خرید فالوور

بهبود هدف قرار دادن تبلیغات فیس بوک و اینستاگرام

بهبود اسناد

این مسئله اصلی است که در طول این پست درباره آن صحبت کرده ایم. توانایی پیکسل برای ردیابی داده ها در حال کاهش است. API تبدیل به شما کمک می کند تا با ایجاد انتساب بهتری در ایجاد این شکاف ها ، خلأ ایجاد کنید.

به عنوان مثال ، مارک tentree با نام تجاری لباس ، دو تنظیم ردیابی داده را در برابر یکدیگر آزمایش کرد. یکی از پیکسل به تنهایی استفاده کرد. دیگری از پیکسل به علاوه API تبدیل استفاده کرد. آنها دریافتند که ترکیبی از پیکسل و API تبدیلات ۱۲٪ افزایش در انتساب ایجاد می کند .

این بدان معنی است که تیم بازاریابی دهم داده های بهتری برای تجزیه و تحلیل دارد. این به نوبه خود به آنها امکان تصمیم گیری بهتر درباره نحوه تخصیص بودجه تبلیغات خود را می دهد.

آنها همچنین دریافتند که داده های اضافی حاصل از API تبدیل به الگوریتم فیس بوک کمک می کند تا تبلیغات را به طور موثرتری به کاربران واجد شرایط تر ارائه دهد و هزینه هر عمل را ۵ درصد کاهش دهد.

بهبود هدف قرار دادن تبلیغات فیس بوک

استراتژی های بازاریابی مانند هدف گذاری مجدد (تبلیغات برای افرادی که قبلاً با تجارت شما ارتباط برقرار کرده اند) فقط زمانی کار می کنند که پیگیری شما به طور م worksثر کار کند. بدون API تبدیل ، ممکن است فرصت تبدیل برخی از احتمالات احتمالی خود را از دست بدهید.

به عنوان مثال ، شرکت زیبایی نروژی Lava Art Cosmetic (LAC) دریافت که وقتی آنها API تبدیل را به ردیابی پیکسل فیس بوک خود اضافه کردند ، بهتر می توانستند سفر مشتری را در وب سایت خود دنبال کنند.

این به نوبه خود به آنها امکان می دهد مخاطبان سفارشی بهتری ایجاد کنند . آنها سپس از تبلیغات فیس بوک برای هدف قرار دادن افرادی که از وب سایت آنها بازدید کرده اند اما خریدی نکرده اند استفاده کردند.

در مقایسه با استفاده از پیکسل فیس بوک به تنهایی ، آنها ۱۶٫۵ درصد افزایش اشتراک خدمات خود را مشاهده کردند.

هزینه تبلیغات فیس بوک پایین برای هر اقدام

هر دو مثال فوق قبلاً این فایده را نشان می داد ، اما بیایید به موردی نگاه کنیم که این هدف خاص بود.

API تبدیل می تواند با ارسال داده های بهتر به الگوریتم فیس بوک ، به کاهش هزینه هر اقدام تبلیغات فیس بوک شما کمک کند. با این کار تبلیغات شما به بیشترین هدف مشتری های بالقوه ارائه می شود.

به عنوان مثال ، شرکت پرداخت دیجیتال مکزیکی Clip هنگام افزودن API تبدیل به پیکسل فیس بوک ، ۴۶ درصد تبدیل بیشتر مشاهده کرد. در همان زمان ، آنها شاهد کاهش ۳۲ درصدی هزینه هر تبدیل بودند.

نحوه راه اندازی API تبدیل Facebook

برای راه اندازی API تبدیل Facebook به دو روش وجود دارد. اینکه کدام یک را انتخاب کنید بستگی به سیستم عامل های استفاده شده و سطح کمک فنی شما در کسب و کارتان دارد.

به یاد داشته باشید که قبل از شیرجه رفتن باید از قبل یک پیکسل فیس بوک کاربردی داشته باشید. همچنین باید مدیر تجارت فیس بوک را تنظیم کنید. اگر هنوز چنین کاری نکرده اید ، دستورالعمل های گام به گام ما را دنبال کنید .

راه اندازی یکپارچه سازی شریک

ساده ترین راه استفاده از یکپارچه سازی شریک است. با استفاده از این روش ، شما نیازی به دانستن هیچ کدی ندارید ، و ممکن است خودتان ، بدون توسعه دهنده ، بتوانید پیاده سازی را انجام دهید.

اگر وب سایت شما در یکی از سیستم عامل های شریک فیس بوک مانند وردپرس میزبانی شود ، این گزینه در دسترس است. همچنین می توانید از آن با یک پلت فرم داده مشتری مشتری ، پلت فرم تجارت ، adtech ، مدیر برچسب یا یکپارچه سازی سیستم استفاده کنید.

مطمئن نیستید که از سیستم عامل شریک استفاده می کنید؟ می توانید یک لیست کامل و به روز در سایت Facebook for Business پیدا کنید .

در اینجا نحوه پیاده سازی API تبدیل از طریق ادغام شریک آورده شده است.

۱٫ در بخش مدیریت رویدادها ، پیکسل خود را از سربرگ Data Sources انتخاب کرده و روی تنظیمات در فهرست بالا کلیک کنید.

۳٫ ارائه دهنده خود را از گالری پاپ آپ انتخاب کنید. این امر شما را به دستورالعمل های تنظیمات خاص برای ادغام شریک زندگی خود هدایت می کند.

پیاده سازی دستی از طریق مدیر رویدادها

اگر به ادغام شریک دسترسی ندارید ، یا فقط ترجیح می دهید API تبدیل ها را به صورت دستی تنظیم کنید ، می توانید با استفاده از مدیر رویدادها دستورالعمل های شخصی سازی شده برای توسعه دهندگان خود ایجاد کنید.

این روش به شما کمی بیشتر کنترل تنظیمات API را می دهد. این شامل توانایی ردیابی رویدادها و پارامترهایی است که پیکسل به تنهایی قادر به ردیابی آنها نیست.

با این حال ، برای تکمیل این روش به پایگاه کد سرور خود و کمک از یک توسعه دهنده نیاز خواهید داشت.

می توانید فرآیند را خود در بخش مدیر رویدادها آغاز کنید تا با استفاده از API تبدیل ، آنچه را می خواهید ردیابی کنید ، تعیین کنید. سپس مشعل را به توسعه دهنده خود منتقل می کنید تا تنظیمات را در سرور شما پیاده سازی کند.

  1. در Events Manager ، پیکسلی را که می خواهید برای راه اندازی API تبدیل استفاده کنید ، انتخاب کنید.
  2. روی Add Events کلیک کرده و Use the Conversions API را انتخاب کنید .
  3. روی نصب کد به صورت دستی کلیک کنید ، نمای کلی را بخوانید و روی ادامه کلیک کنید .
  4. رویدادهایی را که می خواهید ردیابی کنید انتخاب کنید. اگر مطمئن نیستید ، توصیه های رویداد فیس بوک را در منوی کشویی بررسی کنید. پس از پایان کار ، روی ادامه کلیک کنید .
  5. پارامترهای مربوط به هر رویداد را انتخاب کرده و ادامه را کلیک کنید .
  6. روی تأیید راه اندازی و سپس ارسال دستورالعمل ها کلیک کنید .
  7. آدرس ایمیل برنامه نویس خود را وارد کنید و روی ارسال کلیک کنید . بهتر است کادر علامت گذاری به عنوان کپی این ایمیل را برای من ارسال کنید ، علامت بزنید تا یک کپی برای پرونده های خود داشته باشید.

از اینجا ، توپ در زمین توسعه دهنده شما است. آنها تنظیمات را براساس رویدادها و پارامترهایی که مشخص کرده اید با استفاده از دستورالعمل هایی که در مرحله آخر ایجاد کرده اید ، انجام می دهند.

اگر برنامه نویس شما به اطلاعات بیشتری نیاز دارد ، آنها می توانند از منابع API تبدیل دقیق فیس بوک در سایت Facebook for Developers استفاده کنند .

 

 

برای خرید فالوور کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست