خرید فالوور

در سال ۲۰۲۱ چند بار پست به رسانه های اجتماعی می رود

این س thatالی است که هزار شب بی خواب را راه اندازی کرده است: “چند بار باید در شبکه های اجتماعی پست بگذارم؟”

البته ، یک استراتژی موفق در شبکه های اجتماعی اجتماعی بسیار مهمتر از پست کردن تعداد دفعات بهینه است: این یک فرمول جادویی نیست ، بیایید این را درست کنیم.

هنوز هم فشار زیادی برای یافتن آن نقطه شیرین فرکانس وجود دارد. شما نمی خواهید پیروان خود را بیش از حد تحت فشار قرار دهید یا احساس کنید که در اخبار خبری اسپم هستید. همچنین نمی خواهید فراموش شوید یا فرصت های قرار گرفتن در معرض را از دست بدهید.

اما مقدار آن چقدر زیاد است؟ چقدر کم است؟ (و سپس یک بار شما نمیفهمد که کردن، هنگامی که این بهترین زمان برای ارسال ؟)

خوب ، خبر خوب: می توانید مارپیچ ترسناک ارسال پیام های اجتماعی خود را متوقف کنید. ما تمام اطلاعاتی را که شما نیاز دارید دقیقاً درمورد دفعات ارسال پست خود به فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر و LinkedIn به دست آورده ایم تا واقعاً دسترسی خود را بهینه کنید – بدون اینکه مزاحم پیروان شوید.

ما تحقیق را انجام دادیم و تیم رسانه های اجتماعی خود را برای کسب اطلاعات ، برای کشف تعداد ایده آل بار در روز (یا هفته) برای ارسال برای هر سیستم عامل ، کباب کردیم. در اینجا خلاصه ای سریع از آنچه پیدا کردیم ، آورده شده است ، اما برای جزئیات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید:

  • در اینستاگرام ، هفته ای بین ۳-۷ بار پست بگذارید .
  • در فیس بوک ، روزانه بین ۱ تا ۲ بار ارسال کنید .
  • در توییتر ، روزانه بین ۱ تا ۵ توییت ارسال کنید .
  • در LinkedIn ، بین ۱ تا ۵ بار در روز ارسال کنید .

هر حساب رسانه اجتماعی منحصر به فرد است ، بنابراین آزمایش و تجزیه و تحلیل نتایج کاملاً کلیدی است. ادامه مطلب را بخوانید تا به تفکیک برخی از قوانین عمومی بپردازید تا به عنوان نقطه شروع استفاده کنید … سپس ، می توانید اجازه دهید آزمایش عالی آغاز شود.

چند بار ارسال در اینستاگرام

به طور کلی توصیه می شود ۲-۳ بار در هفته ، و حداکثر ۱ بار در روز ، به فید اینستاگرام خود ارسال کنید. داستان ها می توانند بیشتر ارسال شوند.

در طول هفته ایجاد کنندگان اینستاگرام در ژوئن ۲۰۲۱ ، رئیس اینستاگرام ، آدام ماسری پیشنهاد کرد که ارسال ۲ پست فید در هفته و ۲ داستان در روز برای ایجاد موارد زیر در برنامه ایده آل است.

احتمالاً خوب است که برای همگام شدن با رقبای خود (یا دیوانه ها!) توجه داشته باشید که مشاغل روزانه ۱٫۵۶ پست برای مطالب خود ارسال می کنند. این ممکن است خیلی زیاد به نظر برسد ، اما یک تقویم محتوای شبکه های اجتماعی می تواند به شما کمک کند تا ارسال منظم نسیم شود!

استراتژی فعلی تیم رسانه های اجتماعی Hootsuite این است که فقط ۲ تا ۳ بار در هفته و در هفته ۲ تا ۳ بار به صفحه اصلی ارسال کنید.

بریدن کوهن ، سرپرست تیم بازاریابی اجتماعی ، می گوید: “به این فکر کنید که مخاطبان شما چند بار می خواهند از شما بشنوند.” “تمرکز خود را بر روی ایجاد یک ردیف منظم بگذارید: شما می توانید پیروان خود را با ۲ برابر رشد به راحتی در هر هفته ارسال مداوم ، در مقایسه با کسانی که کمتر از یک بار در هفته پست می کنند ، رشد دهید.”

آمار کلیدی اینستاگرام که باید هنگام ارسال به خاطر داشته باشید:

  • اینستاگرام هر روز ۳٫۷۶ میلیارد بازدید دارد
  • ۵۰۰ میلیون نفر هر روز از Stories استفاده می کنند
  • یک کاربر متوسط ​​روزانه ۳۰ دقیقه را در اینستاگرام می گذراند
  • ۸۱٪ مردم از اینستاگرام برای تحقیق در مورد محصولات و خدمات استفاده می کنند
  • ۶۳٪ از کاربران آمریکایی حداقل روزی یک بار اینستاگرام را چک می کنند

آخرین آمار اینستاگرام و جزئیات مربوط به اطلاعات جمعیتی اینستاگرام را در اینجا مشاهده کنید!

چند بار ارسال در فیس بوک

به طور کلی ارسال ۱ بار در روز و بیشتر از ۲ بار در روز توصیه می شود.

در واقع ، برخی از مطالعات حتی در صورت ارسال پست بیش از این ، در میزان تعامل کاهش یافته اند … بنابراین خیلی خوشحال نباشید. کیفیت و کمیت را دنبال کنید.

میانگین صفحه فیس بوک روزانه ۱٫۵۵ پست به اشتراک می گذارد . بنابراین ، برای اهداف اجتماعی Hootsuite ، ۱ تا ۲ پست در روز درست است.

“ارسال روزانه باعث افزایش فالوورها ۴ برابر سریعتر از ارسال کمتر از یک بار در هفته می شود. منطقی است: دید بیشتر. ”

برای ادامه یافتن محتوای منظم ، بهتر است یک تقویم محتوا ایجاد کنید تا منظم بمانید. الگوی تقویم محتوای رایگان ما را امتحان کنید یا با ابزار Hootsuite Planner بازی کنید.

آمار اصلی فیس بوک که هنگام ارسال به خاطر داشته باشید:

  • فیس بوک سومین وب سایت پربازدید جهان است
  • بیش از نیمی از کاربران آمریکایی روزانه چندین بار فیس بوک را چک می کنند
  • یک کاربر متوسط ​​روزانه ۳۴ دقیقه را در فیس بوک می گذراند
  • ۸۰٪ از افراد فقط با استفاده از تلفن همراه به سیستم عامل دسترسی پیدا می کنند

در تجزیه و تحلیل آخرین آمار فیس بوک و اطلاعات جمعیتی فیس بوک ، تعداد جذاب دیگری را دریافت کنید .

چند بار ارسال در توییتر

به طور کلی ارسال ۱-۲ بار در روز و بیش از ۳-۵ بار در روز توصیه می شود.

البته ، تعداد زیادی از کاربران برق در آنجا وجود دارد … حساب هایی که ۵۰ یا ۱۰۰ بار در روز ارسال می کنند. اگر وقت کافی داشته باشید ، مطمئناً مانع شما نمی شویم.

اما برای فعال و درگیر نگه داشتن نام تجاری خود در توییتر ، واقعاً نیازی نیست که همه چیز را رها کنید و به یک توئیتر FT gig متعهد شوید.

در حقیقت ، برای کانال عمومیHootsuite (جایی که مخاطبان پیرو ، مشتری و چشم انداز آن هستند) ، تیم Hootsuite هر روز یک موضوع از ۷ تا ۸ توییت بعلاوه یک پست دیگر ارسال می کند. در کانالhootsuitebusiness ما (با هدف حمایت از ابتکارات Enterprise) ، آنها روزانه به ۱ تا ۲ توییت می مانند.

برای تیم ، این بیش از اندازه کافی است که باعث ایجاد تعامل و رشد شود.

به یاد داشته باشید که ، هر چند مرتباً در حال ارسال پیام باشید ، بهترین روش پیروی از قانون یک سوم است:

  • ⅓ توییت تجارت شما را ارتقا می دهد
  • ⅓ داستان های شخصی را به اشتراک بگذارید
  • … بینش آموزنده ای از متخصصان یا افراد تأثیرگذار است

اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی توییتر را از اینجا بیابید.

آمار اصلی توییتر که باید هنگام ارسال به خاطر داشته باشید:

  • یک چهارم کاربران آمریکایی روزانه چندین بار توییتر را چک می کنند
  • زمان تماشای آن در توییتر نسبت به سال گذشته ۷۲٪ افزایش یافته است
  • ۴۲٪ از کاربران آمریکایی حداقل روزی یک بار توییتر را چک می کنند
  • میانگین زمانی که کاربر در توییتر می گذراند حدود ۱۵ دقیقه در هر بازدید است

لیست کامل آمار ۲۰۲۱ توییتر ما را بررسی کنید (و در حالی که در آن هستید راهنمای ما را برای اطلاعات جمعیتی توییتر کاوش کنید!)

چند بار ارسال در LinkedIn

به طور کلی در LinkedIn ارسال پست حداقل یک بار در روز و بیش از ۵ بار در روز توصیه می شود.

لینکدین خود شاهد بوده است که مارک هایی که هر ماه یک بار ارسال می کنند ، شش برابر سریعتر از کسانی که مشخصات پایین تری دارند پیرو می گیرند . این الگو با ارسال مکرر ادامه می یابد: شرکت هایی که به صورت هفتگی پست می گذارند ، دو برابر نامزدی را مشاهده می کنند ، در حالی که گروه هایی که روزانه ارسال می کنند ، حتی جذابیت بیشتری پیدا می کنند.

Hootsuite تمایل دارد که در انتهای بیشتر این طیف قرار بگیرد … در واقع ، تیم اجتماعی ارسال روزانه خود را در LinkedIn در سال ۲۰۲۱ افزایش داد: از دو پست در روز به سه ، و گاهی اوقات تا ۵ بسته به کمپین ها و رویدادها.

آیین بیبل ، استراتژیست بازاریابی اجتماعی می گوید: “افزایش شغل ارسال نیز به معنای افزایش نرخ تعامل است .” وی افزود: “این بازتاب دهنده نوع محتوای ما است. به طور کلی ، در صورت افزایش توانایی ، این احتمال وجود دارد که با توجه به محتوای بیشتر ، نرخ تعامل کاهش یابد. همانطور که شاهد افزایش هستیم ، این نشان می دهد محتوایی که ایجاد می کنیم بیشتر به مخاطبان ما مربوط می شود و جذاب تر است. ”

برای اطمینان از اینکه استراتژی ارسال شما با اهداف تعامل شما مطابقت دارد ، تجزیه و تحلیل LinkedIn را با یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی مانند Hootsuite دنبال کنید.

با راهنمای بازاریابی LinkedIn ما ایده های ایجاد نام تجاری LinkedIn خود را کاوش کنید .

آمار کلیدی LinkedIn که باید هنگام ارسال به خاطر داشته باشید:

  • ۴۰ میلیون نفر هر هفته از LinkedIn برای جستجوی شغل استفاده می کنند
  • شرکت هایی که به صورت هفتگی در LinkedIn پست ارسال می کنند ، میزان تعامل ۲ برابر بیشتر است
  • ۱۲٪ از کاربران آمریکایی چندین بار در روز LinkedIn را بررسی می کنند

در اینجا لیست کامل آمار LinkedIn 2021 وجود دارد (و همچنین مشخصات جمعیتی LinkedIn ).

چگونه می توان بهترین فرکانس ارسال را برای رسانه های اجتماعی دانست

همانند سایر موارد اجتماعی ، یافتن بهترین فرکانس برای ارسال در هر سیستم عامل به آزمایش و خطایی نیاز دارد.

ایان می گوید: “من شخصاً همیشه این موضوع را پیدا کرده ام که هر روز چند بار باید کمی بیش از حد فکر کنم و به طور حتم نسبت به کیفیت محتوایی که منتشر می کنم ، ثانویه باشد.”

“افزایش معیارهای کلیدی عملکرد مانند کلیک و تعامل با کیفیت بالا (نظرات و اشتراکات بیش از پسندیدن) اساساً به این دلیل است که آیا یک محتوا برای من به عنوان خواننده ارزش افزوده دارد.”

به طور خلاصه: کیفیت مطالب بیش از فرکانس اهمیت دارد. در حالی که ارسال مطالب بیشتر ممکن است تا حدی کمک کند ، هرچه محتوای شما برای مخاطب بیشتر مرتبط و مفید باشد ، کانال های اجتماعی شما عملکرد بهتری دارند.

ایان اضافه می کند: “به روشی مشابه با چگونگی تمرکز جستجوی ارگانیک بر روی کلمه کلیدی به هدف در پشت کلمه کلیدی ، همین مورد را می توان در مورد اجتماعی نیز گفت.” “الگوریتم های اجتماعی اکنون بر انواع محتوا که ارزش کاربر را برای کاربر فراهم می کنند تأکید دارند ، نه اینکه فقط آنچه را که منتشر شده است به کاربر نشان دهند. “

چگونه می توان پست های شبکه های اجتماعی را زمان بندی کرد

بنابراین در اینجا شما آن را دارید: هیچ پاسخ کاملی برای این سوال بزرگ آبدار وجود ندارد ، اما حداقل جایی برای شروع دارید.

اکنون وقت آن فرا رسیده است که قسمت سرگرم کننده ای را پشت سر بگذارید: یک محتوای جذاب و جذاب بسازید و برنامه ریزی کنید تا در جهان پخش شود! پست های خود را از قبل آماده کنید تا با یک ابزار برنامه ریزی مانند Hootsuite به آن نقاط شیرین فرکانسی برسید – با راهنمای کامل ما برای برنامه ریزی پست های رسانه های اجتماعی خود شروع کنید.

از Hootsuite برای برنامه ریزی و انتشار همه پست های خود در شبکه های اجتماعی ، تعامل با پیروان خود و پیگیری موفقیت تلاش های خود استفاده کنید. امروز برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام کنید.

 

 

برای خرید فالوور کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست