خرید فالوور

۸ بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام (و معیارهای ردیابی)

هر استراتژی موفق به چهار م requiresلفه نیاز دارد: تعیین هدف ، اجرا ، تجزیه و تحلیل و اصلاح. تجزیه و تحلیل اینستاگرام قسمت تجزیه و تحلیل این معادله را برای بازاریابان اجتماعی نشان می دهد.

ابزارهای خوب تجزیه و تحلیل اینستاگرام به شما کمک می کند تا درک کنید که تلاش های اینستاگرام شما چگونه نتیجه می دهد. شما می توانید یاد بگیرید چه چیزی مفید است و چه چیزی مفید نیست. سپس به بخش پالایش استراتژی می روید ، و تلاش خود را برای افزایش نتایج و بهبود بازگشت سرمایه انجام می دهید .

بیایید برخی از بهترین گزینه های برنامه تجزیه و تحلیل اینستاگرام و مهمترین معیارهای اینستاگرام را که باید پیگیری کنید ، بررسی می کنیم.

ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام

۱٫ بینش اینستاگرام

اگر از حساب Instagram Business یا Creator استفاده می کنید ، به این برنامه داخلی Analytics دسترسی دارید.

(اگر هنوز از یک حساب شخصی استفاده می کنید ، دستورالعمل های گام به گام ما را بررسی کنید تا اکنون به یک حساب کاربری Instagram وارد شوید ).

این ابزار تجزیه و تحلیل بومی در برنامه Instagram اطلاعاتی در مورد عملکرد حساب شما ، از جمله دسترسی ، تعامل ، دنبال کنندگان و تبلیغات اینستاگرام فراهم می کند. ما دقیقاً نحوه مشاهده تجزیه و تحلیل اینستاگرام با استفاده از Insights را بعداً در این پست به شما نشان خواهیم داد.

Insights یک ابزار رایگان رایگان آنالیز اینستاگرام است ، اما ممکن است بهترین برنامه آنالیز اینستاگرام برای بازاریاب های جدی اجتماعی نباشد. برای پیگیری قوی تر ، طولانی مدت یا صادرات داده های خود برای گزارش رسانه های اجتماعی ، باید به سایر ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام مراجعه کنید.

۲٫ Hootsuite Analytics

Hootsuite Analytics به شما امکان می دهد تجزیه و تحلیل اینستاگرام را با جزئیات بیشتری نسبت به Insights Instagram بومی ردیابی کنید.

مطمئناً ، ممکن است مغرضانه عمل کنیم ، اما برای ثبت ، در اینجا مواردی وجود دارد که داشبورد Hootsuite Analytics می تواند انجام دهد و اینستاگرام نمی تواند:

  • به شما اطلاعات مربوط به گذشته های دور را نشان می دهد
  • معیارها را در بازه های زمانی خاص مقایسه کنید تا دیدگاه تاریخی پیدا کنید
  • بر اساس داده های مربوط به مشارکت ، دسترسی و کلیک کلی ، بهترین زمان ارسال را به شما نشان می دهد
  • گزارش های سفارشی قابل بارگیری ایجاد کنید
  • با استفاده از معیارهای مورد نظر خود ، به عملکرد خاص پست نگاه کنید
  • زمان پاسخگویی حساب خود را در مکالمات خدمات مشتری کنترل کنید
  • نظرات اینستاگرام را بر اساس احساسات (مثبت یا منفی) رتبه بندی کنید

در اینجا درباره Hootsuite Analytics اطلاعات بیشتری کسب کنید:

Hootsuite Impact به شما امکان مقایسه معیارهای مختلف حساب های اجتماعی را در کنار هم می دهد. همچنین تجزیه و تحلیل ROI مفصلی را برای فعالیت های ارگانیک و پرداختی اینستاگرام از جمله IGTV فراهم می کند.

به یاد می آورید که چگونه در بالا گفتیم که اصلاح استراتژی شما بخشی اساسی در استفاده از تجزیه و تحلیل برای بهبود است؟ Hootsuite Impact می تواند توصیه های سفارشی برای اصلاح استراتژی شما بر اساس اهداف خاص شما ارائه دهد.

این یکی دیگر از ابزارهای تجزیه و تحلیل مشاغل بومی اینستاگرام است. با این حال ، Creator Studio به جای اینکه در برنامه تلفن همراه اینستاگرام تعبیه شود ، در رایانه شما کار می کند.

Creator Studio به شما امکان می دهد به بیشترین معیارهای اندازه گیری Instagram Insights دسترسی پیدا کنید ، اما فقط برای یک پنجره هفت روزه.

یکی از ویژگی های شفاف تجزیه و تحلیل Creator Studio نمای Calendar است ، جایی که می توانید دقیقاً هنگام ارسال پست به اینستاگرام را با یک نگاه مشاهده کنید.

اگر عضو مدیر Collabs Manager هستید ، می توانید معیارهای همکاری با نام تجاری خود را در Creator Studio ردیابی کنید. ما یک پست وبلاگ کامل در مورد چگونگی استفاده از Creator Studio در اختیار شما قرار داده ایم که شما را از طریق تمام راه هایی که می توانید از آن با حساب Instagram یا Business Creator خود استفاده کنید ، راهنمایی می کند.

۵٫ شمایل نمادین

با حسابرسی Iconosquare در اینستاگرام برای حساب های تجاری شروع کنید. این ابزار رایگان تجزیه و تحلیل اینستاگرام داده هایی را درباره میزان دسترسی ، تعامل ، پسندیدن ، ذخیره و موارد دیگر فراهم می کند. همچنین اطلاعاتی در مورد چگونگی جمع شدن معیارهای اینستاگرام شما در برابر میانگین نرخ در سیستم عامل را ارائه می دهد.

Iconosquare همچنین نسخه آزمایشی داشبورد حرفه ای خود را ارائه می دهد. تمام معیارهای استاندارد را دریافت خواهید کرد: نرخ تعامل ، آمار پیروان ، داده های Stories و غیره.

۶٫ سوراخ کلید

Keyhole به همراه کلیه سنجه های متداول اینستاگرام ، در تجزیه و تحلیل هشتگ Instagram و ردیابی کلمات کلیدی تخصص دارد

برای ردیابی تبلیغات ، هشتگ های مارک دار و مسابقات اینستاگرام در زمان واقعی مفید است. همچنین این یک ابزار مفید برای ردیابی تجزیه و تحلیل اینستاگرام در هنگام کار با اینفلوئنسرها است .

۷٫ فلانکس

Phlanx یک ماشین حساب نامزدی رایگان و آسان برای استفاده در Instagram ارائه می دهد. نکته مفید این است که می توانید از آن برای بررسی حساب کاربری خود یا شخص دیگری استفاده کنید. این بدان معناست که می توانید از آن برای پیش نمایش تأثیرگذاران بالقوه و سفیران برند استفاده کنید .

برای دیدن کل فالوورها ، میزان تعامل و میانگین پسندیدن و نظرات در هر پست ، فقط کافی است هر دسته Instagram را تایپ کنید.

۸٫ مدیر تبلیغات فیس بوک

اگر کمپین های پولی را در اینستاگرام اجرا می کنید ، مدیر تبلیغات فیس بوک منبع اصلی در جعبه ابزار تجزیه و تحلیل شماست. این اطلاعات عملکرد و هزینه را برای همه تبلیغاتی که در خانواده محصولات فیس بوک از جمله اینستاگرام قرار می دهید ، ارائه می دهد.

می توانید اطلاعات مربوط به تبلیغات اینستاگرام خود را در Instagram Insights کسب کنید ، اما برای انجام یک تجزیه و تحلیل دقیق هزینه ، می خواهید Ads Manager را نیز در آن قرار دهید.

چگونه می توان تجزیه و تحلیل اینستاگرام خود را مشاهده کرد

در اینجا می توانید تمام معیارهای اینستاگرام خود را در برنامه اینستاگرام پیدا کنید.

بخاطر داشته باشید ، برای دسترسی به تجزیه و تحلیل ها به نمایه کسب و کار یا سازنده نیاز دارید. در اینجا یک مرور کلی از فیلم وجود دارد:

تجزیه و تحلیل حساب اینستاگرام

بیایید با معیارهای نمایه برای نمایه اینستاگرام شما شروع کنیم.

۱٫ در برنامه ، به نمایه خود بروید.

۲٫ روی نماد همبرگر در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید .

۴- مروری بر محتوای خود ، از جمله حساب های رسیده ، تعاملات محتوا ، کل پیروان و محتوای به اشتراک گذاشته شده را مشاهده کنید.

در منوی بالا ، می توانید انتخاب کنید که این معیارهای نمایش مشخصات عمومی را در ۷ روز گذشته یا ۳۰ روز گذشته مشاهده کنید.

تجزیه و تحلیل پیروان اینستاگرام

از صفحه نمای کلی ، به پایین به سمت مخاطب خود بروید و روی مشاهده همه کلیک کنید . شما نمای کلی از رشد پیروان خود و سپس جزئیات مربوط به جمعیت جمعیت مخاطبان خود را مشاهده خواهید کرد.

شما اطلاعات مفیدی را از جمله مخاطبان خود در این صفحه خواهید یافت:

  • ۵ مکان برتر (شهر یا کشور)
  • دامنه سنی (به طور کلی یا بر اساس جنسیت تقسیم شده)
  • جنسیت
  • بیشتر اوقات فعال (بر اساس ساعت یا روز)

علاوه بر ردیابی معیارهای رشد پیروان ، این داده های ارزشمندی برای برنامه ریزی هنگام ارسال پست در اینستاگرام و همچنین هدایت استراتژی محتوای شما است.

تجزیه و تحلیل پست اینستاگرام

از صفحه نمایه تجزیه و تحلیل ، به پایین بروید و به محتوایی که به اشتراک گذاشته اید بروید ، سپس روی پیکان سمت راست کنار تعداد پست های خود کلیک کنید .

با این کار لیستی از همه پست های شما ظاهر می شود که براساس معیاری که انتخاب کرده اید مرتب شده است. پیش فرض دسترسی است ، اما شما می توانید از لیست طولانی معیارها ، از جمله نظرات ، دنبال کردن ها ، اشتراک ها و موارد دیگر انتخاب کنید.

می توانید بازه های زمانی را از ۷ روز تا ۲ سال انتخاب کنید و بر اساس نوع پست (عکس ها ، فیلم ها ، پست های چرخ فلک یا همه پست ها) فیلتر کنید.

همچنین می توانید با کلیک روی پیوند View Insights در زیر پست موجود در خبرمایه ، تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به هر پست Instagram را بیابید .

با این کار یک جعبه پنجره بازشو ظاهر می شود که کل پسندیدن ، نظرات ، ذخیره ها ، اشتراک پیام مستقیم ، بازدید از پروفایل و دسترسی را نشان می دهد.

تجزیه و تحلیل Stories Instagram

از صفحه نمایه تجزیه و تحلیل ، به پایین بروید و به محتوایی که به اشتراک گذاشته اید بروید ، سپس روی پیکان سمت راست کنار تعداد داستانهای خود کلیک کنید .

درست مانند پست های شما ، می توانید دسترسی ، برداشت ها و موارد دیگر را مشاهده کنید. همچنین می توانید خروجی ها ، Forward ها و سایر معیارهای خاص Stories را مشاهده کنید. می توانید بازه زمانی از ۷ تا ۳۰ روز را مشاهده کنید.

برای جزئیات بیشتر ، ما یک پست کامل وبلاگ داریم که به شما کمک می کند از تجزیه و تحلیل Instagram Stories خود نهایت استفاده را ببرید .

تجزیه و تحلیل IGTV

از صفحه نمایه تجزیه و تحلیل ، به پایین به IGTV Videos بروید و روی پیکان سمت راست کنار تعداد ویدیوهای خود کلیک کنید .

باز هم می توانید معیارهای استاندارد مانند دسترسی ، پسندیدن و نظرات را مشاهده کنید. همچنین می توانید معیارهای مربوط به IGTV مانند میانگین درصد تماشا ، بازدیدها و تعاملات ویدئویی را مشاهده کنید.

می توانید یک دوره زمانی از ۷ روز تا ۲ سال را انتخاب کنید.

تجزیه و تحلیل حلقه ها

از ماه مه ۲۰۲۱ ، تجزیه و تحلیل Reels در شکست Reach در Instagram Insights گنجانده شده است. برای دسترسی به آن ، روی نماد سمت راست کنار حسابهای رسیده در صفحه نمای کلی ضربه بزنید .

در اینجا نحوه عملکرد Reels را در مقایسه با سایر محتوای ۷ یا ۳۰ روز گذشته مشاهده خواهید کرد. این بخش همچنین شامل یک رتبه بندی از بهترین حلقه های شما است.

 

 

 

 

برای خرید فالوور کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست