستاگرام

کاربران فعال ماهانه: ۱٫۲۲ میلیارد

گردآوری پنج سایت برتر رسانه های اجتماعی بر اساس جمعیت یکی دیگر از ویژگی های فیس بوک است: اینستاگرام.

اینستاگرام که قبلاً یک برنامه متواضع به اشتراک گذاری عکس بود ، طی چند سال گذشته به یکی از مهمترین برنامه های رسانه های اجتماعی در زمینه تجارت اجتماعی تبدیل شده است . اینستاگرام در کنار میم های طالع بینی و هنرهای لاته ، به یک مرکز خرید مجازی تبدیل شده است ، دارای ویژگی های فراوانی که برای کمک به فروش محصولات تجاری – ترجیحاً محصولات زیبا ، به مشاغل کمک می کند.

در حالی که با افزایش محتوای زودگذر ، زنده و ویدئویی (معروف به Stories ، Reels ، Instagram Live و IGTV ) اهمیت یک خوراک جلا خورده تغییر کرده است ، برندها باید به خاطر داشته باشند که یک هویت بصری قوی همیشه در اینستاگرام مهم است.

مارک های مصرف کننده به ویژه باید اینستاگرام را برای پست های قابل خرید و Stories و همچنین پشتوانه قدرتمند آن برای تبلیغات هدفمند ، یادداشت کنند .

این پلتفرم به اندازه علم هنر می خواهد ، بنابراین با راهنمای گام به گام بازاریابی اینستاگرام ما اینجا شروع کنید .

WeChat

کاربران فعال ماهانه: ۱٫۲۲ میلیارد

اولین برنامه غیر آمریکای شمالی در این لیست WeChat Tencent (یا Weixin ، در چین) است. از آنجا که سایت های رسانه های اجتماعی آمریکایی در چین محدود شده اند ، این کشور بوم شناسی اجتماعی شکوفایی خاص خود را دارد.

WeChat شبکه اجتماعی غالب در چین است ، اما این برنامه فوق العاده رسانه های اجتماعی فراتر از پیام رسانی است. کاربران می توانند با استفاده از WeChat Pay پیام ، تماس ویدیویی ، خرید ، استفاده از خدمات دولتی ، تماس با رانندگان ، بازی ها بازی کنند – شما آن را نامگذاری کنید. طبق یک نظرسنجی ، ۷۳٪ از پاسخ دهندگان در چین در ماه گذشته از WeChat استفاده کرده اند.

در اواخر سال ۲۰۲۰ ، ۸۸٪ از مشاغل آمریکایی که در چین تجارت می کردند گفتند که برنامه دونالد ترامپ برای ممنوعیت WeChat تأثیر منفی بر عملکرد آنها خواهد داشت و ۴۲٪ پیش بینی کردند که در صورت تحریم این قانون درآمد خود را از دست می دهند . (اینطور نبود)

برای مشاغلی که قصد دارند تلاش های خود را در چین گسترش دهند ، بررسی بازاریابی WeChat – اعم از تبلیغات ، فعالیت های تأثیرگذار ، تجارت الکترونیکی درون برنامه ای یا ایجاد یک برنامه کوچک در WeChat – گام مهمی خواهد بود.

نکته حرفه ای: برنامه WeChat Hootsuite به شما کمک می کند استراتژی WeChat خود را در گردش کار روزانه تیم خود ادغام کنید.

LinkedIn

اعضا: ۷۵۶ میلیون

ابتدا ، توجه داشته باشیم که LinkedIn از زمان خرید مایکروسافت در سال ۲۰۱۶ ، هیچ یک از کاربران فعال ماهانه یا روزانه (فقط تعداد حسابها – یک رقم کاملاً متفاوت) گزارش نکرده است. بنابراین در حالی که در شماره ۷ ذکر شده است ، در واقع ، کاربر فعال آن ممکن است اعداد بسیار به انتهای این لیست نزدیکتر باشند.

همانطور که گفته شد ، LinkedIn طی چند سال گذشته کمی پلتفرم اجتماعی اسب تاریک بوده است. از آنجا که کاربران و مارک ها دریافته اند که تنها سایت رسانه های اجتماعی اختصاص یافته به افراد حرفه ای چیزی فراتر از یک تابلوی شغلی است ، این محبوبیت رو به افزایش را تجربه کرده است.

بیش از نیمی از بازاریابان می گویند که قصد دارند از LinkedIn در سال ۲۰۲۱ استفاده کنند.

برای مارک های با مخاطب حرفه ای – به ویژه بازاریابان B2B که بر تولید سرب متمرکز هستند – استراتژی بازاریابی LinkedIn کلیدی است.

محتوای ارگانیک ، از جمله LinkedIn Live و صفحات محصول جدید این پلت فرم ، به طور فزاینده ای در LinkedIn بزرگ است ، به طوری که ۹۶٪ از بازاریابان B2B گزارش می دهند که از این ویژگی ها استفاده می کنند. به همین ترتیب ، ۸۰٪ گزارش می دهند که آنها از تبلیغات LinkedIn استفاده می کنند که شامل پیام های مستقیم حمایت شده است.

TikTok

کاربران فعال ماهانه: ۶۸۹ میلیون

بدون شک TikTok یکی از پر سر و صدا ترین برنامه های رسانه های اجتماعی در این لیست است. از آنجا که فقط از سال ۲۰۱۷ وجود داشته است ، به دلیل رشد انفجاری قابل توجه است. با این وجود این اپلیکیشن در سال ۲۰۲۰ رتبه اول را به خود اختصاص داده است .

TikTok یک پلت فرم به اشتراک گذاری فیلم کوتاه با الگوریتم اعتیاد آور منحصر به فرد است . بسیاری از نوجوانان و ژنرال Z را تحت تأثیر قرار می دهد.

به عنوان مثال ، این پاییز به عنوان دومین پلت فرم اجتماعی مورد علاقه نوجوانان آمریکایی در پاییز ۲۰۲۰ پیشی گرفت و اکنون برای شماره ۱ در Snapchat بسته شده است.

برای مارک ها ، TikTok می تواند منبع برخی از سردرگمی ها و ارعاب ها باشد. چه نوع فیلم هایی باید ارسال کنید؟ آیا تبلیغات TikTok باید خنده دار باشد؟ چگونه با اینفلوئنسرهای TikTok کار می کنید ؟

تلگرام

کاربران فعال ماهانه: ۵۰۰ میلیون

Telegram یک برنامه پیام رسان است که امکان گپ های گروهی بزرگ (حداکثر ۲۰۰۰۰۰ نفر) و کانال های عمومی یک به یک را فراهم می کند – که باعث ایجاد چرخش اجتماعی بیشتری در آن می شود.

تلگرام در سال ۲۰۱۳ توسط بنیانگذاران پلتفرم رسانه های اجتماعی روسی VK تاسیس شد و خود را به عنوان گزینه ای بیشتر با محوریت حریم خصوصی واتس اپ یا مسنجر فیس بوک معرفی می کند.

(اگرچه برخی از کارشناسان امنیتی با این نظر مخالف هستند و درعوض کاربران با حریم خصوصی را به سمت سیگنال غیرانتفاعی سوق می دهند.)

تا آنجا که به کسب درآمد می رسد ، تلگرام اعلام کرده است که به زودی یک بستر تبلیغاتی برای کانال های عمومی معرفی می کند. در این بین ، مدتی است که مارک های کارآفرین در آنجا روابط مخاطبان را ایجاد کرده اند. تلاش برای آگاهی از طریق ربات های چت ، گروه ها و کانال های پخش کاملاً م awarenessثر است.

اسنپ ​​چت

ماهانه کاربران فعال: ۴۹۸ میلیون

این اولین محتوای ناشناخته دوربین از سال ۲۰۱۱ وجود دارد. متعلق به Snap ، شرکتی مستقل از امپراطوری فیس بوک ، Snapchat’s Stories قالب محبوب است که بارها توسط رقبا شبیه سازی شده است.

با این وجود ، پایگاه کاربران اسنپ چت نه تنها جوان بلکه وفادار است: ۸۲٪ کاربران آن زیر ۳۴ سال هستند و همچنان محبوب ترین برنامه برای نوجوانان است (اگرچه TikTok اکنون از گردن نفس می کشد ، نگاه کنید به شماره ۸).

مارک هایی که به جلب توجه Gen Z (و به زودی نسل آلفا) اهمیت می دهند ، قطعاً می خواهند این پلتفرم را بررسی کنند. با مروری بر اسنپ ​​چت برای تجارت و تبلیغات اسنپ چت شروع کنید .

 

برای خرید فالوور کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست