خرید فالوور

چگونه به اکسپلور اینستاگرام ورود کنیم!؟

کشف شبکه های اجتماعی بیشتر توسط دلارهای تبلیغاتی انجام می شود ، اما صفحه کاوش در اینستاگرام همچنان یکی از مرزهای نهایی برای دستیابی به مواد آلی است.

پشت خوراک کاوش ، الگوریتم دقیق تنظیم شده اینستاگرام واقعاً در توصیه به افرادی با محتوایی که ممکن است به آن علاقه مند باشند واقعاً خوب عمل کرده است. وقتی نوبت به گسترش اطلاعات نادرست می رسد ، کمی خیلی خوب است .

در پاسخ به هر دو بازیگران بد و بازیگران خوب ، الگوریتم به طور مداوم در حال تکامل و یادگیری برای شناسایی محتوای مشکل ساز ، از بین بردن تعصب ، ارتقا promote قالب های جدید و ارتباط افراد با جوامع مثبت در سیستم عامل است.

برای مارک ها ، مزایای ظاهر شدن در برگه کاوش شامل جهش های بالقوه در دسترسی ، برداشت ها و فروش است. محلی برای رشد مخاطبان و ایجاد جامعه است. در مورد آخرین به روزرسانی های الگوریتم و روش صحیح فرود در صفحه کاوش اطلاعات کسب کنید.

ادامه مقاله را بخوانید یا برای نکات برتر ویدیوی زیر را ببینید.

صفحه اینستاگرام کاوش چیست؟

صفحه Instagram Explore مجموعه ای از عکس ها ، فیلم ها ، Reels و Stories عمومی است که برای کمک به هر کاربر اینستاگرام در کشف پست ها ، حساب ها ، هشتگ ها یا محصولاتی که ممکن است دوست داشته باشد طراحی شده است.

الگوریتم پشت صفحه Instagram Explore از یادگیری ماشین برای سازگاری و بهبود توصیه های محتوای خود استفاده می کند.

“ما در حال کار برای به روز رسانی انواع عکس ها و ویدیوهایی که در کاوش به خیاط بهتر است آن را به شما،” توضیح می دهد یک پست نمایش مشخصات عمومی . طبق گفته این شرکت ، پست های نمایش داده شده “براساس چیزهایی مانند افرادی که دنبال می کنید یا پست هایی که دوست دارید” انتخاب می شوند.

صفحه Instagram Explore را می توانید با ضربه زدن روی نماد ذره بین در منوی پایین جلوتر از برگه های اختصاصی Reels و Shop پیدا کنید. در بالای خبرمایه ، افراد می توانند حساب ها ، هشتگ ها و مکان ها را جستجو کنند. در ماه نوامبر ، اینستاگرام گزینه جستجوی کلمات کلیدی را اضافه کرد ، جستجو را فراتر از نام های کاربری و هشتگ ها برد.

در زیر این دسته بندی های مختلف وجود دارد ، از یک خوراک اختصاصی IGTV گرفته تا موضوعاتی مانند موسیقی ، ورزش ، مسافرت ، زیبایی و غذا. انتظار می رود به زودی دسته های جدیدی مانند ” صوتی ” در اینجا ظاهر شود. وقتی کسی چیزی را جستجو می کند ، گزینه های دسته متناسب با آن تنظیم می شوند.

وقتی کسی روی یک عکس در فید کاوش کلیک می کند ، یک فید پیمایشی مداوم از محتوای مربوط به آن عکس را باز می کند. بنابراین ، به تعبیری ، صفحه Explore یک منبع هیولایی از پورتال ها برای فیدهای بیشتر است ، هر یک از دانه ها و تمرکز بیشتری نسبت به گذشته دارد.

طبق اینستاگرام ، هر روز ۲۰۰ میلیون حساب فید Explore را بررسی می کنند.

الگوریتم صفحه Explore Instagram چگونه کار می کند؟

هیچ دو صفحه کاوش اینستاگرام به طور یکسان نیستند. به این دلیل که محتوایی که کسی هنگام باز کردن برگه Explore می بیند توسط سیستم رتبه بندی Feed Feed Instagram شخصی سازی شده است .

این سیستم که به الگوریتم اینستاگرام معروف است ، از یادگیری ماشینی برای تنظیم آنچه نمایش داده می شود بر اساس منابع مختلف داده و سیگنال های رتبه بندی استفاده می کند.

بر خلاف خوراک خانگی که افراد پست های خود را از حساب هایی که دنبال می کنند می بینند ، مهندسان اینستاگرام صفحه کاوش را به عنوان “یک سیستم غیر متصل” طبقه بندی می کنند. در این سیستم، پست انتخاب “بر اساس فعالیت های یک کاربر در سراسر نمایش مشخصات عمومی و سپس بر روی عوامل مشابه بر اساس رتبه بندی شده،” توضیح می دهد Amogh ماهاپاترا، یکی از محققان یادگیری ماشین این شرکت، در یک اخیر پست وبلاگ نمایش مشخصات عمومی.

به عبارت دیگر ، انتخاب محتوا در صفحه کاوش هر کاربر اینستاگرام بر اساس:

  • حسابهایی که شخصی قبلاً آنها را دنبال می کند
  • آنچه افراد از طریق یک حساب کاربری دنبال می کنند ، چگونه است
  • انواع پست هایی که یک حساب با آنها درگیر می شود
  • پست هایی با تعامل بالا

برخی از مراحل نیز برای رفع سوگیری الگوریتمی برداشته شده است ، مانند معرفی کارتهای مدل یادگیری ماشین .

آیا داشتن حساب کاربری اینستاگرام در رتبه بندی صفحه خبر کاوش می کند؟

در حال حاضر ، رتبه بندی اینستاگرام به نفع حساب هایی است که افراد با آنها بیشترین ارتباط را دارند ، خواه حساب های تجاری ، سازنده یا حساب های شخصی باشند.

وب سایت مشاغل اینستاگرام می گوید: “هدف ما این است كه مشاغل را قادر سازیم ارتباطات معنی دارتری با مخاطبان خود برقرار كنند و توسط افرادی كه می خواهند با منشعب كردن از حساب هایی كه از قبل دنبال می كنند منافع خود را تعمیق بخشند ، كشف شوند .”

مزایای ورود به صفحه کاوش Instagram

نمایش در صفحات کاوش کاربران اینستاگرام به معنای قرار گرفتن در معرض محتوای شما است.

بر این اساس ، این مزایا ممکن است باشد یا نباشد:

  • افزایش جذابیت محتوای مورد نظر (پست ، فیلم IGTV یا Reel) که آن را به کاوش تبدیل کرده است ، زیرا محتوای شما نسبت به دنبال کنندگان شما در بین مخاطبان گسترده تر می شود.
  • یک دست انداز پیروان جدید (کسانی که مانند اندازه کافی پس خود را برای بررسی کردن مشخصات خود و توسط خود را تحت تاثیر قرار زیستی شگفت انگیز ، پوشش می دهد برجسته ، و غیره)
  • باقیمانده تعامل افزایش یافته (از طرف پیروان جدید)
  • تبدیل بیشتر (اگر برای همه آن کره چشم های تازه دعوت به عمل درست دارید)
  • افزایش فروش ناشی از برچسب های محصول و ابزارهای خرید اینستاگرام .

متقاعد؟ بیایید نگاهی به چگونگی تحقق آن بیندازیم.

نحوه ورود به صفحه Explore Instagram: 9 نکته

این نکات را دنبال کنید تا در کمترین زمان خود را در صفحه کاوش افراد نشان دهید!

۱٫ بازار هدف خود را بشناسید

مخاطبان شما از قبل شما را دنبال می کنند. بنابراین برای ورود به صفحه Explore Instagram ، یک قدم جلوتر “مخاطبان خود را بشناسید” بروید. با اطلاعات جمعیتی اینستاگرام خود آشنا شوید ، مخاطبانی را که می خواهید در کاوش به آنها دسترسی پیدا کنید شناسایی کنید و یاد بگیرید که این کاربران بیشتر با چه محتوایی درگیر می شوند.

حساب کسب و کار شما Feed feed مکان خوبی برای شروع است. وارد پست ها ، دسته ها و خبرهای ویژه شوید و از تاکتیک هایی که ممکن است بتوانید از آنها الگو بگیرید ، یادداشت کنید. برخی از س questionsالاتی که ممکن است در طول این تمرین بپرسید عبارتند از:

  • به نظر می رسد چه لحنی بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد؟
  • آیا سبک بصری وجود دارد که بهترین عملکرد را داشته باشد؟
  • چه نوع زیرنویس بیشترین پاسخ را دارد؟

۲٫ محتوای جذاب را به اشتراک بگذارید

با درک بهتر محتوای جذاب بازار هدف شما ، برخی از جذابیت های اینستاگرام خود را به هم بزنید . تحقیقات مخاطبان خود را در استراتژی محتوای رسانه های اجتماعی برند خود اعمال کنید .

ویدئوها نسبت به تصاویر ثابت در بخش خواستگاری بسیار بالاتر هستند ، زیرا در تب Explore به صورت خودکار پخش می شوند و غالباً املاک و مستغلات بیشتری به آنها داده می شود. اما هنوز تصاویر با برچسب های محصول ، قالب های چرخ فلک یا فقط تصاویر خیره کننده نیز می توانند جذاب باشند. از قدرت زیرنویس های جذاب نیز غافل نشوید.

بهترین روش ها را برای هر قالب دنبال کنید. تصاویری با کیفیت بالا به اشتراک بگذارید ، بینندگان را زود گیر بیاندازید و چیزهای ارزشمندی از داستان سرایی عالی گرفته تا جوایز وفاداری ارائه دهید.

به یاد داشته باشید ، نامزدی فراتر از لایک و نظر است. بنابراین هدف ایجاد محتوایی است که افراد نیز مایل به اشتراک گذاری و یا ذخیره آن هستند.

۳٫ قالب های برجسته ای مانند Reels را امتحان کنید

پنهان نیست که اینستاگرام می خواهد Reels موفق شود. دلیلی وجود دارد که Reels هم در فید Explore و هم در تب اختصاصی خود رشد می کند. این تب در تجربه کاربری برنامه اینستاگرام بسیار مهم است ، به طوری که کل صفحه اصلی برای جابجایی آن کاملاً مرتب شده است.

کشف شدن در برگه Reels نیز می تواند به معنای کشف شدن در برگه Explore باشد. قبل از بازنشر مجدد آن TikTok ، خوب فکر کنید. ظاهراً ، الگوریتم اینستاگرام مواردی را که دارای علامت علامت TikTok هستند ، علامت گذاری می کند .

فرمت های مختلفی مانند Reels یا IGTV را امتحان کنید تا ببینید کدام عمودی ها باعث دسترسی بیشتر می شوند. در بالای به روزرسانی های اینستاگرام باشید تا بفهمید که هر لحظه ممکن است شرکت اولویت بندی کند.

۴- یک جامعه فعال را پرورش دهید

یکی از اهداف اصلی صفحه کاوش اینستاگرام ، اتصال افراد به جوامع موجود در سیستم عامل است. ایجاد جامعه کلید موفقیت اینستاگرام است – این بدان معناست که باید در برنامه بازاریابی شما نیز کلیدی باشد.

هرچه جامعه برند شما در اینستاگرام بیشتر فعال باشد ، احتمال بیشتری وجود دارد که اینستاگرام آن را به “مخاطبان شبیه” در صفحه کاوش توصیه کند.

به مخاطبان خود فرصت کافی دهید تا با حساب شما درگیر شوند. در بخش نظرات ، DM ها و سایر کانالهای فعال برند ، مکالمه های تجاری را شروع کرده و در آنها شرکت کنید. انجمن خود را تشویق کنید که اعلان ها را برای پست های شما روشن کند تا بتواند زود نامزد شود.

۵- وقتی فالوورهایتان آنلاین هستند پست ارسال کنید

الگوریتم اینستاگرام به موقع بودن (با نام مستعار بودن) اولویت دارد ، به این معنی که اگر پست شما کاملاً جدید باشد ، برای بیشتر دنبال کنندگان شما نمایش داده می شود. و داشتن تعامل زیاد با پیروان خود اولین قدم برای دستیابی به جایگاهی در صفحه کاوش است.

تجزیه و تحلیل ما را در مورد بهترین زمان ارسال در اینستاگرام برای صنعت خود بررسی کنید ، نگاهی به تجزیه و تحلیل خود بیندازید یا از آهنگساز پست Hootsuite استفاده کنید تا متوجه شوید مخاطبان شما آنلاین هستند یا برای همه موارد بالا به طور خلاصه به آزمایشگاه های Hootsuite در YouTube بروید:

برای خرید فالوور کلیک کنید

نوشته های مشابه

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست