خرید فالوور

۴ ابزار برای استفاده به جای Facebook Analytics

ما می خواهیم با شما واقعی شویم: اگر تجارت شما در فیس بوک است ، باید از تجزیه و تحلیل فیس بوک استفاده کنید . تمام توقف

اگر در حال جمع آوری داده ها و بینش های مربوط به فعالیت در سیستم عامل نیستید ، هرگز نمی خواهید تأثیر خود را روی کاربران روزانه ۱٫۶۲ میلیاردی شبکه اجتماعی به حداکثر برسانید .

هنگام استفاده از فیس بوک برای تجارت ، بسیار مهم است که رویکردی ساختاری داشته باشید که تلاش های رسانه های اجتماعی شما را به اهداف واقعی تجارت مرتبط کند . تجزیه و تحلیل فیس بوک اطلاعات ارزشمندی را ارائه می دهد که می تواند به شما کمک کند نتایج خود را ردیابی و اندازه گیری کنید ، بنابراین می توانید استراتژی خود را اصلاح کرده و بازده سرمایه گذاری خود را بسنجید .

درک چگونگی و زمان تعامل افراد با محتوایی که شما در فیس بوک ارسال می کنید نیز یک روش مهم برای اطمینان از اینکه الگوریتم فیس بوک به جای شما علیه شما کار می کند ، مهم است.

فیس بوک از ۳۰ ژوئن ۲۰۲۱ ابزار رسمی Facebook Analytics خود را متوقف می کند ، اما این پلتفرم هنوز بسیاری از روش های دیگر برای جمع آوری اطلاعات و بینش های ارزشمند را ارائه می دهد. و ما اینجا هستیم تا چگونگی استفاده بهینه از هر یک را به اشتراک بگذاریم. (ما همچنین پیشنهاداتی برای ابزارهای دیگر مانند Hootsuite داریم که به شما کمک می کند عملکرد فیس بوک خود را در کنار سایر شبکه های اجتماعی ردیابی کنید.)

در اینجا ابزارهای ضروری تجزیه و تحلیل فیس بوک وجود دارد که برای به حداکثر رساندن تجارت خود در فیس بوک نیاز دارید ، به علاوه معیارهای اصلی مهم.

ابزارهای تجزیه و تحلیل فیس بوک

در حالی که ممکن است Facebook Analytics (با A حرف بزرگ) خاموش شود ، هرگز نترسید. هنوز سه روش درون پلتفرمی برای دسترسی به داده ها و بینش های مهم وجود دارد: Facebook Business Suite ، Creator Studio و Facebook Insights. و البته ، اگر شما به آنها احتیاج دارید ، تجزیه و تحلیل اجتماعی خود Hootstuite برای Facebook نیز وجود دارد. بیایید حفاری کنیم

Facebook Business Suite

همانطور که فیس بوک در ۳۰ ژوئن ۲۰۲۱ Facebook Analytics را خاموش می کند ، آنها به کاربران توصیه می کنند که در صورت وجود به سراغ Facebook Business Suite بروند .

Facebook Business Suite یک فروشگاه واحد برای مدیریت تمام حساب های متصل شده شما در سراسر فیس بوک و اینستاگرام است. تمام ابزارهای تجاری فیس بوک شما در اینجا زندگی می کنند. جایی است که شما تمام فعالیت های بازاریابی و تبلیغات فیس بوک خود را مدیریت می کنید .

و اگر شما به دنبال برای بینش به نتایج حاصل از رسانه های اجتماعی آلی و پرداخت خود را در فیس بوک (و نمایش مشخصات عمومی بیش از حد!)، شما آنها را در اینجا در پیدا بخش بینش کسب و کار سوئیت .

در اینجا ، می توانید معیارها ، روندها و گزارش های تصویری را مشاهده کنید تا به شما کمک کند اطلاعات بیشتری راجع به حساب کلی خود یا پست های فردی خود کسب کنید. این بینش ها ممکن است شامل

  • نامزدی ، از جمله لایک و نظر
  • اطلاعات جمعیتی پیروان شما
  • به صفحه فیس بوک خود برسید

توجه داشته باشید که Business Suite برای جایگزینی Business Manager در حال گسترش است و ممکن است هنوز در منطقه شما در دسترس نباشد. برای دسترسی به Business Suite ، فقط به حساب فیس بوک مرتبط با تجارت خود وارد شوید – اگر واجد شرایط باشید ، هنگامی که از طریق دسک تاپ به business.facebook.com بروید ، به Business Suite هدایت می شوید.

استودیوی سازنده

Creator Studio بخشی از فیس بوک است که به طور خاص برای سازندگان محتوا طراحی شده است و کلیه ابزارهای ارسال ، ردیابی ، مدیریت و کسب درآمد را در یک مکان جمع می کند. Creator Studio همچنین ساده ترین راه برای یادگیری ویژگی های جدید یا فرصت های کسب درآمد برای واجد شرایط بودن است.

برگه بینش ها طیف وسیعی از معیارها را برای ارائه اطلاعاتی در مورد عملکرد و میزان دسترسی به محتوای شما ، صفحات و درآمد ارائه می دهد.

با Creator Studio ، شما می توانید به اطلاعاتی مانند access

  • دنبال کنندگان جدید (و دنبال کنندگان دنبال کننده!)
  • برداشت ، رسیدن و تعامل
  • تجزیه و تحلیل عمیق بینندگان و دنبال کنندگان شما
  • وفاداری و عملکرد

در اینجا اطلاعات بیشتری درباره Insights در Creator Studio بیابید .

Facebook Insights

آیا اینکه فیس بوک همه چیز را در وب سایت خود “Insights” می خواند عصبانی است؟ بله ، بله همینطور است. اما در اینجا ما هستیم: در صفحه Insights فیس بوک ، مدفون در مدیر کسب و کار Facebook.

در اینجا می توانید بینش محتوا ، روند کلی بازدید و جزئیات خارق العاده درباره مخاطبان خود را مرور کنید. این یک روش عالی برای به دست آوردن یک تصویر واضح از افرادی است که محتوای شما را دنبال می کنند ، تماشا می کنند و آن را دوست دارند.

این ابزار می تواند به شما کمک کند تا در مخاطبان خود فرو بروید ، بنابراین می توانید یاد بگیرید که چگونه تبلیغات فیس بوک و محتوای ارگانیک خود را به طور موثر هدف قرار دهید.

Hootsuite

اگرچه در حال حاضر در فیس بوک ممکن است اوضاع کمی آشفته باشد ، زیرا ابزارهای تحلیلی خود را دوباره تغییر می دهد ، اما در Hootsuite ردیابی تحلیلی ثابت خواهد ماند.

کاربران همچنان قادر خواهند بود عملکرد فیس بوک خود را در کنار سایر شبکه های اجتماعی خود از داشبورد Hootsuite ردیابی کنند.

Hootsuite Analytics تصویری کامل از تمام تلاش های شما در شبکه های اجتماعی در یک مکان ارائه می دهد. این کار تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی شما را ساده می کند. این باعث صرفه جویی در وقت می شود و مقایسه نتایج جمع در شبکه ها را آسان می کند.

معیارهای اصلی برای هر یک از پست های اجتماعی خود را مشاهده خواهید کرد ، از جمله:

  • کلیک می کند
  • نظرات
  • رسیدن
  • سهام
  • بازدیدهای ویدئو
  • دسترسی فیلم

همچنین معیارهای مربوط به هر یک از نمایه های خود را مشاهده خواهید کرد ، از جمله رشد پیروان در طول زمان. می توانید معیارهایی را که بیشترین اهمیت را برای شما دارند انتخاب کنید تا بتوانید در یک نگاه همه نتایج مربوطه را ببینید.

همچنین می توانید پیشنهادات مربوط به بهترین زمان ارسال را براساس عملکرد تاریخی حساب خود مشاهده کنید.

۵ دلیل برای ردیابی تجزیه و تحلیل فیس بوک

درک عملکرد

از کجا می دانید چه چیزی کارساز است و چه چیزی نه؟ شما باید به عقب نگاه کنید

این فقط به شما فرصتی نمی دهد که پشت خود را برای انجام مبارزات موفق بیاندازید – این اطلاعات است که به شما کمک می کند بفهمید استراتژی خود را برای آینده در چه مسیری قرار دهید.

چه نوع محتوایی به طور مداوم پسندیدن ها را جمع آوری می کند؟ چرا چهارشنبه گذشته ۴۰ نفر شما را دنبال نکردند؟ دیدن واقعیت های سخت و سرد آنچه در حساب شما اتفاق افتاده است ، برای یادگیری ، رشد و تأثیرگذاری بیشتر حضور فیس بوک در خود ضروری است.

گزارش نویسی

اگر ذینفعان یا فقط همکاران کنجکاو دارید که می خواهند تصویری از اوضاع در فیس بوک مشاهده کنند ، ابزارهای گزارش دهی بسیار مفید هستند.

صادرات PDF گرافیکی ، صفحه گسترده یا نمودارها از ابزار تجزیه و تحلیل انتخابی شما برای به اشتراک گذاشتن یافته ها و روندهای روشن و مختصر.

درک مخاطب خود

شاید شما هدف قرار داده اید که یک گروه خاص را با کمپین ، محتوا و مارک تجاری خود هدف قرار دهید. اما نمی دانید که در واقع با آنها در ارتباط هستید ، مگر اینکه بررسی کنید.

گنجینه داده های فیس بوک به شما کمک می کند تا دقیقاً چه کسی با محتوای شما درگیر شده و از آن پیروی می کند ، با داده های جمعیتی و جغرافیایی که سن ، جنس و مکان را پوشش می دهد.

مخاطبان شما چه زمانی آنلاین هستند؟ آیا تعداد تعجب آور پیروانی از آلمان دارید؟ داشتن پاسخ این س questionsالات به شما کمک می کند یا محتوای خود را اصلاح کنید تا به مخاطب مورد نظر خود برسید ، یا استراتژی خود را برای تعامل بهتر افرادی که در حال تنظیم هستند محکم می کند.

بهینه سازی صفحه

تجزیه و تحلیل صفحه فیس بوک می تواند به شما نشان دهد که افراد در وب سایت شما چه اقداماتی انجام می دهند ، از تعامل با پست ها گرفته تا کلیک بر روی اطلاعات تماس شما گرفته تا کلیک بر روی وب سایت شما.

بنابراین چگونه این اقدامات با اهداف بیان شده در استراتژی بازاریابی فیس بوک شما همسو هستند ؟

چگونه می توانید صفحه خود را اصلاح کنید تا آنها را در جهت اقدامات دلخواه خود هدایت کنید؟ شاید شما باید به فکر تغییر دکمه دعوت به عمل خود باشید. شاید لازم باشد پست پین شده خود را تغییر دهید. به آنچه واقعاً می خواهید مردم در صفحه شما انجام دهند ، فکر کنید. سپس از Page Insights استفاده کنید تا ببینید افراد با کدام یک از اقدامات احتمالی در صفحه شما بیشتر درگیر هستند.

برنامه ریزی پست های خود را در بهترین زمان

البته ، پیشنهادات کلی برای بهترین زمان برای ارسال در فیس بوک وجود دارد . اما بهترین زمان ارسال به مخاطبان خاص شما بستگی دارد.

داشتن اطلاعات مربوط به زمان آنلاین بودن پیروان شما برای برنامه ریزی پست ها بسیار مفید است ، به ویژه هنگامی که این Intel را با یک ابزار برنامه ریزی مانند Hootsuite مرتبط کنید .

 

 

 

برای خرید فالوور کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست