خرید فالوور

یک کپشن نویس حرفه ای شوید

زیرنویس اینستاگرام برای عکس های سلفی

آه ، سلفی همه جا حاضر. آنها را دوست داشته باش یا از آنها متنفر باش ، تو باید زیرنویس کنی.

  • سلفی در روز پزشک را از خود دور می کند
  • حالت Beast
  • اما اول ، سلفی
  • سطح اطمینان: فیلتر نیست
  • ابتدا قهوه را می نوشم ، سپس کارها را انجام می دهم
  • فقط من
  • من نوعی معامله بزرگ هستم
  • من طعنه امیز صحبت میکنم
  • زندگی خیلی کوتاه است تا کسل کننده باشد
  • زندگی در بهترین زندگی ام
  • من ، خودم و من
  • موهای نامرتب اهمیتی نمی دهند
  • شخصیت را نمی توان با فیلتر اضافه کرد
  • آماده برای نزدیک من
  • برخی روزها از سایر آنها بهترند
  • به سمت راست بکشید
  • همیشه یک چهره وحشی برای یک چهره معصوم وجود دارد
  • چرا سلام آنجا
  • اینجوری بیدار شد
  • کار کن
  • ارزش آن را دارد

زیرنویس اینستاگرام برای زوج ها

اگر سایر افراد مهم تمایل دارند فضای اینستاگرام خود را به اشتراک بگذارند ، این زیرنویس های اینستاگرام را برای زوج ها بررسی کنید.

  • همیشه در تیم خود باشید
  • اهداف زن و شوهر
  • هر کاری که می کنم ، این کار را برای شما انجام می دهم
  • فقط ما
  • “عشق متشکل از یک روح واحد است که در دو بدن زندگی می کند.” – ارسطو
  • دوستت دارم به ماه و برگشت
  • به موقع شرکا
  • در ضمن من عاشقتم
  • بهترین تأثیر بد
  • تو قلبم را وادار می کنی
  • تو خرچنگ من هستی

نقل قول از اینستاگرام

بعضی اوقات ، کلمات شخص دیگری کاملاً همه آنچه را که می خواهید بگویید را به تصویر می کشد.

  • “تمام چیزی که تو نیاز داری عشق است. اما کمی شکلات اکنون و پس از آن صدمه ای نمی زند. ” – چارلز ام. شولز
  • “به جایی که مسیر ممکن است منجر شود بروید ، به جای آن جایی که هیچ راهی وجود ندارد بروید و یک دنباله بگذارید.” – رالف والدو امرسون
  • “با اعتماد به نفس در مسیر رویاهای خود گام بردارید.” – هنری دیوید تورو
  • “من می توانم شکست را بپذیرم. همه در کاری شکست می خورند. اما من نمی توانم قبول نکنم که تلاش نکنم. ” -مایکل جردن
  • “اگر چیزی را دوست ندارید ، آن را تغییر دهید. اگر نمی توانید آن را تغییر دهید ، نگرش خود را تغییر دهید. ” –مایا آنجلو
  • “اگر رنگین کمان را می خواهید ، باید باران را تحمل کنید.” – دالی پرتون
  • “انجام یک کار غیرممکن نوعی سرگرم کننده است.” – والت دیزنی
  • “زندگی همان اتفاقی است که هنگام مشغول ساختن برنامه های دیگر رخ می دهد.” – جان لنون
  • “هرگز نگذارید ترس از حمله کردن شما را از انجام بازی باز دارد.” – عزیزم روت
  • “هیچ چیز غیرممکن نیست ، کلمه خودش می گوید من ممکن هستم!” – آدری هپبورن
  • “گاهی اوقات هرگز ارزش لحظه ای را نمی دانید تا زمانی که یک خاطره شود.” – دکتر سوس
  • “آینده متعلق به کسانی است که به زیبایی رویاهای خود اعتقاد دارند.” – النور روزولت
  • “تنها سفر غیرممکن همان سفری است که هرگز آغاز نمی کنید.” – تونی رابینز
  • “تنها جایی که موفقیت قبل از کار در آن وجود دارد ، فرهنگ لغت است.” – ویدال ساسون
  • “راه موفقیت، همیشه در حال ساخت.” – لیلی تاملین
  • “راه شروع این است که صحبت را رها کرده و شروع به کار کنید.” – والت دیزنی

هشتگ برای زیرنویس های اینستاگرام

ما یک پست کامل در وبلاگ داریم که توضیح می دهد چگونه از هشتگ به طور موثر در زیرنویس های اینستاگرام استفاده کنید ، اما در اینجا ۱۰ انتخاب هشتگ محبوب را امتحان کنید ، همراه با تعداد پست های ارسال شده برای آن هشتگ.

  • # سفر (۱۲۳٫۳ میلیون)
  • # صبح بخیر (۱۱۷٫۱ میلیون)
  • # عکاسی خیابان (۷۸٫۴۳ میلیون)
  • #foodstagram (69.98 میلیون)
  • # عاشقان طبیعی (۶۵٫۶۷ میلیون)
  • # کارآفرین (۶۴٫۴۰ میلیون)
  • # outfitoftheday (52.83 میلیون)
  • # یکشنبه (۵۰٫۸۰ میلیون)
  • # مادران (۵۰٫۱۸ میلیون)
  • # مثبت مثبت (۴۸٫۷۲ میلیون)

۶ ترفند مفید زیرنویس اینستاگرام

در اینجا همه مواردی است که باید برای ایجاد زیرنویس های اصلی اینستاگرام خود که مفید است بدانید.

۱٫ مخاطبان خود را بشناسید

هرچه مخاطبان خود را بهتر بشناسید ، راحت تر می توانید استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود را مطابق با نیازها و انتظارات خود تنظیم کنید.

اطلاعات جمعیتی اینستاگرام به ما می گوید که بزرگترین گروه کاربران ۲۵ تا ۳۴ ساله هستند و تعداد زنان در شبکه بسیار کمی بیشتر از من است. اما این سکته های گسترده ای است. برای ایجاد بهترین زیرنویس های اینستاگرام برای مخاطبان خود ، باید بفهمید چه کسی شما را دنبال می کند و به دنبال محتوای شما است.

آن ها چند ساله هستند؟ آنها کجا زندگی می کنند؟ آنها چه مشاغلی دارند؟ خارج از کار چه می کنند؟ پست ما در تحقیقات مخاطبان شبکه های اجتماعی به شما کمک می کند این موضوع را دریابید.

برای تعریف بیشتر مخاطبان ، ایده خوبی است که شخصیت های مخاطب ایجاد کنید . این به شما کمک می کند مطمئن شوید که مخاطبان خود را افرادی واقعی با اولویت های واقعی می دانید که می توانید با آنها صحبت کنید.

پس از دانستن اینکه با چه کسی صحبت می کنید ، می توانید به س questionsالاتی پاسخ دهید که آنچه را در زیرنویس خود قرار می دهید ، به شما اطلاع می دهد:

  • آیا مخاطب من این مرجع را درک خواهد کرد؟
  • آیا شکلک ها و netspeak برای استفاده در اینجا مناسب هستند؟ \ _ (ツ) _ /
  • آیا لازم است زمینه بیشتری به این پست اضافه کنم؟
  • مخاطبان من چه هشتگهایی را دنبال می کنند؟

این مثال از تولید کننده پیشنهادات ، توشی ، درک خوب برند از پیروی از آنها را نشان می دهد. این نوع شوخ طبعی لزوماً مورد پسند سایر مخاطبان نخواهد بود:

۲٫ صدای برند خود را مشخص کنید

اگر صدای نام تجاری خود را به عنوان بخشی از استراتژی گسترده بازاریابی در شبکه های اجتماعی شناسایی نکرده اید ، از خود بپرسید: “ویژگی ها و ارزش هایی که می خواهم برند من تجسم داشته باشد چیست؟” لیستی تهیه کنید و از آن برای شکل دادن به صدای خود استفاده کنید.

همچنین ممکن است سعی کنید چند صفت را که توصیف تجارت شماست ، یادداشت کنید و از آنها برای یافتن لحن مناسب استفاده کنید. به عنوان مثال ممکن است “پررنگ” ، “کنجکاو” و “معتبر” برای یک برند مسافرتی منطقی باشد.

به طور کلی ، کاربران اینستاگرام انتظار لحن رسمی یا جدی ندارند. البته این به صنعت و مخاطب بستگی دارد ، اما شما باید سعی کنید که چیزها را سبک نگه دارید ، در صورت لزوم از شوخ طبعی استفاده کنید و شخصیت نشان دهید.

۳٫ مهمترین کلمات را در ابتدای زیرنویس قرار دهید

اگر می خواهید کل زیرنویس شما “بالای صفحه” نمایش داده شود ، به ۱۲۵ کاراکتر یا کمتر بچسبید. پس از آن ، پیروان برای دیدن بقیه متن شما باید روی « بیشتر» کلیک کنند .

بنابراین ، سرب را دفن نکنید. اگر می خواهید از زیرنویس طولانی تری استفاده کنید ، مهمترین و جلب توجه کننده اطلاعات را دقیقاً در ابتدا قرار دهید. در پایان هر @ ذکر و هشتگ را قرار دهید.

در این مثال ، فقط منطقی است که اطلاعات مربوط به گیوه جلو و مرکز باشد. به هر حال ، این چیزی است که در این پست وجود دارد و مقدمه جسورانه به جلب توجه مخاطب کمک می کند.

۴- از هشتگ ها هوشمندانه استفاده کنید

از هشتگهایی استفاده کنید که مربوط به پست و مخاطبان هدف شما باشد. آنقدر زیاد استفاده نکنید که نسخه شما را شلوغ کرده و خواندن آن را دشوار کنند.

اگر می خواهید از هشتگ های مختلف استفاده کنید اما نمی خواهید زیرنویس خود را بهم بزنید ، هشتگ های خود را در انتهای پست خود در یک “پاراگراف” قرار دهید.

۵- س Askال کنید

پرسیدن س inال در زیرنویس اینستاگرام خود راهی مطمئن برای ایجاد تعامل با پست شماست. نامزدی یکی از م componentلفه های اصلی الگوریتم اینستاگرام است . همچنین فرصتی عالی برای تعامل با مخاطبان شما ایجاد می کند.

به احتمال زیاد نمی خواهید در هر زیرنویس اینستاگرام سوالی بپرسید ، اما این یک استراتژی خوب است که هر از گاهی به کار می گیرد. فقط مطمئن شوید که نظرات خود را کنترل می کنید و جرقه سوال شما می زند.

۶٫ از فراخوان برای اقدام استفاده کنید

اگر می خواهید افراد پس از مشاهده پست شما اقدام خاصی انجام دهند ، از گفتن آن نترسید. اگر می خواهید افراد از وب سایت شما بازدید کنند ، آنها را به پیوند موجود در بیوگرافی خود هدایت کنید.

در این مثال از مارک های لباس Frank and Oak ، این عنوان شامل یک فراخوان است که از پیروان این برند می خواهد تصاویر را با استفاده از هشتگ مارک دار منتشر کنند.

نکته جالب: ما اخیراً آزمایشی را انجام دادیم و پستهای اینستاگرام را پیدا کردیم که عبارت “link in bio” را در زیرنویس داشت که کمی بهتر از سایر پستها بود.

یا اگر پست شما قابل خرید است ، کاربران را تشویق کنید تا محصولات برجسته را بررسی کنند.

فراخوان شما ممکن است مهمترین قسمت زیرنویس های اینستاگرام شما باشد ، بنابراین آن را با دقت بنویسید ، ویرایش کنید و حتی ممکن است برخی آزمایش ها را انجام دهید تا ببینید چه چیزی بهتر کار می کند.

با استفاده از Hootsuite به راحتی حضور اینستاگرام خود را مدیریت کنید. تمام نمایه های اجتماعی خود را در یک مکان مدیریت کنید ، برنامه ها را پست و منتشر کنید ، عملکرد را نظارت کنید و موارد دیگر. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

 

 

 

برای خرید فالوور کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست