خرید فالوور

راهنمای ایجاد استراتژی بازاریابی اینستاگرام برنده در سال ۲۰۲۱

در دنیای رسانه محور امروز ، داشتن یک استراتژی جامع بازاریابی در شبکه های اجتماعی برای اینکه بتوانید از بقیه متمایز شوید بسیار مهم است. اگر بازاریاب مشتاق رسانه های اجتماعی بوده اید ، از این پس مراقب اینستاگرام هستید. در حالی که سیستم عامل های دیگر مانند فیس بوک همچنان تلاش می کنند تا مردم را با به اشتراک گذاشتن آنچه در ذهن آنها است ، به هم نزدیک کنند ، این غول رسانه های تصویری خود را به عنوان یکی از اصلی ترین سیستم عامل های بازاریابی رسانه های اجتماعی برای مارک ها معرفی کرده است.

اینستاگرام با بیش از ۲۵ میلیون کسب و کار و بیش از یک میلیارد کاربر از سال ۲۰۲۱ ، پناهگاهی امن برای بازاریابی نام تجاری شما به نظر می رسد. این پلتفرم همچنین از بارگذاری روزانه بیش از ۹۵ میلیون عکس و فیلم به خود می بالد و این یکی از محبوب ترین غول های رسانه های اجتماعی است. همانطور که می بینید ، این اعداد بسیار زیاد هستند.

صرف نظر از مخاطبان خود – براساس سن ، جنسیت ، موقعیت مکانی و غیره ، مطمئناً در اینستاگرام به آنها خواهید رسید. اما سوال اصلی مطرح می شود ، با وجود سر و صدا در اینستاگرام ، چگونه می توانید صدای شرکت خود را بشنوید؟ چگونه اطمینان حاصل می کنید که پست های شما به مخاطب مورد نظر شما می رسد؟ پاسخ شما در ایجاد یک استراتژی بازاریابی قاتل اینستاگرام نهفته است.

این مقاله تمام مواردی را که باید در زمینه ایجاد یک استراتژی جامع بازاریابی اینستاگرام در سال ۲۰۲۱ بدانید ، برای پیشبرد بیشتر تجارت خود راهنمایی می کند.

درک الگوریتم های اینستاگرام

قبل از شروع ایجاد و سرمایه گذاری در یک کمپین بازاریابی اینستاگرام ، ابتدا می توان درک کرد که چگونه کار می کند. الگوریتم همیشه مرموز اینستاگرام در سال ۲۰۱۶ معرفی شد. غول رسانه های تصویری اعلام کرد که آنها الگوی خود را با الگوریتمی جایگزین می کنند.

به گفته اینستاگرام ، افزایش محبوبیت این برنامه ادامه کار با همه عکس ها و فیلم های ارسال شده روزانه را بسیار چالش برانگیزتر می کند. آنها مجبور شدند الگوریتم های مربوط به نحوه نمایش پست ها را در فیدهای افراد تغییر دهند ، زیرا به طور متوسط ​​۷۰٪ از کاربران وقتی که به ترتیب زمانی نشان داده می شد ، اطلاعات مهم خود را از دست می دادند.

الگوریتم های جدید

با توجه به این افشاگری ها ، الگوریتم های جدید از نظر تئوری به کاربران کمک می کنند پست های قابل اشتراک تری را در خبرخوان های خود مشاهده کنند. این ویژگی جدید با واکنشی کمتر از خوشحالی کاربران پاسخ داده شد ، زیرا اکنون فاکتورهای زیادی وجود دارند که بر روی فیدهای مبتنی بر الگوریتم تأثیر می گذارند ، از جمله میزان جذب پست توسط پست یا مدت زمانی که شخص به پست شما نگاه می کند.

در مجموع ، داشتن پست های بالاتر در فیدهای اینستاگرام یک کار غیرممکن نیست. تمام آنچه شما نیاز دارید یک استراتژی بازاریابی جامع است که باید برای دومی اجرا کنید. فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید هنگام ایجاد یک استراتژی بازاریابی در اینستاگرام در نظر بگیرید. اگر تازه وارد این کار شده اید ناراحت نشوید ، زیرا با گذراندن دوره های آنلاین در بهترین سیستم عامل های یادگیری در اینترنت می توانید آنها را به راحتی یاد بگیرید .

برای شروع ، در اینجا بهترین استراتژی های بازاریابی اینستاگرام برای دنبال کردن در سال ۲۰۲۱ آورده شده است:

    ۱٫ اهداف و اهداف مشخصی تعیین کنید

اولین کاری که باید قبل از شروع هر پروژه انجام دهید این است که تمام اهداف و اهداف خود را مشخص کنید. به هر حال می خواهید از بازاریابی در شبکه های اجتماعی چه سودهایی کسب کنید؟ بسته به ماهیت تجارت خود ، همیشه باید در تلاش باشید تا اهداف “واقع بینانه” را تحقق بخشید. برخی از محبوب ترین اهداف تجاری برای بررسی عبارتند از:

  • برای افزایش آگاهی از نام تجاری – این بدان معنی است که نام خود را در آن جا داشته باشید و به یک مقام در طرق خود تبدیل شوید. به یاد داشته باشید که ایجاد آگاهی از برند لزوماً به معنای انتشار پیام های تبلیغاتی نیست. همچنین باید بر پستهایی که شخصیت و ارزشهای شما را به نمایش می گذارند تأکید کنید.
  • مخاطبان خود را افزایش دهید – گسترش مخاطبان شما شامل معرفی افراد جدید به صفحه اینستاگرام و در نهایت نام تجاری شما است. در اینجا راهنمای Goread.io وجود دارد که به شما کمک می کند فالوور خود را در اینستاگرام رشد دهید.
  • ایجاد سرنخ – داشتن فالوورهای زیاد در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به طور خودکار تضمین نمی کند که آنها از شما خرید می کنند. راهکارهایی مانند بازاریابی از طریق ایمیل و تولید سرنخ با استفاده از ابزارهای جستجوی ایمیل در اینستاگرام نمونه هایی از روش های موثر برای تبدیل بازدیدکنندگان صفحه به لید است.
  • ترافیک را به سمت سایت خود هدایت کنید – اگر تمرکز شما بر جذب لیزر به وب سایت شما بیشتر باشد ، شبکه های اجتماعی می توانند این اتفاق را بیاندازند.

   ۲٫ مخاطبان خود را تعیین کنید

به چه کسی می خواهید با استفاده از بازاریابی اینستاگرام ارتباط برقرار کنید؟ اگر بدانید که بیشتر افراد این برنامه چه کسانی هستند و آیا آنها به هر چیزی که می خواهید به بازار عرضه کنید علاقه مند می شوند. هنگامی که اطلاعات جمعیتی آنها را درک کردید ، می توانید برای درک بیشتر درباره آنها پیشرفت بیشتری کنید – تا بتوانید محتوای مربوطه را برای آنها درست کنید. برخی از مواردی که ممکن است لازم باشد بررسی کنید عبارتند از:

  • دوست دارند چه هشتگهایی را دنبال کنند؟
  • چرا آنها مارک هایی مانند شما را در اینستاگرام دنبال می کنند؟
  • آنها از چه رقبایی پیروی می کنند و چرا؟

تحقیقات مخاطبان کمی بیشتر طول می کشد ، اما شناسایی استراتژی بازاریابی اینستاگرام بسیار مهم است.

    ۳٫ تجزیه و تحلیل محتوای رقبا

جدا از تعیین اینکه مخاطب شما چه کسانی هستند ، باید کمی وقت بگذارید و رقابت خود را تجزیه و تحلیل کنید. به یاد داشته باشید که هر دو افراد یکسانی را هدف قرار خواهید داد ، بنابراین بهتر است آنها را بررسی کنید و ببینید چه کاری انجام می دهند تا سطح تعاملشان بالا باشد. اگر بخشی را مشاهده کنید که آنها در آن به خوبی عمل می کنند ، روش های دستگاهی که می تواند به شما در بهتر شدن کمک کند. برخی از مواردی که باید در نظر گرفت عبارتند از:

  • سطح تعامل آنها چگونه است؟
  • آیا آنها به نظرات پاسخ می دهند – و اگر پاسخ مثبت است ، چگونه؟
  • آنها از چه هشتگهایی استفاده و دنبال می کنند؟
  • پیروان آنها از چه نوع سالاتی می پرسند؟
  • آنها بیشتر از چه نوع محتوایی استفاده می کنند؟
  • آیا آنها فراخوان قانع کننده ای برای عمل دارند؟

   ۴- یک استراتژی محتوا ایجاد کنید

نکته مهم دیگری که استراتژی بازاریابی شما را مشخص می کند ، شناسایی مواردی است که مایلید در حساب اینستاگرام خود منتشر کنید (و در چه زمان و بازه های زمانی). ایجاد محتوا مقدار قابل توجهی از منابع شرکت را می گیرد ، بنابراین شما می خواهید آن را درست کنید. بازاریابی در اینستاگرام مستلزم انتشار مطالبی مانند عکس ، فیلم ، داستان و محتوای تولید شده توسط کاربر است. می توانید از روشهای بازاریابی اینستاگرام استفاده کنید مانند:

  • مسابقه ها و مسابقات
  • بازاریابی تأثیرگذار
  • پست های چرخ فلک
  • همکاری

همه این کارها در حالی انجام می شود که هنوز اطمینان حاصل کنید که خوراک شما از نظر زیبایی جذاب است.

قسمت مهم دیگر استراتژی محتوا ایجاد تقویم محتوا است. بعد از اینکه دانستید چه چیزی ارسال کنید ، پس از آن باید زمان ارسال را در نظر بگیرید . تقویم خود را زودتر از موعد مقرر ، با در نظر گرفتن اعلامیه های مهم ، تعطیلات رسمی و هرگونه پیشنهاد از قبل برنامه ریزی شده ، برنامه ریزی کنید.

   ۵٫ پیشرفت خود را پیگیری کنید

نکته خوب در مورد بازاریابی اینستاگرام این است که شما همیشه می توانید محتوای خود را آزمایش ، یاد بگیرید و بهینه کنید. صرف وقت بیشتر برای ایجاد و ارسال محتوایی که هیچ کس به آن علاقه ای ندارد ، فایده ای ندارد. بنابراین ، پیگیری پیشرفت شما بخشی حیاتی از استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما است. می توانید از تجزیه و تحلیل ردیابی داخلی استفاده کنید تا میانگین بازدیدکنندگان خود را بررسی کنید ، میزان تعامل پست های شما را دریافت کرده است ، کدام پست ها عملکرد بهتری نسبت به دیگران دارند و غیره

از طریق تجزیه و تحلیل اینستاگرام ، شما نه تنها یاد می گیرید که مخاطب شما از کدام نوع محتوا بیشتر استقبال می کند ، بلکه همچنین می توانید با درک اطلاعات دموگرافیک آنها مانند موقعیت مکانی و سن ، بهترین زمان ها را برای تعامل با آنها بشناسید. در آینده پست ها و پیشنهادات هدفمند را مرتب کنید.

کلمات فراق

روش های بسیاری دیگر برای ایجاد استراتژی بازاریابی اینستاگرام در سال ۲۰۲۱ وجود دارد. با این حال ، این پنج نکته برای شروع کار شما را به شما می رساند ، در حالی که خود را به عنوان یک مقام معرفی می کنید ، به رتبه بالاتری می رسید. موفق باشید که استراتژی بازاریابی خود را ایجاد کنید.

برای خرید فالوور کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست