خرید فالوور

Instagram Live Analytics: نحوه استفاده از داده ها برای بازدید بیشتر

اینستاگرام زنده طی سال گذشته روند رو به رشدی داشته است. اگر فکر می کنید که آیا این برای برند شما مناسب است یا خیر ، ممکن است فکر کنید ، “سلام ، داشتن تجزیه و تحلیل Instagram Live واقعا به کسب و کار من کمک می کند تا این فیلم ها را درک کند و سطح آن را بالا ببرد.”

شما خوش شانس هستید تا همین اواخر ، هیچ یک از ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام موجود ، آنالیزهای Instagram Live را ردیابی نمی کردند. اما در مه ۲۰۲۱ ، اینستاگرام ویژگی های تجزیه و تحلیل خود را به روز کرد و قابلیت های خود را افزایش داد. این به روز رسانی شامل تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل Live Live Instagram بود که مدت ها در انتظار آن بودیم .

این پست توضیح می دهد:

  • تجزیه و تحلیل Instagram Live چیست
  • نحوه مشاهده تجزیه و تحلیل زنده Instagram
  • سنجه های جدید Live Instagram
  • ۵ نکته برای ادغام این اعداد در استراتژی ویدیوی زنده شما

تجزیه و تحلیل Instagram Live چیست؟

Instagram Live Analytics فرایند ردیابی ، جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های عملکرد از جریان های Instagram Live است.

کارگاه های زنده ، پانل های بحث و جلسات پرسش و پاسخ استفاده های بسیار خوبی از Instagram Live است. اما برای دانستن اینکه آیا چنین جریان هایی استراتژی شبکه های اجتماعی شما را به جلو سوق می دهد ، باید عملکرد آنها را درک کنید.

در ماه مه ۲۰۲۱ ، اینستاگرام در وبلاگ خود نوشت : “ما از روش هایی که جامعه ما از این قالب های محتوایی [Instagram Live and Reels] پذیرفته است الهام گرفته ایم و می خواهیم مطمئن شویم که سازندگان و مشاغل می توانند عملکرد محتوای آنها را درک کنند.”

و به همین دلیل اینستاگرام اینستاگرام Insights ، ابزار تجزیه و تحلیل داخلی برنامه را به روز کرد تا شامل تجزیه و تحلیل زنده باشد.

دانستن این داده ها مهم است زیرا:

  • تجزیه و تحلیل داده ها به سازندگان کمک می کند تا درک بهتری از عملکرد محتوای آنها داشته باشند و مخاطبان آنها را دوست داشته باشند ، از آنها بیزارند و جذاب ترین آنها را پیدا کنند.
  • پیگیری معیارهای اینستاگرام می تواند به متخصصان شبکه های اجتماعی کمک کند تا استراتژی اجتماعی خود را بهبود بخشیده و بهتر هدف قرار دهند.
  • داده های عملکرد به بازاریابان کمک می کند تا موفقیت استراتژی های جدید محتوای خلاق را درک کنند.
  • تصمیمات مبتنی بر داده می تواند باعث رشد و افزایش آگاهی از برند شود.

نحوه مشاهده تجزیه و تحلیل زنده Instagram

در حال حاضر ، Instagram Insights فقط برای حساب های حرفه ای Instagram – حساب های Creator و Business در دسترس است. نمایه های شخصی به Instagram Insights دسترسی ندارند.

(کاملاً از همه اختلافات بین ایجاد کننده و حساب کاربری مطمئن نیستید ؟ ما اینجا آن را برای شما شرح می دهیم.)

اما ساخت آن سوییچ آسان است. به نمایه اینستاگرام خود بروید و با ضربه زدن روی نماد همبرگر در گوشه بالا سمت راست ، به تنظیمات خود بروید:

به روزرسانی تحلیلی اخیر اینستاگرام شامل اطلاعات دقیق تری درباره دسترسی به سیستم عامل است. اکنون ، وقتی در بخش نمای کلی روی حسابهای رسیده ، ضربه بزنید ، Live Analytics به عنوان بخشی از این تجزیه و تحلیل گنجانده شده است: منبع: Instagram

به گفته اینستاگرام ، این امر به منظور “ارائه شفافیت در مورد انواع حساب هایی که به آنها دسترسی پیدا می کنید و کدام قالب های محتوا برای هدایت Reach م mostثرترین هستند.”

همچنین یک روش دیگر برای مشاهده همه تجزیه و تحلیل های زنده Instagram وجود دارد:

  • پخش جریانی مستقیم اینستاگرام خود را شروع کنید.
  • پس از پایان فیلم ، روی View Insights ضربه بزنید .
  • با این کار تمام تجزیه و تحلیل های زنده اینستاگرام برای آن ویدیو به نمایش در می آید. توجه داشته باشید که بارگیری معیارها ممکن است لحظه ای طول بکشد.

داده های زنده اینستاگرام اکنون برای همه جریان های زنده ایجاد شده در یا بعد از ۲۴ مه ۲۰۲۱ در دسترس است. و تغییرات بیشتری به زودی انجام می شود .

گزینه های از پیش تعیین شده چارچوب زمانی و همچنین گزینه مشاهده Insights از روی میز کار ، در Insights در دسترس خواهند بود.

معیارهای اندازه گیری زنده اینستاگرام توضیح داده شده است

Instagram Insights اکنون شامل چهار معیار مهم جدید شامل دو معیار دستیابی و دو معیار تعامل است.

حساب های رسیده است

این تعداد کل کاربران اینستاگرام است که برخی (یا شاید همه!) جریان زنده اینستاگرام شما را مشاهده کرده اند.

اوج همزمان بینندگان

همزمان بینندگان معیاری است که به مارک ها تعداد بینندگان تماشای جریان مستقیم در هر نقطه را نشان می دهد. با پیوستن یا خروج بینندگان از جریان ، این تعداد تغییر می کند.

Peak همزمان بینندگان معیاری است که نشان می دهد چه تعداد بیننده در شلوغ ترین نقطه جریان را تماشا می کنند.

نظرات

این تعداد نظراتی است که یک ویدیوی زنده داده شده دریافت کرده است.

سهام

این تعداد دفعاتی است که کاربران اینستاگرام ویدیوی زنده شما را یا در Instagram Stories خود یا با کاربر دیگری به اشتراک می گذارند.

۵ نکته برای استفاده از تجزیه و تحلیل Instagram Live در استراتژی خود

داشتن یک مجموعه مفید از نکات Live Instagram برای کمک به استراتژی ویدیوی زنده خود بسیار عالی است. اما هنوز می خواهید تجزیه و تحلیل را بررسی کنید.

خواه در حال امتحان کردن کار جدیدی باشید و یا در حال تجزیه و تحلیل آنچه قبلاً انجام داده اید ، در اینجا نحوه استفاده از تجزیه و تحلیل Instagram Live برای ایجاد محتوای ویدیویی بهتر و جذاب تر ارائه شده است.

نکته ۱: آزمایش زنده بودن در زمان های مختلف

اگر استراتژی کسب و کار شما همیشه در یک زمان مشخص و همیشه در یک روز زندگی کند ، ممکن است ایده خوبی باشد که مسائل را بهم بزنید.

به عنوان مثال ، اگر هر چهارشنبه صبح یک ویدیوی زنده به اشتراک می گذارید ، سعی کنید به جای آن ، عصر روز پنجشنبه به طور مستقیم بروید. سپس ، به تجزیه و تحلیل Instagram Live خود مراجعه کنید تا ببینید که اوج بازدید همزمان و آمار تعامل با تجزیه و تحلیل ویدیوهای زنده به اشتراک گذاشته شده در زمان ارسال معمول شما چگونه است.

به آزمایش ادامه دهید و مرتباً به تجزیه و تحلیل مراجعه کنید تا ببینید کدام زمان و روز برای استراتژی Live Live برند شما بهینه است. به این ترتیب ویدئوهای زنده آینده شما در مواقعی که مخاطبان شما به احتمال زیاد آنلاین هستند همسو می شوند.

نکته ۲: دوره های مختلف جلسات زنده را امتحان کنید

آیا شما همیشه جلسات زنده برند خود را در ۱۰ دقیقه انجام می دهید؟ یا همه آنها حداقل یک ساعت هستند؟ اکنون فرصت شما برای آزمایش طول است.

از تجربه یک جلسه ویدیوی زنده کوتاه تر از حد معمول نترسید و یا برای برنامه ریزی یک جلسه طولانی تر وقت صرف کنید.

سپس ، از تجزیه و تحلیل Instagram Live استفاده کنید تا ببینید آیا تغییر در طول مدت تأثیر بر تعداد نظرات و اشتراک های دریافتی ویدیو است. و ببینید آیا این تغییر با مراجعه به معیارهای دستیابی ، میزان دسترسی ویدئو را افزایش داده است.

نکته ۳: انواع مختلف محتوای زنده را امتحان کنید

با در اختیار داشتن تجزیه و تحلیل ، نیازی نیست که به آنچه ایمن است پایبند باشید. می توانید انواع مختلف محتوا را امتحان کنید.

به عنوان مثال ، Andrew Bird ، نوازنده ، از Instagram Live استفاده می کند تا اجراهایی را با طرفداران خود به اشتراک بگذارد:

همیشه پس از پایان ویدیو ، به تجزیه و تحلیل زنده Instagram Live مراجعه کنید تا میزان دسترسی و میزان جذابیت را با جریان های منتشر شده قبلی مقایسه کنید.

ممکن است متوجه شوید که امتحان چیز دیگری به نام تجاری شما کمک می کند تا به حساب های جدید اینستاگرام ، افزایش تعامل و افزایش شناخت برند دسترسی پیدا کند.

نکته ۴: سریع به نظرات پاسخ دهید

اگر برای فیلم های قبلی خود به تجزیه و تحلیل Instagram Live مارک خود ضربه زده اید و متوجه شده اید که معیارهای نامزدی می تواند بهتر باشد ، این ممکن است نشانه ای برای تعامل بیشتر با مخاطبان در آن جریان های زنده باشد.

تیم رسانه های اجتماعی خود را درگیر کنید. اگر یکی از اعضای تیم در حال ارائه پرسش و پاسخ مستقیم است یا از یک رویداد فیلمبرداری می کند ، مطمئن شوید که یکی دیگر از اعضای تیم نظرات را کنترل می کند و در هنگام ورود به س toالات پاسخ می دهد. اساساً ، نظرات نشان می دهد مخاطبان شما با محتوای شما درگیر هستند – مطمئن شوید که شما دوباره به آنها کمک می کنید تا نامزد شوند.

نکته ۵: با ویژگی های Live Instagram تجربه کنید

اگر آنها با نام تجاری شما همسو باشند ، استفاده از برخی از ویژگی های منحصر به فرد Instagram Live می تواند به افزایش تعامل کمک کند. و پیگیری تجزیه و تحلیل زنده Instagram به شما می گوید که آیا مخاطبان شما آن ویژگی ها را جذاب توصیف کرده اند یا خیر.

به عنوان مثال ، شما می توانید:

  • از مهمانان دعوت کنید تا به ویدیوی زنده بپیوندند.
  • حالت دوربین را تغییر دهید. اگر معمولاً از حالت سلفی استفاده می کنید ، سعی کنید با به اشتراک گذاری یک فیلم از حالت عادی ، کارها را تغییر دهید.
  • یک عکس یا فیلم از رول دوربین خود را با مخاطبان زنده خود به اشتراک بگذارید.
  • اگر برای برند شما منطقی است ، فیلترهای صورت Instagram Live را امتحان کنید .

اینها همه مبانی است که برند شما باید در مورد تجزیه و تحلیل پیشرفته Live Live Instagram بداند. اکنون وقت آن است که به زندگی ادامه دهیم!

 

 

برای خرید فالوور کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست