خرید فالوور

نحوه استفاده از Insights Reel Instagram برای ساخت حلقه های بهتر

به روزرسانی اخیر اینستاگرام شامل مواردی است که مارک ها و سازندگان منتظر آن بوده اند – Reels Insights.

از زمان معرفی آنها در سال ۲۰۱۹ ، Reels به بخشی جدایی ناپذیر از اکوسیستم اینستاگرام تبدیل شده است. اکنون آنها در قسمت جلو و مرکز برنامه قرار دارند و از صفحه اصلی ، صفحات حساب و صفحه کاوش به راحتی قابل دسترسی هستند.

و تلاش های اینستاگرام برای تبلیغ Reels نتیجه خوبی دارد. بیشتر و بیشتر مارک ها و تأثیرگذارها در حال آزمایش قالب هستند. اما ، با افزایش هیاهوی اطراف آن (در حال حاضر ماهانه ۱۶۹،۰۰۰ جستجو Google برای عبارت “Instagram Reels” انجام می شود!) ، بازاریابان به طور غیرمنتظره ای مشتاق اندازه گیری عملکرد خود شده اند.

منتهی به بروزرسانی اخیر ، تنها راه بررسی عملکرد Reel این بود:

  • به صفحه Reels در حساب خود بروید تا تعداد بازدیدهای Reel را مشاهده کنید (در پایین هر تصویر کوچک نمایش داده می شود)
  • یک حلقه شخصی را باز کنید تا ببینید چه تعداد لایک و نظر دریافت کرده است

و گرچه هنوز می توانید از این مراحل برای بررسی سریع یک حلقه خاص استفاده کنید ، اکنون می توانید عملکرد استراتژی بزرگتر Reels خود را از طریق Instagram Insights اندازه گیری و پیگیری کنید .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ادامه مطلب:

  • تعریف تجزیه و تحلیل Reels
  • دلایلی که باید تحلیل های Reels را ردیابی کنید
  • معیارهای مفید حلقه ها
  • پیمایش Reels Insights در برنامه Instagram

ما همچنین لیستی از ۴ نکته را برای استفاده از بینش Reels برای تولید محتوای بهتر گردآوری کرده ایم .

تجزیه و تحلیل Reels چیست؟

تجزیه و تحلیل Reels فرآیند ردیابی ، جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها برای درک عملکرد Reels شما است.

تجزیه و تحلیل عمیق می تواند به شما کمک کند تا تصمیمات خلاقانه بهتر را بگیرید و استراتژی های محتوای جذاب تری ایجاد کنید. در سطح بالاتر ، این می تواند به شما کمک کند مخاطبان خود را بهتر بشناسید و وقت و هزینه خود را به تاکتیک هایی اختصاص دهید که برای آنها مفید است.

تجزیه و تحلیل Reels بخشی از تجزیه و تحلیل اینستاگرام است و باید در گزارش های اینستاگرام و همچنین گزارش های رسانه های اجتماعی بزرگتر شما باشد.

(اگر برای ساخت گزارش رسانه های اجتماعی خود به کمک نیاز دارید ، الگوی رایگان ما را بررسی کنید .)

چرا ردیابی تجزیه و تحلیل Reels مهم است؟

مانند سایر تجزیه و تحلیل های شبکه های اجتماعی ، ردیابی عملکرد Reels شما می تواند به شما کمک کند تا از پیروزی های خود بیاموزید ، فرصت ها را شناسایی کرده و عملکرد خود را به مرور بهبود دهید.

تجزیه و تحلیل قرقره می تواند به شما در درک موارد زیر کمک کند:

  • آنچه مخاطبان شما دوست دارند و دوست ندارند
  • چه موقع شما باید حلقه های خود را برای بهترین دسترسی و تعامل ارسال کنید
  • کدام فراخوانها برای اقدام در مخاطبان شما طنین انداز می شود
  • کدام فیلترها ، افکت ها و آهنگ های موسیقی AR این کار را برای شما انجام می دهند

ردیابی دقیق Reels Insights همچنین به شما کمک می کند الگوها را تشخیص دهید و ببینید آیا افزایش عملکرد Reel می تواند بر تعامل کلی اینستاگرام شما تأثیر بگذارد .

(درصورتی که آن را از دست داده باشید ، برخی از بازاریان معتقدند که اینستاگرام به حساب هایی پاداش می دهد که به طور فعال Reels را با دید کلی بالاتر ارسال می کند. تیم ما آزمایشی را برای فهمیدن اینکه آیا این موضوع صحت دارد انجام داد .

معیارهای تجزیه و تحلیل قرقره

هنگام فهمیدن موفقیت آمیز بودن یک Reel ، باید معیارهای زیر را بررسی کنید:

Reels اینستاگرام به معیارها می رسد

  • حساب های رسیده است این معیار به شما می گوید که چند کاربر منحصر به فرد اینستاگرام حداقل یک بار Reel شما را دیده اند.
  • نمایشنامه. این تعداد دفعات پخش حلقه شما است. این می تواند از تعداد حساب های رسیده بیشتر باشد ، زیرا برخی از کاربران ممکن است بیش از یک بار Reel شما را تماشا کنند – که من تصور می کنم این مورد برای سه حلقه گاو است که یک توله سگ را صاف می کنند:
  • معیارهای تعامل Instagram Reels
  • دوست دارد. این معیار به شما می گوید که چند کاربر Reel شما را دوست دارند.
  • نظرات. تعداد نظرات مربوط به یک حلقه فردی.
  • ذخیره می کند تعداد دفعاتی که Reel شما علامت گذاری شد.
  • سهام تعداد دفعاتی که کاربران اینستاگرام Reel شما را با استوری خود به اشتراک می گذارند یا آن را برای کاربر دیگری ارسال می کنند.

نحوه مشاهده Reels Insights

برای دسترسی به Instagram Insights ، به حساب خود در برنامه تلفن همراه بروید ، سپس روی دکمه Insights در زیر بیوگرافی خود ضربه بزنید :

توجه داشته باشید که Insights فقط برای حساب های حرفه ای در دسترس است . اما نگران نباشید! در تنظیمات خود می توانید به یک حساب Creator یا Business بروید – فقط یک دقیقه طول می کشد و حتی حساب های کاملاً جدید با دنباله های کوچک می توانند این کار را انجام دهند.

تجزیه و تحلیل Reels اکنون در تجزیه و تحلیل Reach گنجانده شده است. طبق اینستاگرام ، این منظور این است که درک بهتری از نحوه کمک Reels به عملکرد یک حساب کاربری در اختیار کاربران اینستاگرام قرار دهد.

برای مشاهده بینش مختص Reels فقط ، به صفحه Reels در صفحه نمای کلی Insights رفته و روی پیکان سمت راست کنار تعداد Reels خود ضربه بزنید . در اینجا ، می توانید تمام معیارهای عملکرد Reels خود را در یک مکان مشاهده کنید.

برای بررسی عملکرد یک حلقه خاص ، Reel را از نمایه خود باز کنید ، سپس روی نماد سه نقطه در پایین سمت راست صفحه ضربه بزنید ، سپس روی Insights ضربه بزنید .

نحوه استفاده از تجزیه و تحلیل Instagram Reels برای ساخت Reels بهتر

اکنون که می دانید تجزیه و تحلیل Reels خود را از کجا پیدا کنید و چرا باید عملکرد Reels را ردیابی کنید ، وقت آن است که همه این یافته ها را عملی کنید.

در اینجا ۴ نکته برای استفاده از تجزیه و تحلیل Reels برای تولید محتوای بهتر آورده شده است:

نکته شماره ۱: سبک های مختلف حلقه را آزمایش کنید

برای ساختن حلقه های خوب ، باید to تعداد زیادی از حلقه ها را تماشا کنید. بدون درک آنچه که ترند است ، در یافتن سبکی که برای برند شما مناسب باشد مشکل خواهید داشت.

اما اگر آنچه دوست دارید لزوماً در مخاطب شما طنین انداز نشود ، چه می کنید؟

کلید یافتن بهترین سبک های بصری ، فیلترها ، افکت ها و روندهای تجاری شما آزمایش است . و اکنون که به Reels Insights دسترسی پیدا کرده اید ، می توانید بینش بیشتری را از آزمایشات خود بدست آورید.

پیش از این ، شما فقط می توانستید فرضیات عملکرد خود را بر اساس نظرات و پسندیدن ها قرار دهید. اما تعداد زیاد نظرات همیشه چیز خوبی نیست – بعضی از آنها ممکن است منفی باشد. نظرات هک آشپزخانه یک فروشگاه بزرگ مواد غذایی را به عنوان مثال در نظر بگیرید:

با دو معیار جدید تعامل ، شما درک بهتری از اینکه چه تعداد کاربر در واقع محتوای شما را دوست داشته اند (به اندازه کافی برای ذخیره آن برای بعداً یا به اشتراک گذاری با دوستان) ، درک بهتری خواهید داشت. وقتی Reel را پست می کنید که مورد پسند ، نظر ، ذخیره و اشتراک زیادی قرار می گیرد ، می دانید که چیزی در حال کار است!

نکته شماره ۲: طول های مختلف حلقه را آزمایش کنید

اینستاگرام در حال حاضر به همه کاربران اجازه می دهد تا حلقه های طولانی ۱۵ و ۳۰ ثانیه ای ایجاد کنند ، با حساب های انتخاب شده به حلقه های ۱ دقیقه ای دسترسی داشته باشند.

مشابه آزمایش روندها و افکت های مختلف ، ممکن است بخواهید طول های مختلف حلقه را آزمایش کنید تا ببینید مخاطبان شما به بهترین شکل پاسخ می دهند.

نکته شماره ۳: گزینه های مختلف صوتی را تست کنید

اینستاگرام گزینه های مختلفی برای افزودن صدا به Reels ارائه می دهد. تو می توانی:

  • از صدای اصلی کلیپ ویدیویی خود استفاده کنید
  • صدا را به ویدیوی خود اضافه کنید
  • از یک متن برای ایجاد گفتار استفاده کنید
  • از یک آهنگ صوتی ذخیره شده – یک آهنگ یا یک قطعه ویروسی استفاده کنید ، مانند مثال زیر از مک دونالد:

با دسترسی به Reels Insights ، می توانید گزینه های مختلفی را امتحان کنید و ببینید آیا برخی از آنها تمایل دارند که بهتر از بقیه کار کنند.

نکته دسترسی: صرف نظر از انتخاب شما ، حتماً عنوان های خود را به Reels خود اضافه کنید تا همه بتوانند از آنها لذت ببرند!

نکته شماره ۴: زمان و روزهای مختلف را برای ارسال تست کنید

این یک مورد بزرگ است. تجزیه و تحلیل پیشرفته حلقه ها می تواند به شما کمک کند بهترین روز هفته و زمان روز را برای ارسال Reels خود برای حداکثر دسترسی و تعامل مشخص کنید.

ایده ساده است – زمان های مختلف ارسال را امتحان کنید و نتایج خود را از نزدیک مشاهده کنید تا بفهمید چه زمانی برای شما و مخاطبان شما بهتر است. به این ترتیب ، وقتی مخاطبان شما آنلاین نیستند ، هرگز با ارسال یک حلقه عالی “ضایع” نمی شوید!

 

 

برای خرید فالوور کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست