خرید فالوور

چگونه می توان پست های اینستاگرام را برنامه ریزی کرد (۳ روش + نکات پاداش)

یادگیری زمانبندی برای ارسال پستهای اینستاگرام آسانترین راه برای صرفه جویی در وقت در سیستم عامل است تا بتوانید روی موارد مهم تمرکز کنید.

چه شما صاحب مشاغل شخصی خود باشید و چه مدیر یک تیم جهانی ، هرچه تلاش بازاریابی در اینستاگرام پیچیده تر باشد ، یک ابزار برنامه ریزی مفیدتر می شود. این به این دلیل است که هنگامی که برخی از کارهای سخت کار خودکار شده است ، محتوای سازگار و با کیفیت بالا آسان تر برای برنامه ریزی ، ساخت و به اشتراک گذاری است.

البته ، موارد زیادی وجود دارد که باید هنگام انتخاب زمانبند اینستاگرام در نظر بگیرید. آیا از نمایه تجاری یا سازنده استفاده می کنید؟ آیا باید برنامه Stories اینستاگرام را تنظیم کنید ؟ ویدئو و IGTV چطور؟ و از تجزیه و تحلیل خود به چه سطح جزئیاتی نیاز دارید؟

در این مقاله ، ما بهترین ابزارهای برنامه ریزی اینستاگرام را برای حساب های تجاری ، سازنده و شخصی مرور خواهیم کرد ، بنابراین شما می توانید زمان بیشتری را صرف تمرکز بر اهداف بزرگ خود کنید.

اگر قبلاً تصمیم نگرفته اید ، قبل از شروع کار حساب خود را به نمایه سازنده اینستاگرام یا نمایه مشاغل اینستاگرام تبدیل کنید . و اگر ترجیح می دهید به یک حساب شخصی بچسبانید ، به بخش سوم این قسمت بروید تا بفهمید چگونه می توانید پست های فید اینستاگرام را برنامه ریزی کنید.

ویژوال فراگیران: برای نمایش دموهایی از نحوه برنامه ریزی پست ها و استوری های اینستاگرام با Creator Studio و Hootsuite ، این ویدیو را مشاهده کنید. بقیه: به خواندن ادامه دهید.

آیا می توانید پست های اینستاگرام را برنامه ریزی کنید؟

آره. در اینجا انواع پست های اینستاگرام که می توانید در سال ۲۰۲۱ برنامه ریزی کنید وجود دارد ، به علاوه ابزاری که می توانید برای برنامه ریزی آنها استفاده کنید:

  • پست های فید اینستاگرام (تصویر و ویدئو): Hootsuite ، Creator Studio
  • داستان های اینستاگرام: Hootsuite
  • Carousels Instagram: Hootsuite ، Creator Studio
  • فیلم های IGTV: Creator Studio

چگونه می توان پست های اینستاگرام را با Creator Studio زمان بندی کرد

اگر در اینستاگرام نمایه کسب و کار یا سازنده دارید ، می توانید از استودیوی سازنده محلی فیس بوک برای ساخت و برنامه ریزی پست های اینستاگرام از دسک تاپ رایانه خود استفاده کنید.

برای اینفلوئنسرها با حساب های سازندگان ، Creator Studio در واقع تنها جایی است که می توانید پست های اینستاگرام خود را برنامه ریزی کنید. اینستاگرام این ابزار را با در نظر گرفتن تأثیرگذاران طراحی کرده است ، این بدان معنی است که ویژگی های رایگان و بدون هیچ زحمتی آن بر سهولت استفاده برای جوانب مثبت رشد گرا متمرکز شده است.

از طرف دیگر ، اگر یک مارک تجاری با یک حساب کاربری هستید – یا به سادگی یک کاربر قدرتمند هستید که به دنبال “زواید” اضافی برای صرفه جویی در وقت است – می توانید بین Studio Creator و هر تعداد از ابزارهای شخص ثالث با قدرت بیشتری انتخاب کنید ، ویژگی های دوربرد. (اگر این شما هستید ، به بخش بعدی بروید.)

در اینجا یک مرور سریع از نحوه زمان بندی پست های اینستاگرام با Creator Studio وجود دارد:

  1. حساب اینستاگرام خود را به Creator Studio پیوند دهید
  2. روی ایجاد پست کلیک کنید 
  3. تصاویر خود را بارگذاری کنید
  4. پست خود را بسازید (عنوان خود را بنویسید ، نام ها و هشتگ ها را اضافه کنید)
  5. روی پیکان کنار دکمه آبی رنگ انتشار کلیک کنید و زمانبندی را انتخاب کنید

برای توضیح بیشتر در مورد هر مرحله از روند زیر ، به مطالعه ادامه دهید.

۱٫ حساب اینستاگرام خود را به Creator Studio پیوند دهید

به Creator Studio بروید و دستورالعمل ها را دنبال کنید (یا از دستورالعمل های Facebook استفاده کنید ) تا Instagram خود را به Creator Studio پیوند دهید.

اگر حساب اینستاگرام شما از قبل به یک صفحه فیس بوک پیوند داده شده باشد یا نه ، مراحل متفاوت خواهد بود.

۲٫ روی ایجاد پست کلیک کنید

پس از تنظیم ، روی نماد اینستاگرام در نوار بالا کلیک کنید و سپس ایجاد پست را کلیک کنید . سپس Feed Instagram را کلیک کنید .

توجه داشته باشید که گزینه ارسال پست به IGTV را نیز دارید: در اینجا یک راهنمای جداگانه در مورد نحوه برنامه ریزی فیلم های IGTV خود آورده شده است .

نکته حرفه ای: افسوس ، ارسال یا برنامه ریزی استوری اینستاگرام از Creator Studio امکان پذیر نیست . برای انجام این کار ، می خواهید نحوه برنامه ریزی Stories اینستاگرام را بررسی کنید . همچنین هنوز نمی توان برنامه قرقره ها را برنامه ریزی کرد.

۳٫ تصاویر خود را بارگذاری کنید

اکنون که در حال ساخت پست خود هستید ، می توانید عکسی را برای بارگذاری به عنوان پست در خبرمایه خود انتخاب کنید. (می توانید بسیاری را بارگذاری کنید و یک پست چرخ فلک ایجاد کنید و همچنین می توانید ویدیو را بارگذاری کنید).

برای این کار ، روی پیوند آبی رنگ افزودن محتوا در کادر خاکستری کلیک کنید و فایلی را برای بارگذاری انتخاب کنید (یا در غیر اینصورت عکسی را از Facebook برای اشتراک گذاری انتخاب کنید.)

این مکان خوبی برای ما است که ذکر کنیم هیچ کتابخانه محتوایی در Creator Studio وجود ندارد ، بنابراین شما نمی توانید دارایی های بصری یا الگوهای خود را در اینجا ذخیره یا مدیریت کنید. (بسته به گردش کار شما ، این می تواند یک ناراحتی عظیم یا قابل اغماض باشد.)

همچنین ، اگر می خواهید چند عکس یا فیلم برای ایجاد پست چرخ فلک اضافه کنید ، توجه داشته باشید که پس از بارگذاری یک عکس ، دکمه افزودن محتوا به گوشه بالا سمت راست منتقل می شود. مثل این:

۴٫ پست خود را بسازید

اکنون جادوی معمول خود را انجام دهید: یک عنوان خوب بنویسید ، از هشتگ های مناسب (حداکثر ۲۴ مورد) استفاده کنید ، حساب های مربوطه را نشان دهید (حداکثر ۳۰ عدد) ، و مکان خود را اضافه کنید (اختیاری)

توجه: زیرنویس های اینستاگرام باید حداکثر ۲۲۰۰ کاراکتر باشد ، از جمله شکلک.

همچنین می توانید برای خاموش کردن نظرات و یا افزودن متن alt برای افراد دارای نقص بینایی ، روی ” تنظیمات پیشرفته” کلیک کنید :

۵٫ پست خود را برنامه ریزی کنید

اکنون زمان برنامه ریزی است. در گوشه پایین سمت راست ، روی پیکان کنار دکمه آبی رنگ انتشار کلیک کنید و برنامه را انتخاب کنید . (همچنین می توانید روی Publish Now یا Save as Draft ذخیره کنید) کلیک کنید.

به شما هشدار داده شود که Creator Studio در مورد بهترین زمان برای ارسال راهنمایی زیادی به شما نمی دهد. شما می خواهید تجزیه و تحلیل خود را در اینستاگرام بررسی کنید تا مخاطبان خود را آنلاین ببینید یا از بهترین زمان Hootsuite برای انتشار پیشنهادات استفاده کنید .

خودشه! اکنون می توانید به پشت خم شوید و DM های خود را بررسی کنید .

نحوه برنامه ریزی برای ارسال های اینستاگرام (پروفایل های تجاری)

در مرحله بعدی ، ما می خواهیم ببینیم که چگونه مارک های دارای پروفایل تجاری می توانند از برنامه های شخص ثالث مانند Hootsuite برای زمان بندی پست های اینستاگرام استفاده کنند.

گذشته از اینکه می توانید از ابزاری برای برنامه ریزی محتوا استفاده کنید ، از مزایای نمایه کسب و کار نسبت به نمایه معمولی می توان به تجزیه و تحلیل پیشرفته (نه تنها Instagram Insights ، بلکه دسترسی به تجزیه و تحلیل شخص ثالث که مزایای خاص خود را دارند ) اشاره کرد. به عنوان توانایی اجرای تبلیغات ، پیوندهایی به Stories و غیره اضافه کنید.

۱٫ حساب خود را به نمایه کسب و کار تبدیل کنید

اینستاگرام این کار را بسیار ساده می کند:

  • در برنامه Instagram در تلفن خود ، به نمایه خود بروید
  • روی نماد به اصطلاح “همبرگر” (سه خط انباشته) در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید
  • روی تنظیمات ضربه بزنید
  • روی حساب ضربه بزنید
  • روی « سوئیچ به حساب حرفه ای» ضربه بزنید
  • کسب و کار را انتخاب کنید
  • شما می خواهید یک قدم اضافی بردارید و صفحه مشاغل فیس بوک خود را به Hootsuite نیز متصل کنید: حتی اگر قصد ارسال پست در فیس بوک را ندارید ، انجام این کار به شما امکان می دهد به تمام ویژگی های مفید کسب و کار: تجزیه و تحلیل ، تبلیغات و برنامه ریزی.
  • اطلاعات تماس عمومی کسب و کار خود را اضافه کنید
  • شیر انجام شد .

نکته حرفه ای: دسته مشاغلی که انتخاب می کنید (به عنوان مثال ، بلاگ شخصی ، هنر ، فروشگاه مواد غذایی و غیره) در نمایه شما عمومی و قابل مشاهده خواهد بود ، بنابراین خیلی عجله نکنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست