خرید فالوور

نحوه میزبانی یک رویداد مجازی موفق: ۱۰ نکته

بسیاری از افراد برای ارتباط با دوستان و خانواده خود از اینترنت استفاده می کنند. اما رویدادهای مجازی نیز راهی مقرون به صرفه برای برقراری ارتباط با سایر متخصصان است. در طول بیماری همه گیر COVID-19 ، بسیاری از تجارت ، شبکه ها و زندگی اجتماعی به صورت آنلاین تغییر مکان داده اند و صنعت رویدادهای مجازی در حال رونق است.

در این مقاله ، ما بررسی خواهیم کرد که رویدادهای مجازی چیست ، چگونه کار می کنند و چگونه می توانید یک رویداد جذاب را که می تواند مهمانان شما را برای موارد بیشتر برگرداند ، میزبانی کند.

رویدادهای مجازی چیست؟

رویدادهای مجازی رویدادهایی هستند که به صورت آنلاین برگزار می شوند. بسته به هدف ، می توان آنها را به صورت وبینارهایی فقط برای دعوت ، پخش جریانی مستقیم در دسترس عموم ، كنفرانس های آنلاین كه نیاز به پاسهای پرداختی یا رویدادهای غیررسمی رسانه های اجتماعی دارند ، به عنوان مثال جلسات توییت كردن مستقیم یا AMA (از من هر چیزی بخواهید) میزبانی كرد.

رویدادهای مجازی معمولاً در سیستم عامل های آنلاین مانند اینستاگرام ، توییتر یا کلاب هاوس برگزار می شوند که می توانید از طریق چت ویدیویی یا تماس صوتی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. همچنین یک بازار رو به رشد از سیستم عامل های رویداد مجازی ویژه برای وبینارها و کنفرانس ها وجود دارد.

بزرگترین مزیت میزبانی یک رویداد مجازی ارزان بودن آن است – نیازی به اجاره مکان نیست! علاوه بر این ، شما می توانید از راحتی خانه خود با مخاطبان جهانی صحبت کنید.

با این حال ، میزبانی رویدادهای مجازی نیز دارای معایبی است – یعنی اینکه شما از نظر جسمی در مقابل مهمانان خود نیستید. برخی از شرکت کنندگان ممکن است احساس قطع ارتباط کنند و یا در تمرکز روی آنچه شما می گویید مشکل دارند زیرا با کیفیت فیلم و صدا ، عایق صوتی ضعیف یا سر و صدای پس زمینه دست و پنجه نرم می کنند.

انواع رویدادهای مجازی

در حالی که تقریباً به هر دلیل و مناسبی می توانید میزبان یک رویداد مجازی باشید (بدون حرف زدن!) ، در اینجا انواع محبوب رویدادهای مجازی آورده شده است:

رویدادهای شبکه مجازی

رویدادهای شبکه مجازی به شرکت کنندگان اجازه می دهد تا در یک محیط مجازی گرد هم بیایند و شبکه شوند. طیف گسترده ای از رویدادهای شبکه می تواند میزبانی شود ، از جمله ساعات خوش ، اجتماعات پس از کار و موارد دیگر.

رویدادهای ساخت تیم های مجازی

رویدادهای ساخت تیم های مجازی به شرکت کنندگان این امکان را می دهد تا فعالیت های مختلف تیم سازی را داشته باشند و روحیه تیمی را ایجاد کنند ، همه از راحتی دفاتر خانگی خودشان است.

رویدادهای واقعی جمع آوری کمک مالی

شنیدن صدای آنها برای یک موسسه خیریه یا غیرانتفاعی زمانی دشوار بود ، اما با پیشرفت های جدید فن آوری ، جمع آوری کمک های مالی مجازی از بین رفته و یکی از محبوب ترین روش های جمع آوری پول به صورت آنلاین است.

رویدادهای استخدام مجازی

رویدادهای استخدام مجازی راهی عالی برای محدود کردن متقاضیان و شناسایی نامزدهای واجد شرایط بدون نیاز به کارفرمایان برای صرف وقت یا پول زیاد برای استخدام ارائه می دهد.

رویدادهای خرید مجازی

کارشناسان بر این باورند که خرید با جریان مستقیم مورد مهم بعدی در شبکه های اجتماعی و تجارت الکترونیکی است. رویدادهای خرید مجازی در اصل دموی محصولات آنلاین است که در آن شرکت کنندگان می توانند برای خرید لباس ، لوازم آرایشی و سایر محصولات “خرید” کنند.

برای اطلاع از رویداد خرید مجازی فیس بوک ، جمعه های خرید زنده ، به سایت به روزرسانی رسانه های اجتماعی ما بروید .

رویدادهای اجتماعی مجازی

رویدادهای مجازی همه تجارت نیستند. همچنین می توانید رویدادهای اجتماعی کوچک و غیررسمی مجازی تنظیم کنید و به عنوان مثال با خانواده یا دوستان خود به صورت آنلاین بازی های رومیزی انجام دهید.

ایده های واقعه مجازی

اکنون که می دانید چرا ممکن است بخواهید یک رویداد مجازی را برپا کنید ، نحوه کار در اینجا آمده است . این سیستم عامل ها و قالب های رویداد زنده را برای گردهمایی آنلاین بزرگ بعدی خود در نظر بگیرید.

توییت زنده

توییت کردن بصورت فعال ارسال توییت است ، و تفسیر یک رویداد زنده را که مخاطبان شما از آن آگاه هستند و احتمالاً آن را دنبال می کند ، ارائه می دهد – به عنوان مثال یک کنسرت ، کنفرانس یا یک رویداد ورزشی.

کارگاه های مجازی

این نوع رویدادها بهترین روش برای ارائه آموزش عملی در صورت غیرممکن بودن ارائه آموزش مستقیم به صورت زنده است. آنها همچنین برای آموزش در مواردی که فضای کافی برای جا دادن همه شرکت کنندگان وجود ندارد بسیار مناسب هستند.

کنفرانس های مجازی

کنفرانس های مجازی به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به یک مکان گران قیمت یا یک تیم بزرگ ، مجالس بزرگ را برگزار کنید. کنفرانس های مجازی مانند همتای سنتی و حضوری خود فرصت های زیادی را برای شرکت کنندگان در تعامل با یکدیگر و همکاری در مورد ایده های جدید فراهم می کنند.

AMA در Reddit

AMA مخفف کلمه “از من هر چیزی بخواه” است و راهی برای دریافت پاسخ های واقعی از طرف شخصی است که به آن علاقه مند است. شما می توانید AMA را با رفتن به سایت Reddit شروع کنید و از دیگران بپرسید ، “آیا من آنقدر جالب هستم که بتوانم AMA را انجام دهم؟”

وقتی در پست خود به س questionsالاتی پاسخ می دهید ، مطمئن باشید که پاسخ های شما کاملاً کامل است تا مخاطب درک کند شما کی هستید و برای شما چه چیزهایی مهم است. بهترین روش این است که افرادی که با AMA درگیر هستند پیوندهایی به سایت خود یا پروفایل های شبکه های اجتماعی برای گرفتن دنبال کنندگان بالقوه جدید داشته باشند.

وبینارها

وبینارها روشی آسان برای برقراری ارتباط با سایر متخصصان از سراسر جهان است. میزبانی یک وبینار راهی عالی برای ایجاد اعتبار و گسترش شبکه در فضای مجازی است.

پخش جریانی اجتماعی

پخش جریانی مستقیم در سیستم عامل هایی مانند اینستاگرام یا فیس بوک به شما کمک می کند با مشتریان فعلی و بالقوه و سایر افراد صنعت یا تجارت خود ارتباط برقرار کنید. آنها یک روش عالی برای ایجاد آگاهی برای محصول شما ، به اشتراک گذاشتن ایده ها و نظرات جدید ، معرفی خود به مشتریان بالقوه و گسترش توانایی های شما هستند.

۱۰ نکته برای میزبانی رویدادهای مجازی

میزبانی یک رویداد مجازی می تواند یک کار ترسناک باشد ، اما لازم نیست. نکات و بهترین روشهای عالی وجود دارد که به شما کمک می کند تا رویداد مجازی خود را با موفقیت پشت سر بگذارید و تجربه شگفت انگیزی را برای همه فراهم می کند:

۱٫ از همان ابتدا اهداف مشخصی را تعیین کنید

قبل از اینکه بخواهید برنامه رویداد مجازی خود را برنامه ریزی کنید یا بهترین بستر رویداد مجازی را انتخاب کنید ، مطمئن شوید که چرا می خواهید یک رویداد را پرتاب کنید. اهداف SMART را تعیین کنید و اطمینان حاصل کنید که تمام تیم مسئول پروژه آنچه را می خواهید به دست آورید درک کرده اند.

۲٫ بستر مناسب را برای میزبانی رویداد مجازی خود انتخاب کنید

بسیاری از سیستم عامل ها هستند که از ویژگی میزبانی مشترک با یک سازمان یا شرکت دیگر گرفته تا ابزارهای پیشرفته تعدیل ، ویژگی های مختلفی را ارائه می دهند.

۳٫ زمان مناسب را برای رویداد خود انتخاب کنید

شما می خواهید این موضوع را در نظر بگیرید که چه تعداد از افراد می توانند در آن حضور داشته باشند ، خواه در مناطق مختلفی حضور دارند یا خیر و هم چقدر به پرسش و پاسخ نیاز دارید.

به یاد داشته باشید: کشورهای مختلف برنامه تعطیلات مختلفی دارند!

۴- رویداد مجازی خود را تبلیغ کنید

برای مخاطبانی که به شما می آیند برنامه ریزی نکنید – مطمئن شوید که از قبل رویداد خود را به خوبی تبلیغ می کنید تا شرکت کنندگان بدانند چه زمانی این اتفاق می افتد و چگونه می توانند شرکت کنند.

۵- برنامه مشخصی را تهیه کنید که شامل سخنرانان و بازه های زمانی باشد

نمی خواهید شرکت کنندگان برای مدت طولانی منتظر بمانند. برنامه مشخصی را با زمان بندی مشخص مشخص کنید و هر پیوند مربوطه را در آن بگنجانید تا شرکت کنندگان بتوانند از قبل برنامه ریزی کنند.

۶٫ مجریان را در رویداد خود قرار دهید

در صورت خارج شدن از کنترل امور ، می خواهید مطمئن شوید که در حین رویداد مجازی خود تعدیل کننده کافی دارید. به یاد داشته باشید: همه به اندازه آفلاین بودن آنلاین مودب نیستند!

۷٫ مخاطبان خود را درگیر کنید

مخاطبان شما نیازی به “سخنرانی ساعتی” ندارند – در عوض ، فعالیت هایی را برنامه ریزی کنید که شامل مشارکت فعال باشد. شرکت کنندگان خود را به گفتگو با یکدیگر ترغیب کنید – و از میزبانان س askال بپرسید.

۸- برای عیب یابی آماده شوید

ممکن است بخواهید بیش از یک سیستم عامل را استفاده کنید. فقط در صورت بروز مشکلات فنی در مورد فیلم یا صدا ، می توانید به سرویس دیگری بروید و برنامه را طبق برنامه ادامه دهید.

۹٫ پیگیری پس از رویداد را ارسال کنید

حتماً با شرکت کنندگان خود در مورد نحوه دسترسی به ضبط شده های این رویداد ارتباط برقرار کنید. این امر همچنین آنها را ترغیب می کند تا دفعه دیگر دوباره به آن بپیوندند!

۱۰٫ خلاصه کردن

پس از اتمام رویداد ، کمی وقت بگذارید تا با تیم خود ارتباط برقرار کنید و آنچه را که م workedثر بوده و چه چیزی را برآورده نکرده ، مرور کنید. به این ترتیب ، برای رویداد مجازی بعدی خود آمادگی بیشتری خواهید داشت!

سیستم عامل های رویداد مجازی

اگر قبلا هرگز میزبان یک رویداد مجازی نبودید ، یکی از این ۴ سیستم عامل به شما کمک می کند تا شروع به کار کنید.

اینستاگرام زنده

اگر طرفداران زیادی در اینستاگرام دارید ، پخش زنده در سیستم عامل بهترین شرط شماست. برای میزبانی از جریانی با حداکثر ۳ بلندگو دیگر ، از اتاق های زنده اینستاگرام استفاده کنید. بینندگان شما می توانند در مورد جریان نظر دهند و س questionsالاتی بپرسند و پس از پایان کار می توانید به تجزیه و تحلیل جریان دسترسی پیدا کنید.

کلوپ هاوس

این برنامه صوتی که به سرعت در حال رشد است برای رویدادهایی که بیشتر بحث و گفتگو هستند تا ارائه مناسب است. می توانید برای ایجاد اتاق ، دعوت نامه های رویداد را با پیوند ارسال کنید و سپس هر کسی که برنامه را نصب کرده باشد ، می تواند در مورد آنچه که گفته می شود به صورت زنده گوش داده و نظر دهد

اگر طرفداران زیادی در توییتر دارید ، گزینه جایگزین بستر را برای Clubhouse – Twitter Spaces امتحان کنید .

و اگر می خواهید در مورد Clubhouse بیشتر بدانید ، راهنمای ما را در برنامه Clubhouse ببینید ، جایی که ما نحوه استفاده از آن را برای مشاغل بررسی می کنیم.

GoToWebinar

GoToWebinar یک نرم افزار محبوب رویداد مجازی است که برای رویدادهایی با تعداد محدودی شرکت کننده مناسب است. گزینه اشتراک صفحه نمایش تضمین می کند که همه می توانند همه اسلایدها را به صورت واقعی ببینند و تجربه عالی شرکت کنندگان را تضمین می کند.

BigMarker

ابزاری آسان برای استفاده و وبینار بدون بارگیری. BigMarker به شما امکان می دهد تابلوهای سفید دیجیتالی را برای رویداد زنده خود ایجاد کنید. شرکت کنندگان می توانند در مورد صفحه نظر دهند و در زمان واقعی س questionsالات خود را در یک گپ گروهی ارسال کنند.

مثالهای واقعه مجازی

اگر به دنبال الهام هستید ، در اینجا چند نمونه از رویدادهای مجازی آورده شده است که مشاغل و صاحبان نفوذ میزبان آنها در شبکه های اجتماعی و فراتر از آن بوده اند.

از آموزش آرایش لوازم آرایشی در Facebook Live بهره مند شوید

بیش از ۲٫۴K بیننده برای یادگیری نحوه ایجاد یک برافروختن ابرو گیج کننده با ما در ارتباط هستند.

مسابقه زنده میخانه The Earful Tower Podcast

اولیور گی ، میزبان پادکست The Earful Tower ، از کانال YouTube خود میزبان رویدادهای چیزهای بی اهمیت با موضوع پاریس است – و حتی جوایز را برای برندگان ارائه می دهد.

برای خرید فالوور کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست