خرید فالوور

به گفته کارشناسان ، بهترین زمان ارسال در اینستاگرام در سال ۲۰۲۱

چه زمانی بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام برای اطمینان از دیده شدن پست است؟

و بهترین روز هفته برای بیشترین پسندیدن چطور؟ بیشترین نظر؟

به خواندن ادامه دهید تا بهترین زمان جهانی برای ارسال در اینستاگرام که به نظر می رسد در سراسر جهان کار می کند را دریابید – و چگونگی پیدا کردن بهترین زمان های خاص و منحصر به فرد نام تجاری خود برای ارسال (زیرا همه مشاغل و مخاطبان بی نظیر هستند)

… یا! اگر حوصله خواندن ندارید می توانید فیلم ما را برای پاسخ و نکات تماشا کنید.

آیا زمان بهتری برای ارسال در اینستاگرام وجود دارد؟

هر مارکی ممکن است نقطه شیرینی کمی متفاوت برای ارسال در اینستاگرام داشته باشد – زیرا هر مارکی با الگوهای رفتاری منحصر به فرد در شبکه های اجتماعی مخاطبان منحصر به فردی را جذب می کند. اما ، گفته شد ، بهترین روشهای خاصی وجود دارد که می توانید دنبال کنید و به طور کلی نتایج خوبی را به همراه داشته باشد.

به طور کلی ، ارسال پیام در هنگام آنلاین بودن فالوورهای شما کلیدی است ، زیرا الگوریتم اینستاگرام اولویت را برای دوره اولویت بندی عنوان می کند. این بدان معنی است که ، اگر همه موارد دیگر برابر باشد ، یک پست جدیدتر از یک پست قدیمی در خبرخوان نمایش می یابد.

صادقانه بگویم که آخرین زمان رسیدن به بهینه سازی یک پست برای موفقیت ، اخیراً یکی از سریعترین و آسانترین بردهاست. (اگرچه اگر علاقه مند هستید ، نکات بیشتری در مورد دریافت لایک رایگان اینستاگرام داریم).

اما فراتر از آن ، همچنین مهم است که بدانید دقیقاً اهداف شما برای استراتژی بازاریابی اینستاگرام چیست . آیا اهداف خاصی در مورد ایجاد آگاهی ، مشارکت بیشتر یا رانندگی در رانندگی دارید؟ موفقیت از نظر شما چگونه است و پست های شما در گذشته چه موفقیتی به دست آورده اند؟ موفقیت های گذشته شما به طور کلی راهنمای کلیدی برای زمان ارسال پست است.

به طور کلی بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام

طبق مشاهدات و آزمایشات ما ، بهترین زمان جهانی برای ارسال در اینستاگرام…

ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه.

ما دریافتیم که کاربران اینستاگرام بیشترین تمایل را برای تعامل با مطالب در اواسط روز و اواسط هفته دارند. و این منطقی است – زمان مناسبی برای استراحت در محل کار یا تحصیل و انجام پیمایش است. (و پسندیدن. و اظهار نظر کردن)

بنابراین ، اگر تازه کار خود را در اینستاگرام آغاز کرده اید و اطلاعات گذشته یا بینش مخاطبان زیادی برای کار با آنها ندارید ، سعی کنید در این زمان پست بگذارید و ببینید که چگونه برای شما کار می کند. با رشد حساب کاربری خود ، ممکن است بخواهید برنامه پست خود را تغییر دهید تا با الگوی فعالیت اینستاگرام مخاطبان خاص خود مطابقت بیشتری داشته باشد. در اینجا نحوه پیدا کردن زمانهای مناسب Hootsuite برای ارسال به حساب اینستاگرام خود آورده شده است.

برایدن کوهن ، استراتژیست بازاریابی اجتماعی و حمایت از کارکنان Hootsuite به ما گفت:

“به طور معمول ، ما دوست داریم صبح زود و اواسط بعدازظهر پست بگذاریم. برای اینستاگرام ، این بدان معنی است که ما سعی می کنیم هر روز بین ۸ صبح تا ۱۲ بعد از ظهر PST یا در غیر این صورت ۴-۵ عصر PST در روزهای هفته ارسال کنیم. “

کوهن فاش کرد که – حداقل برای مخاطبان B2B Hootsuite در آمریکای شمالی – پست های اینستاگرام ما بهترین عملکرد را در هنگام بیدار کردن یا ساعت ناهار برای مخاطبان منطقه زمانی خود در اقیانوس آرام و نشستن برای کار یا ورود به سیستم داریم. ساعتها در منطقه زمانی شرقی.

با استفاده از نقشه حرارتی فعالیت ارائه شده در Hootsuite Analytics ، می توان به راحتی آنلاین بودن مخاطبان اینستاگرام Hootsuite را مشاهده کرد:

کوهن و تیم اجتماعی همچنین از ابزارهای Hootsuite Impact برای بررسی عملکرد پست و کمپین استفاده می کنند. “داده های آنجا به ما می گوید که آیا باید بر همان استراتژی تمرکز کنیم یا هر چیزی را که پیش می رود محوری کنیم.”

به طور کلی ، کوهن می گوید تصمیم گیری در مورد زمان ارسال پست در اینستاگرام چیزی شبیه به این است:

“ما از عملکرد گذشته به عنوان ستاره راهنما استفاده می کنیم و سپس وقتی مخاطب آنلاین است به عنوان نظر دوم بررسی می کنیم. اگر بعد از آن محتوای ما عملکرد خوبی نداشته باشد ، زمان های مختلفی را برای ارسال تست می کنیم تا ببینیم آیا این عملکرد عملکرد را تغییر می دهد. ”

در مجموع ، تقویم محتوای اینستاگرام باید مانند سایر استراتژی های بازاریابی داده محور باشد.

و از آنجا که تصویر بزرگ نیز مهم است ، در اینجا برخی از آمار کلیدی اینستاگرام ، معیارها و اطلاعات جمعیتی برای کمک به شما در راهبرد است:

  • مشاغل روزانه به طور متوسط ۱ برابر در خوراک خود ارسال می کنند
  • میانگین نرخ تعامل برای یک پست از یک حساب تجاری ۰٫۹۶ ۹۶ است
  • افراد در سال ۲۰۲۰ هر روز ۳۰ دقیقه در اینستاگرام می گذرانند (این میزان در سال ۲۰۱۹ ۲۶ دقیقه در روز بود)
  • هر بازدید از سکو حدود ۶ دقیقه و ۳۵ ثانیه طول می کشد
  • ۶۳٪ از کاربران آمریکایی حداقل یک بار اینستاگرام را بررسی می کنند و ۴۲٪ از کاربران آمریکایی هر روز چندین بار اینستاگرام را چک می کنند

نکاتی برای یافتن بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام

پست های برتر خود را مرور کنید

ابتدا ، در نظر بگیرید که هدف شما کدام نوع عملکرد است: آگاهی یا تعامل با برند. روش شما برای تعیین زمان ارسال پست های اینستاگرام ممکن است بسته به اینکه کدام یک از این موارد برای شما مهم تر است متفاوت باشد.

در گذشته ، کدام یک از پست های شما بازدید بالایی داشته است؟ کی آنها را پست کردی؟ و آیا این پست ها با آنهایی که لایک می گیرند متفاوت است؟

شما تجزیه و تحلیل نمایش مشخصات عمومی هستند بهترین منبع خود را از حقیقت در اینجا. البته ، همه ابزارهای تحلیلی برابر نیستند و برخی از ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی می توانند به شما کمک کنند از جمع آوری اطلاعات سنگین جلوگیری کنید.

به عنوان مثال ویژگی Hootsuite’s Best Time to Publis بر اساس عملکرد تاریخی ، بهترین زمان ها و بهترین روزها را برای ارسال به اینستاگرام پیشنهاد می کند. این تجزیه و تحلیل پست های خود را از ۳۰ روز گذشته، گروه های آنها را با روز هفته و ساعت، و سپس محاسبه متوسط برداشت و یا نرخ مشارکت برای شناسایی شکاف زمان بهینه که در آن پست های خود را بالاترین تاثیر داشته است.

بررسی کنید که مخاطبان شما بیشترین فعالیت آنلاین را دارند

گام بعدی برای یافتن بهترین زمان ارسال پست ، نگاهی به تجزیه و تحلیل شما برای تعیین زمان پیروان شما در پیمایش خبرمایه خود است.

ما به عنوان بازاریاب باید مخاطبان خود را بشناسیم . اگر طرفداران ورزش Gen Z را در اینستاگرام هدف قرار دهید ، ممکن است عادات مصرفی آنها در شبکه های اجتماعی بسیار متفاوت از مدیران فناوری باشد که در ساعت ۴ صبح از خواب بیدار می شوند و در سوناهای مادون قرمز خود مراقبه می کنند.

ویژگی Hootsuite’s بهترین زمان برای انتشار این اطلاعات را به طور خودکار به یک نقشه حرارتی تقسیم می کند (به بالا مراجعه کنید). همچنین به شما کمک می کند با پیش بینی اسلات زمانی که فالوورهای اینستاگرام شما آنلاین هستند آزمایش کنید.

همچنین اسلات های زمانی را پیشنهاد می کنید که در ۳۰ روز گذشته استفاده نکرده اید تا بتوانید زمان ارسال خود را تکان دهید و تاکتیک های جدید را آزمایش کنید.

زمانی که رقبای شما در حال ارسال پیام هستند را در نظر بگیرید

بسته به صنعت شما ، رقبای شما ممکن است همان محاسبات و آزمایشات شما را انجام دهند. گوش دادن اجتماعی (یا حتی یک تحلیل کامل رقابتی اجتماعی ) برای مراقبت از آنچه ممکن است برای مخاطبان صنعت شما مفید باشد مفید است.

نکته حرفه ای: بسیاری از مارک ها روی مارک ساعت ارسال می کنند ، بنابراین چند دقیقه قبل یا بعد از ساعت ۰۰ ارسال کنید تا از رقابت در فضای محدود قفسه جلوگیری کنید.

ارسال در منطقه زمانی مخاطبان خود

اگر مخاطب جهانی داشته باشید یا خود در خارج از مناطق “معمول” ساکن باشید (ما شما را می بینیم ، بمبئی ؛ چگونه به سیدنی می روید؟) بهترین زمان برای ارسال ممکن است ۳ صبح باشد

به جای تنظیم برخی هشدارهای بی رحمانه ، ممکن است پیشنهاد کنیم خودکار پست های اینستاگرام خود را تنظیم کنید؟ یکی از بهترین ابزارهایی که به شما در دستیابی به این مهم کمک می کند ، استفاده از برنامه ریز اینستاگرام برای اطمینان از بالا رفتن پست های خود در زمان مناسب ، روز به روز است.

در اینجا یک مرور سریع از نحوه ارسال پست با استفاده از ویژگی زمان بندی اینستاگرام Hootsuite آورده شده است:

نظارت و تنظیم کنید

بله ، بهینه سازی پست های اینستاگرام شما برای موفقیت کار زیادی می طلبد – این موارد فراتر از انتخاب فیلتر مناسب است. اما کوچک کردن اعداد یک چهارم یک بار برای فهمیدن زمان مناسب برای ارسال ، در واقع یکی از ساده ترین راه ها برای اطمینان از دستیابی مطلوب مطالب به چشم شماست. (به هر حال آسان تر از سطح فیلمبرداری یا مهارت نوشتن است – هرچند ما هر دو را بسیار توصیه می کنیم.)

به گفته برایدن کوهن ، از تیم اینستاگرام Hootsuite: “ما هر هفته به پست های برتر خود نگاه می کنیم تا ببینیم آیا بینشی وجود دارد که به ما کمک کند استراتژی خود را بازنویسی کنیم یا کدنویسی را ارسال کنیم. اما ما به طور کلی فقط زمان های ارسال شده خود را هر سه ماه یک بار ، حتی اگر تغییر دهیم ، تغییر می دهیم.

کوهن خاطرنشان کرد که ، به عنوان مثال ، با تأثیر همه گیری در برنامه های کاری در سال ۲۰۲۰ ، بسیاری از مردم وقت کمتری را به مسافرت می گذرانند یا از یک استراحت ناهار سنتی لذت می برند. مخاطبان B2B بیشتر روی تلفن هایشان هستند و این در استفاده از اینستاگرام که در طول روز پخش می شود ، نشان داده می شود.

جهان تغییر می کند و عادات مخاطب تغییر می کند ، بنابراین یک یادآوری در تقویم خود تنظیم کنید تا نتایج خود را بررسی کرده و تنظیمات لازم را انجام دهید.

به طور مداوم در طولانی مدت ظاهر شوید

برای بهره مندی از مزایای کامل این دانش در مورد مخاطبان ، مهم است که در مورد ارسال خود سیستماتیک باشید. در حالی که احتمالاً فقط با ارسال چند ساعت زودتر از زمان معمول هر چند وقت یک بار دچار برآمدگی فک نخواهید شد ، استفاده مداوم از داده ها باعث سوزن شدن در طول زمان می شود.

این یک حلقه با فضیلت است: مخاطبان شما عادت می کنند ببینند نام تجاری شما در خوراک خود ظاهر می شود ، از محتوای شما لذت می برند و با آن درگیر می شوند. حضور مداوم در اینستاگرام موجب ایجاد اعتبار ، اعتماد و ایجاد رابطه معناداری می شود.

در پایان روز ، هنگامی که با مخاطبان خود ارتباط معتبری برقرار می کنید ، الگوریتم متوجه می شود ، و نتیجه نهایی نیز همین است.

حضور اینستاگرام خود را در کنار سایر کانال های اجتماعی خود مدیریت کنید و با استفاده از Hootsuite در وقت صرفه جویی کنید. از یک داشبورد می توانید پست ها را برنامه ریزی و منتشر کنید ، مخاطبان را درگیر کنید و عملکرد را بسنجید. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

 

 

 

برای خرید فالوور کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست