خرید فالوور

استارت آپ ها در اینستاگرام: چگونه می توان از مبتدی به حرفه ای رشد کرد

اینستاگرام یکی از بهترین و سریعترین کانالهای رسانه های اجتماعی در حال رشد است. از زمان تاسیس ، اینستاگرام در مشتریان خود افزایش تصاعدی داشته است . در حال حاضر ، تعداد کاربران بیش از ۱ میلیارد نفر است و شرکت های نوپای تجاری بخش مهمی را تشکیل می دهند.

با کسب و کار در هر اندازه که متوجه شوند Instagram چگونه می تواند به آنها سود برساند ، بازار آنلاین در حال حاضر مملو از مشاغل است. اگر به دنبال شروع کار و صعود از صفوف برای ایجاد یک تجارت بزرگ هستید ، این مقاله بینش اساسی را برای شما فراهم می کند.

بینش های زیر به شما کمک می کند تا شروع کنید.

یک استراتژی ایجاد کنید

اینستاگرام یکی از بهترین سیستم عامل ها برای تجارت الکترونیکی ، مارک های سبک زندگی و شرکت های B2C برای تبلیغ کاری است که انجام می دهند. اما پس از آن ، تبلیغات در اینستاگرام ، مانند سایر سیستم عامل ها ، هرگز ساده نبوده است. بهترین کار این است که اگر شما یک استراتژی محتوا ایجاد کنید که بهترین نتیجه را برای شما داشته باشد.

به عنوان مثال ، بازاریابان اکنون از تبلیغات سنتی که شامل فروش ، فروش و فروش است ، دور می شوند. فروش دقیق کالاهای خود به مخاطبان اینستاگرام خود دیگر فالوورهای اینستاگرام را جذب یا نگه نمی دارد – یک استراتژی جدید این کار را می کند.

بهترین راه برای تبلیغات برای مخاطبان اینستاگرام ارائه راه حل برای آنها است. این به شما کمک می کند اگر به آنها بگویید چرا آنچه را انجام می دهید بیش از آنچه که می فروشید انجام می دهید. به طور کلی ، شما باید بر روی ارتقا mission ماموریت خود تمرکز کنید ، و افراد بیشتری از شما خرید می کنند.

از هشتگ ها استفاده کنید

احتمالاً قبلاً می دانید که هشتگهای سودمند در توییتر چقدر مفید بوده اند. آنها بهترین ابزاری هستند که به شما کمک می کنند تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. لازم به ذکر است که هشتگ ها بیش از هر کانال رسانه های اجتماعی در اینستاگرام تأثیرگذار هستند.

یافتن هشتگ های مرتبط برای رتبه بندی مشابه یافتن کلمات کلیدی برای سئو است. بهترین کار این خواهد بود که اگر برای تحقیق و تحقیق بفهمانید که رقبای شما از هشتگهایی که در پست های خود استفاده می کنند ، وقت بگذارید. کلمات کلیدی مربوطه را ضبط کرده و استفاده از آنها را برای به دست آوردن پیروان و تبلیغات برای آنها شروع کنید.

بهترین چیز در مورد استفاده از هشتگ این است که می توانید دامنه خود را گسترش دهید. بنابراین ، اگر به یکپارچه سازی هشتگ های محبوب و غیر محبوب برای استفاده کامل از جستجوها بپردازید ، به شما کمک می کند. اگر از هشتگ به درستی استفاده می کنید ، می توانید تعاملات با نام تجاری خود را افزایش داده و محصولات خود را رواج دهید.

ارسال مطالب درجه یک

محتوا در هر صنعتی سلطان است و بهترین ابزاری است که تجارت شما را به بازار عرضه می کند. شما باید اطمینان حاصل کنید که نوع محتوایی که ایجاد می کنید نقاط درد مخاطب شما را لمس کرده و به س questionsالاتی که او می پرسد پاسخ می دهد.

می توانید میزان تعامل را با استفاده از دو معیار اصلی – فرکانس و دسترسی اندازه گیری کنید. هنگام ایجاد محتوای جذاب ، اطمینان حاصل کنید که آن را به طور منظم ارسال می کنید ، و نام تجاری شما همیشه در ذهن مخاطب شما باقی می ماند. Reach نیز بسیار حیاتی است و این به معنای میزان دسترسی محتوای شما به ویژه در مورد مخاطبان جدید است.

تولید محتوا نباید پایان باشد ، فراتر بروید و با پیروان تعامل داشته باشید. با افرادی که با پست های شما ارتباط برقرار می کنند پیگیری کنید. به نظرات آنها پاسخ دهید زیرا نه تنها اطلاعاتی در اختیار آنها قرار می دهد بلکه پست شما را غنی می کند.

مخاطبان خود را به گرفتن عکس ترغیب کنید

منبع: Pixabay

محتوای اینستاگرام به طور سنتی نیمه عمر کمتری نسبت به محتوای ارسال شده در اکثر کانال ها دارد. این بدان معناست که شما باید انگشتان پا باشید ، برای مخاطبان خود به طور منظم تولید و ارسال کنید. اما پس از آن ، یافتن زمان برای عکس گرفتن و ارسال روزانه آنها در کانال خود می تواند چالش برانگیز باشد.

بنابراین ، اگر محتوای تولید شده توسط کاربر را پیدا و به اشتراک بگذارید ، به شما کمک می کند. به عنوان مثال ، می توانید با مشتریان گذشته خود تماس بگیرید و از آنها بخواهید که عکسهای خود را با استفاده از محصولات شما برای شما ارسال کنند. سپس می توانید به طور منظم عکس ها را در سیستم عامل خود به اشتراک بگذارید تا مخاطبان خود را درگیر خود کنید.

بهترین نکته در مورد استفاده از این تکنیک این است که می توانید در زمان زیادی صرفه جویی کنید. علاوه بر این ، به شما کمک می کند نتایج فروش بهتری داشته باشید زیرا با استفاده از عکس های گرفته شده توسط مشتری ها ، به مشتریان جدید خواهید رسید.

مشارکت با وبلاگ نویسان ، یک آژانس بازاریابی استارتاپ یا اینفلوئنسرها نیز می تواند تصمیم بسیار خوبی در اینجا باشد.

ایجاد مسابقات آنلاین

راه دیگر برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه ای در اینستاگرام ایجاد مسابقات برای جذب مخاطبان است. اینستاگرام همه چیز در مورد عکاسی است. یک مسابقه عکس می تواند به شما کمک کند تا مخاطبان بیشتری داشته باشید. بهترین راه برای انجام این کار دعوت مخاطبان برای گرفتن عکس با استفاده از محصولات یا خدمات شما است.

باید پیش بروید و هشتگی را شروع کنید که آنها می توانند در پست های خود قرار دهند. بهترین نکته در مورد این تکنیک این است که به شما کمک می کند روابط جامعه اینستاگرام خود را ایجاد و تقویت کنید. علاوه بر این ، این یکی از ساده ترین راه ها برای اطمینان از ویروسی شدن نام تجاری و محصولات شما است.

ایجاد یک مسابقه کافی نیست ؛ شما باید نتایجی را که بدست می آورید اندازه گیری کنید. معیارهایی را که می خواهید هنگام ارزیابی عملکرد آن استفاده کنید مشخص کنید و میزان فاصله خود را از اهداف خود ارزیابی کنید. قبل از شروع یک مسابقه ، در مورد چگونگی انجام این کار با تحقیق در مورد چگونگی انجام رقبای خود بیشتر بدانید.

کانال خود را متقابل تبلیغ کنید

این روش دیگری است که می توانید به یک طرفدار اینستاگرام تبدیل شوید و تجارت خود را رونق بخشید. با ارسال پیوندی به سیستم عامل های مختلف ، می توانید کانال اینستاگرام خود را به راحتی محبوب کنید. یکی از سیستم عامل های رایگان که باید ذهن شما را درگیر کند وب سایت شماست.

اگر تعداد زیادی بازدید کننده ماهانه در سایت خود دارید ، می توانید تصور کنید که چه تعداد دنبال کننده می توانید از آنها اضافه کنید – پیوندهایی به صفحات اجتماعی خود ، از جمله اینستاگرام ، در صفحه تماس وب سایت خود ارسال کنید. همچنین می توانید صفحه خود را در فیس بوک ، توییتر و سایر صفحات تبلیغ کنید.

همچنین باید از پست های دارای عملکرد بالا در اینستاگرام عکس بگیرید و آنها را در سیستم عامل های دیگر به اشتراک بگذارید. دنبال کنندگان در کانال های اجتماعی دیگر ممکن است علاقه مند باشند شما را در اینستاگرام دنبال کنند. در نتیجه ، به سرعت برند خود را رواج داده و رشد می دهید.

نتیجه

این بینش به شما کمک می کند تا به عنوان یک مبتدی در اینستاگرام شروع کنید و به سرعت یک حرفه ای شوید. می توانید از تبلیغ کنندگان فعلی و مشتریان قبلی خود برای تبلیغ برند خود یا استفاده از کانال های اجتماعی دیگر استفاده کنید. علاوه بر این ، می توانید استراتژی خود را تغییر داده و تکنیک های بازاریابی بهتری برای حفظ و رشد مخاطب خود پیدا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست