خرید فالوور

نحوه استفاده از هشتگ ها در سال ۲۰۲۱: یک راهنمای سریع و ساده برای هر شبکه

نام تجاری شما از هر کدام از پلتفرم های رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از استراتژی رسانه های اجتماعی خود استفاده می کند ، دانستن نحوه استفاده از هشتگ ها به افزایش دسترسی و تعامل رسانه های اجتماعی برند شما کمک می کند .

اما اگر به پست های #ThrowbackThursday در توییتر پایبند هستید ، از نحوه استفاده دیگر از هشتگ مطمئن نیستید ، در اینجا بمانید. برند شما می تواند کارهای بیشتری انجام دهد.

این پست اصول استفاده موثر از هشتگ در شبکه های اجتماعی و اینکه چرا باید از آنها استفاده کنید را خراب می کند.

همچنین یاد خواهید گرفت:

  • چگونه هشتگ هایی پیدا کنید که برای برند شما بهترین عملکرد را داشته باشند
  • چرا استفاده از فقط هشتگ های محبوب روش صحیحی نیست
  • نکات اساسی برای استفاده از هشتگ در هر پلت فرم رسانه های اجتماعی موجود

هشتگ چیست؟

هشتگ یک کلمه یا عبارت است که قبل از آن نماد پوند قرار دارد. 

در رسانه های اجتماعی ، این به عنوان نشانه ای (برای کاربران و الگوریتم ها) نشان می دهد که یک قسمت از مطالب مربوط به یک موضوع خاص است یا به یک دسته تعلق دارد. 

هشتگ ها به کشف محتوای موجود در جستجوهای درون پلتفرمی کمک می کنند و به طور موثر ، به افراد بیشتری دسترسی پیدا می کنند.

اصول هشتگ

  • آنها همیشه با # شروع می شوند اما اگر از فضاها ، علائم نگارشی یا نمادها استفاده کنید ، کار نمی کنند.
  • اطمینان حاصل کنید که حساب های شما عمومی است. در غیر این صورت ، هیچ دنبال کننده ای محتوای هشتگ شده ای را که می نویسید مشاهده نمی کند.
  • کلمات زیادی را با هم رشته نکنید. بهترین هشتگ ها نسبتاً کوتاه بوده و به راحتی به خاطر سپرده می شوند.
  • از هشتگ های مرتبط و خاص استفاده کنید. اگر خیلی مبهم باشد ، یافتن آن سخت خواهد بود و احتمالاً توسط سایر کاربران شبکه های اجتماعی استفاده نخواهد شد.
  • تعداد هشتگهای استفاده شده را محدود کنید. همیشه بیشتر بهتر نیست در واقع اسپم به نظر می رسد.

تاریخچه هشتگ ها

علامت پوند روی صفحه کلید شما – که هشت پا نیز نامیده می شود – در ابتدا برای علامت گذاری اعداد استفاده می شد.

آنها برای اولین بار در تابستان ۲۰۰۷ توسط کریس مسینا به عنوان هشتگ استفاده شد . این زمانی است که متخصص بازاریابی وب با ایده ای وارد دفاتر توییتر شد. به دلیل ایجاز بودن پلتفرم ، وی به شرکت پیشنهاد داد تا از نماد پوند برای گروه بندی تویت های مرتبط استفاده کند.

این اولین استفاده از هشتگ بود:

از آن زمان به بعد ، استفاده از هشتگ ، میزان دسترسی آنها و اثربخشی آنها فقط رشد کرده است.

هشتگ ها راهی برای اتصال محتوای رسانه های اجتماعی به یک موضوع ، رویداد ، موضوع یا مکالمه خاص است. 

آنها دیگر فقط برای توییتر نیستند. هشتگ ها در سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی نیز موثر هستند. (جزئیات بیشتر در مورد نحوه استفاده از هشتگ برای هر سیستم عامل در زیر را پیدا کنید.)

چرا باید از هشتگ استفاده کرد؟

تعامل با پیروان خود را افزایش دهید

درج هشتگ در پست های خود به معنای شرکت در مکالمه ای است که در آن بستر رسانه اجتماعی اتفاق می افتد. و مهمتر از همه ، باعث می شود پست های شما در آن مکالمه قابل مشاهده باشد.

این می تواند به تعامل بیشتر منجر شود ، و از طریق پسندیدن ، اشتراک گذاری ، نظرات و دنبال کنندگان جدید باعث افزایش تعامل در شبکه های اجتماعی برند شما شود.

آگاهی از برند را با هشتگ های مارک دار بسازید

ایجاد هشتگ مارک دار می تواند روشی م toثر برای ارتقا business تجارت شما و پیشبرد مکالمات باشد.

به عنوان مثال ، هشتگ مارک Raptors #WetheNorth در طول برنده شدن تیم در سال ۲۰۱۹ روشن شد. از جذابیت جهانی برخوردار است و یکی از هشتگهای پرکاربرد کانادایی ها در نیمه اول سال ۲۰۱۹ است .

مثال دیگر Cheerios و کمپین # CheeriosHeartHantSwepstakes آن است. این مسابقه پیروان را ترغیب به خرید محصولات Cheerios و همچنین گسترش آگاهی از این برند با انتشار عکس در شبکه های اجتماعی کرد.

راهی برای نشان دادن حمایت از مسائل اجتماعی

استفاده از هشتگی که به موضوعی فراتر از نام تجاری شما متصل باشد راهی برای تحریک در پشت یک مسئله یا مسئله مهم است.

به عنوان مثال ، #EachforEqual و # IWD2020 در روز جهانی زن در سراسر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی از جمله LinkedIn استفاده شد.

مارک ها همچنین می توانند هشتگ مارک دار ایجاد کنند که ارتباط آن با یک مسئله اجتماعی را نیز نشان دهد.

به عنوان مثال ، شرکت ارتباطات از راه دور کانادایی بل از هشتگ مارک دار #BellLetsTalk برای ارتقا سطح آگاهی از سلامت روان استفاده می کند.

متن را به یک پست در شبکه های اجتماعی اضافه کنید

در توییتر ، یک تن فضای کافی برای نوشتن زیرنویس ندارید. شما باید ۲۸۰ کاراکتر ، به دقیق.

در اینستاگرام ، زیرنویس های طولانی همیشه همیشه موثرترین نیستند . همان فیس بوک ، Pinterest ، LinkedIn یا هر سیستم عامل دیگر – بعضی اوقات کمتر نیز بیشتر است.

استفاده از هشتگ می تواند یک روش ساده برای زمینه سازی مواردی باشد که در مورد آن صحبت می کنید ، بدون استفاده از شخصیت های ارزشمند یا نوشتن زیرنویس های تکراری.

به عنوان مثال ، ناسا پنجاهمین سالگرد فرود ماه آپولو ۱۱ را در ژوئیه ۲۰۱۹ جشن گرفت. استفاده از هشتگ # Apollo50th بخشی از مبارزات دیجیتالی آن بود. در روز جهانی Emoji ، که در ماه جولای نیز است ، ناسا یکی از محبوب ترین توییت ها را ارسال کرد :

هشتگ ها این توییت خلاقانه را متناسب با زمینه سازی می کنند و به صراحت نشان می دهند که ناسا هم سالگرد را جشن می گیرد و هم در گفتگوی روز جهانی ایموجی ها شرکت می کند.

به مخاطبان هدف خود کمک کنید تا شما را پیدا کنند

در Linkedin و Instagram ، کاربران می توانند هشتگ ها و همچنین سایر کاربران را دنبال کنند. استفاده از چند هشتگ معروف می تواند راهی دیگر برای کمک به کاربران جدید در یافتن نام تجاری شما باشد.

به عنوان مثال ، اگر از # سفر در پست های اینستاگرام خود استفاده می کنید ، شخصی که آن هشتگ را دنبال می کند ، پست اخیر شما را در خبرمایه خود مشاهده می کند. ممکن است از این طریق پیروان جدیدی کسب کنید.

مشارکت های پشتیبانی شده را فاش کنید

این بخش برای اینفلوئنسرها و مارک هایی است که با اینفلوئنسرها کار می کنند.

هنگام کار با مارک ها ، اینفلوئنسرها باید به مخاطبان خود اطلاع دهند که بخشی از محتوا حمایت مالی می شود. این قانون است – FTC (کمیسیون های تجارت فدرال) رهنمودهای دقیق افشای تبلیغات را برای تأثیرگذاران آنلاین در سال ۲۰۱۹ منتشر کرد. عدم رعایت این قوانین می تواند جریمه های بالایی را هم برای اینفلوئنسر و هم برای برند ایجاد کند.

بنابراین ، اینفلوئنسرها: همیشه هشتگ هایی را که به وضوح نشان دهنده حمایت مالی از پست های مارک دار است ، اضافه کنید.

مارک های تجاری: اطمینان حاصل کنید که هنگام بررسی و پذیرش محتوای اینفلوئنسر به دنبال چنین هشتگ هایی هستید.

برا خرید فالوور کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست