خرید فالوور

نحوه تأیید صحت در توییتر در سال ۲۰۲۱: راهنمای ضروری بازاریابان

اگر از توییتر برای تجارت استفاده می کنید ، احتمالاً فکر کرده اید که برای تأیید در توییتر چه کاری لازم است.

زیرا قبلاً حساب های تایید شده توییتر را قطعاً دیده اید. آنها دارای آن نشان آبی با علامت سفید هستند. کاربران توییتر تنها زمانی می توانند این نشان رسمی را دریافت کنند که حساب آنها به طور دستی توسط توییتر بررسی و تأیید شود. در واقع ، این تقریباً شبیه تأیید شدن در اینستاگرام است .

وقتی در توییتر تأیید شوید ، این امر به کاربران نشان می دهد که نمایه شما معتبر و معتبر است.

بسیاری از حساب های مختلف را می توان برای تأیید در نظر گرفت. این شامل حسابهایی است که توسط مشاغل ، سیاستمداران ، مشاهیر ، موسیقیدانان و هنرمندان ، تأثیرگذاران ، روزنامه نگاران و سایر موارد استفاده می شود.

در ماه مه ۲۰۲۱ ، توئیتر پس از مکث در روند درخواست اصلی در سال ۲۰۱۷ و پس از رسوایی مربوط به گرفتن نشان از یک سوپرست گرای سفید ، برنامه تأیید جدید را اعلام کرد.

در این مقاله ، ما توضیح می دهیم:

  • تأیید توییتر چیست و چرا برای بازاریابان مهم است
  • برنامه تأیید جدید ۲۰۲۱ توییتر
  • کاری که می توانید انجام دهید تا تأیید شوید و تأیید شوید.
  • و چیزهایی که شما قطعا باید نه انجام دهید اگر شما در حال تلاش برای ساخت یک شهرت معتبر در توییتر.

منظور از تأیید توییتر چیست؟

نشان تأیید توئیتر آبی نشان می دهد که این پلتفرم یک حساب را به عنوان واقعی ، معتبر ، معتبر و مورد علاقه عموم تشخیص می دهد.

مطمئن نیستید که حساب “معتبر” توییتر به چه معناست؟ این بدان معناست که شما شخصی را جعل نمی کنید ، دستکاری نمی کنید یا هرزنامه را ارسال نمی کنید. و شما هیچ قانون کپی رایت یا مارک تجاری را نقض نمی کنید.

فقط توییتر می تواند حساب ها را تأیید کند و نشان علامت گذاری آبی را به پروفایل ها اضافه کند. اشخاص ثالث نمی توانند این کار را انجام دهند. و مطمئناً خودتان نمی توانید آن را اضافه کنید. (این امر باعث تعلیق شما خواهد شد. جزئیات بیشتر درباره کارهایی را که نباید انجام دهید در زیر پیدا کنید.)

در اینجا چند نکته دیگر برای دانستن در مورد تأیید توییتر وجود دارد:

  • تأیید به معنی تأیید نیست. نشان آبی فقط به این معنی است که حساب شما توسط توییتر معتبر شناخته شده است.
  • نشان رسمی تأیید همیشه در همان مکان نشان داده می شود. حسابهای تأیید شده همیشه علامت تأیید را در کنار نام کاربری آنها دارند ، هم در نمایه آنها و هم هر توییتی که ارسال می کنند. همچنین در کنار نام کاربری در نتایج جستجو نشان داده می شود.
  • نماد رسمی تایید شده توییتر همیشه یکسان به نظر می رسد. نشان ها همیشه به یک شکل و رنگ هستند.
  • داشتن طرفداران زیاد در توییتر دلیل کافی برای تأیید شدن نیست.

داشتن حساب تایید شده توییتر چه فایده ای دارد؟

چند دلیل وجود دارد که انجام مراحل تأیید توییتر ارزش وقت شما را دارد:

  • وضعیت تأیید شده باعث ایجاد اعتبار می شود. بلافاصله ، کاربران می دانند که حساب شما توسط رباتها یا جعل هویت اداره نمی شود.
  • این نشان می دهد حساب شما ارزش معتبری را ارائه می دهد. نشان تأیید شده آبی نشان می دهد که شما پیروان خود را هرزنامه ، دستكاری یا گمراه نمی كنید.
  • این نشان می دهد که حساب شما مورد علاقه عموم است. و این ممکن است منجر به افزایش پیروان شود.

چه کسی می تواند در توییتر تأیید شود؟

از ماه مه ۲۰۲۱ ، هر کسی اکنون می تواند درخواست تأیید کند – اما همه تأیید نمی شوند.

معیارهای جدید توییتر مشخص می کند که حساب های این شش دسته واجد شرایط تأیید هستند:

  • شرکت ها ، مارک ها و سازمان ها
  • سرگرمی (شامل محتواسازان دیجیتالی)
  • سازمان های خبری و روزنامه نگاران
  • ورزش و ورزش (بازی)
  • شخصیت های دولتی و سیاسی
  • فعالان ، سازمان دهنده ها و سایر افراد تأثیرگذار

توییتر اظهار داشت که در سال ۲۰۲۲ ، آنها برنامه تأیید را برای دسته های جدید ، از جمله دانشگاهیان ، دانشمندان و رهبران مذهبی باز می کنند.

حداقل تعداد نیاز پیروان تنظیم شده است و اکنون بین مناطق متفاوت است تا روند تأیید “در بین جغرافیاها عادلانه تر ” باشد.

خط مشی تأیید به روز شده شامل تعریف جدیدی از “حساب کامل” (برای تأیید شدن لازم است) است. اکنون یک حساب کامل به یک حساب کامل گفته می شود:

  • یک آدرس ایمیل تأیید شده یا شماره تلفن
  • یک تصویر نمایه
  • یک نام نمایشی

نحوه تأیید شدن در توییتر در سال ۲۰۲۱

برنامه تأیید خود سرویس جدید Twitter در صفحه تنظیمات حساب در دسک تاپ و برنامه تلفن همراه در دسترس همه کاربران توییتر است.

کافی است به صفحه اطلاعات حساب در تنظیمات بروید و برای درخواست تأیید به پایین پیمایش کنید :

سپس ، برای ارسال درخواست خود برای بررسی ، دستورالعمل ها را دنبال کنید.

برنامه ها توسط انسان با کمک برخی از فرایندهای تأیید خودکار بررسی می شوند. توییتر همچنین قصد دارد برای ارزیابی ارزش ویژه برنامه تأیید ، یک نظرسنجی جمعیتی را نیز به این برنامه اختصاص دهد.

۹ روش برای افزایش احتمال تأیید در Twitter

اگرچه برای تأیید صحت باید تمام معیارهای واجد شرایط بودن توییتر را داشته باشید ، در اینجا چند مرحله وجود دارد که می توانید برای ایجاد اعتبار حساب خود قبل از درخواست انجام دهید پیروی از این نکات به دنبال کردن Twitter شما نیز کمک می کند !

۱٫ مطمئن شوید که حساب شما فعال است

به صورت پراکنده توییت نکنید. فعال بودن در توییتر یکی از مهمترین راه ها برای افزایش علاقه به محتوایی است که برند شما به اشتراک می گذارد.

به عنوان مثال ، وندی به خاطر توییت های سرگرم کننده و بی ادب خود معروف است:

و پیروان وندی می توانند برای به اشتراک گذاشتن این توییت ها حداقل روزی یک بار روی نام تجاری حساب کنند.

علاوه بر نوشتن و به اشتراک گذاری منظم محتوای جدید ، حفظ یک حساب فعال نیز به معنای موارد زیر است:

  • تعامل با محتوای سایر کاربران با پسندیدن آن ، بازنویسی مجدد و نظر دادن.
  • پاسخ به پیامهای مستقیم ، ذکرها و نظرات
  • دنبال کردن حساب های تأیید شده دیگر و درگیر شدن با محتوای آنها.
  • جستجوی افراد جدید در Twitter برای پیگیری.
  • استفاده از هشتگ ها برای شرکت در موارد پرطرفدار.

۲٫ اطمینان حاصل کنید که نمایه توییتر برند شما بهینه شده است

شما می خواهید حساب توییتر شما خوب به نظر برسد و برند شما را منعکس کند. اطمینان حاصل کنید که حساب خود را با نوشتن یک بیو مختصر و توصیفی ، از جمله موقعیت کسب و کار خود و پیوند به وب سایت مشاغل خود ، بهینه کنید.

یک حساب توییتر بهینه شده همچنین از تصاویر با کیفیت بالا برای عکس پروفایل و عنوان عکس استفاده می کند. و هر دو نشان دهنده مارک تجاری شما خواهند بود.

با پین کردن توییت برتر خود یک قدم جلوتر بروید. به این ترتیب کاربرانی که برای اولین بار از نمایه شما بازدید می کنند ، بهترین یا به موقع ترین مطالب شما را مشاهده می کنند.

به عنوان مثال ، نایک از آرم خود برای عکس پروفایل توییتر خود استفاده می کند. از شعار خود برای عکس هدر استفاده می کند. جدیدترین کمپین تبلیغاتی نایک پین شده است بنابراین همیشه برای کاربرانی که از حساب نایک بازدید می کنند به راحتی قابل مشاهده است:

۳٫ مکالمات جذاب را شروع کرده و به آنها بپیوندید

بخشی از حضور معتبر در توییتر به چگونگی تعامل برند شما با سایر حساب ها برمی گردد. س bring ال کنید ، نظرسنجی های توییتر را امتحان کنید و سایر حساب های تأیید شده را ذکر کنید تا آنها را وارد مکالمه کنید.

به عنوان مثال ، کوکاکولا با شرکت در مکالمه و استفاده از هشتگ #BlackLivesMatter تعهد خود را نسبت به جنبش Black Lives Matter نشان می دهد. این همچنین با یک کاربر دیگر توییتر در ارتباط است که بخشی از گفتگوی مهم است ، سازمان غیر انتفاعی ۱۰۰ مرد سیاه:

۴٫ واقعی نگه دارید

خرید فالوور یا تکیه بر ربات ها اعتبار حساب شما را به سرعت تضعیف می کند. ارسال مطالب هرزنامه نیز خواهد بود.

برای ظاهر شدن معتبر ، معتبر و قابل اعتماد ، نام تجاری شما باید معتبر ، معتبر و قابل اعتماد باشد. میانبرها آن را قطع نمی کنند. نام تجاری شما مجبور است کار خود را انجام دهد.

۵- یک استراتژی بازاریابی برای نام تجاری خود ایجاد کنید

داشتن یک استراتژی مشخص بازاریابی توییتر انجام این کار را کمی راحت تر می کند.

این کار را انجام دهید:

  • اهداف واضح و واقع بینانه را ترسیم کنید.
  • مشخص کنید که رقابت شما چه می کند.
  • تقویم محتوا را برنامه ریزی کنید.
  • تعامل و رشد را پیگیری کنید.

علاوه بر اینکه به مارکتان کمک می کند تا تعیین کند که آیا اهداف خود را برآورده می کند یا نه ، داشتن یک استراتژی به شما کمک می کند مخاطب خود را با چه محتوایی درگیر کند و در پی ارسال منظم محتوا باشید.

۶٫ اطمینان حاصل کنید که توییت های شما برای عموم آزاد است

کاربران توییتر می توانند تنظیمات حریم خصوصی خود را برای محافظت از توییت های خود تغییر دهند . اما برای مارک ها ، این تعامل و تعامل را محدود می کند. این رشد متوقف خواهد شد و به توییتر نشان می دهد که حساب شما مورد علاقه عموم نیست.

برای به حداکثر رساندن تعامل و گفتگوی عمومی با نام تجاری خود ، مطمئن شوید که توییت های شما به صورت عمومی تنظیم شده اند.

۷٫ عکس ها و فیلم ها را توییت کنید

هنگامی که فقط ۲۸۰ نویسه برای کار دارید ، استفاده از تصاویر و ویدئو می تواند به تأکید بر آنچه می خواهید بگویید کمک کند. به علاوه ، افزودن یک جز component بصری با کیفیت بالا می تواند تعامل را تقویت کند.

به عنوان مثال دیزنی با به اشتراک گذاشتن یک تریلر با کیفیت در حساب توییتر خود هیجان فیلم جدید Cruella را ایجاد می کند. با یک ویدیوی ۱۱ ثانیه ای که جزئیات را به اشتراک می گذارد ، کمتر باید نوشت:

 

 

 

 

برای خرید فالوور کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست