خرید فالوور

نحوه استفاده از Nextdoor و اینستاگرام برای تجارت

برنامه Nextdoor یک بستر رسانه اجتماعی برای محله ها است. ایده پشت این برنامه کمک به همسایگان برای برقراری ارتباط با یکدیگر ، سازماندهی رویدادهای محلی و به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد آنچه در جامعه آنها اتفاق می افتد است.

Nextdoor همچنین دارای یک صفحه تجاری است که به شما امکان می دهد با تعامل با اعضای محله و مناطق اطراف خود شرکت خود را به صورت محلی تبلیغ کنید.

در این مقاله ، ما نحوه راه اندازی صفحه کسب و کار Nextdoor و برخی از معیارهایی را که باید پیگیری کنید و همچنین برخی از مزایای استفاده از برنامه برای بازاریابی را شرح خواهیم داد.

Nextdoor چیست؟

Nextdoor یک برنامه شبکه اجتماعی برای محلات است. این شرکت یک شبکه آنلاین خصوصی برای اطلاع ساکنان از آخرین اطلاعات در همسایگی آنها و کمک به ایجاد جوامع قوی تر در سراسر جهان فراهم می کند. برنامه Nextdoor اکنون در بیش از ۲۶۰،۰۰۰ محله در سراسر جهان ، از جمله در ایالات متحده ، انگلستان ، هلند ، آلمان ، فرانسه و استرالیا مورد استفاده قرار می گیرد.

هزاران بخش آژانس های عمومی از این برنامه استفاده می کنند. و مشاغل ۴۰ میلیون توصیه در Nextdoor به بالا دریافت کرده اند.

Nextdoor خود را به عنوان “قطب محله برای ارتباطات قابل اعتماد و تبادل اطلاعات ، کالاها و خدمات مفید” توصیف می کند. Nextdoor قبل از ثبت نام به کاربران جدید نیاز دارد تا محل زندگی خود را ثابت کنند. این کار را می توان از طریق تلفن یا کارت پستال انجام داد.

قدرت شبکه اجتماعی Nextdoor به نزدیک بودن همسایگان با یکدیگر متکی است. Nextdoor با جامعه محلی شروع می شود ، به معنای واقعی یک محله وفادار باقی می ماند و ابزارهای هدف گیری را ارائه می دهد تا مارک ها بتوانند مخاطبان خود را تا حد کد پستی پیدا کنند.

Nextdoor برای چه استفاده می شود؟

Nextdoor برنامه ای است که افراد و مشاغل به دلایل مختلف از آن استفاده می کنند. در اینجا چند مورد از رایج ترین موارد استفاده شده است:

  • دیدار با همسایگان
  • سkingال کردن یا ارسال نظرسنجی
  • فروش چیزها
  • خرید وسایل یا درخواست خدمات
  • سازماندهی رویدادها
  • دریافت توصیه ها
  • ارسال هشدارها

 

شما می توانید به روزرسانی های جرم را در محله خود پیدا کرده و به اشتراک بگذارید ، گزارش دیوار نویسی یا قطع خیابان را گزارش دهید ، یا به سایر کاربران در برقراری ارتباط با پرستار کودک مطمئن کمک کنید. Nextdoor همچنین مکانی عالی برای به اشتراک گذاشتن هشدارهای مربوط به فروش آینده از فروشگاه های محلی است.

مشاغل از Nextdoor استفاده می کنند تا:

  • تبلیغات محلی را اجرا کنید
  • با جامعه درگیر شوید
  • پیشنهادات ویژه را به اشتراک بگذارید
  • شهرت محلی آنها را بسنجید

نحوه ایجاد صفحه کسب و کار در Nextdoor

آیا می خواهید در Nextdoor یک نمایه تجاری ایجاد کنید؟ این یک راهنمای گام به گام است.

نحوه ایجاد حساب Nextdoor

  1. برنامه را از App Store یا Google Play دریافت کنید ، یا به www.nextdoor.com مراجعه کنید و ثبت نام را انتخاب کنید .
  2. کد پستی ، آدرس و ایمیل خود را اضافه کنید. 
  3. نام ، رمز ورود و تنظیمات جنسیتی خود را اضافه کنید. 
  4. شماره تلفن خود را وارد کنید. یا روش دیگری را برای تأیید حساب خود انتخاب کنید.
  5. به Nextdoor اطلاع دهید که چگونه می خواهید آدرس شما نشان داده شود.
  6. نمایه خود را تنظیم کنید. 

نحوه عضویت در Nextdoor به عنوان یک تجارت

  1. از www.nextdoor.com/create-business دیدن کنید .
  2. به حساب خود وارد شوید.
  3. انتخاب کنید آیا از ایمیل شخصی خود استفاده خواهید کرد یا از یک ایمیل تجاری استفاده خواهید کرد.
  4. کسب و کار خود را جستجو کنید
  5. Nextdoor لیستی از مشاغل را ارائه می دهد ، و اگر یکی از آنها را تشخیص نمی دهید می توانید یک صفحه کسب و کار جدید ایجاد کنید.
  6. آدرس خود را پر کنید و روی ادامه کلیک کنید .
  7. یک حساب کاربری ایمیل تنظیم کنید همسایگان می توانند با شما و همچنین شماره تلفن و وب سایت با شما تماس بگیرند.
  8. با انتخاب رده مناسب کسب و کار ، ایجاد صفحه جدید را شروع کنید.

چگونه نمایه تجاری Nextdoor خود را تنظیم کنیم

اکنون که حساب تجاری Nextdoor خود را ایجاد کرده اید ، در اینجا نحوه تنظیم نمایه خود آورده شده است تا افراد بتوانند به راحتی شما را پیدا کنند.

  1. از داشبورد نمایه کسب و کار ، روی بارگذاری تصویر آرم کلیک کنید . با این کار می توانید به یک فرم اطلاعات عمومی برسید.
  2. یک تصویر روی جلد بارگذاری کنید. Nextdoor توصیه می کند ۱۱۵۶ ۶ ۶۵۰ پیکسل باشد.
  3. یک تصویر آرم اضافه کنید. اندازه باید ۵۰۰ ۵۰۰ ۵۰۰ پیکسل باشد.
  4. داستان خود را به اشتراک بگذارید. Think spot مشابه قسمت bio یا درباره من در سایر شبکه های اجتماعی است. تعداد کلمات سخاوتمندانه ای وجود دارد ، بنابراین داستان چگونگی یا دلیل شروع کار خود را بگویید. اما اطمینان حاصل کنید که در ابتدا با توصیف واضح کسب و کار ، محصولات یا خدمات خود شروع کنید.
  5. اطلاعات تماس خود را به روز کنید. شماره تلفن ، وب سایت ، ایمیل و ساعات کار خود را اضافه کنید.
  6. دسته های بیشتری برای توصیف تجارت خود اضافه کنید. با این کار دیگران می توانند شما را راحت تر پیدا کنند. به عنوان مثال ، اگر یک رستوران را اداره می کنید ، می توانید: رستوران ، رستوران چینی و تحویل رستوران را اضافه کنید.
  7. گالری عکس خود را پر کنید. عکس هایی را انتخاب کنید که نشان دهنده محصولات و خدماتی است که تجارت شما ارائه می دهد. تصاویر منوها یا اطلاعات قیمت را می توان در اینجا اضافه کرد. پس از بارگذاری ، می توان تصاویر را با کشیدن و رها کردن دوباره مرتب کرد.

چگونه می توان تجارت خود را در Nextdoor تبلیغ کرد

به راحتی می توانید تجارت خود را در Nextdoor از چند طریق انجام دهید. ابتدا از کاربران محلی توصیه دریافت کنید. سپس ، با پاسخ دادن به س questionsالات و نظرات کاربران خود را درگیر کنید. همچنین می توانید تبلیغات Local Deals را در Nextdoor اجرا کنید.

نحوه دریافت توصیه های Nextdoor

مشاغل شما تا زمانی که سه توصیه از همسایگان نداشته باشد در جستجوهای Nextdoor ظاهر نمی شود. Nextdoor پیشنهاد می کند برای کمک به رشد نمایه خود ، تجارت خود را در شبکه های دیگر به اشتراک بگذارید.

چگونه به عنوان یک تجارت به همسایگان در Nextdoor پاسخ دهیم

اعضای Nextdoor می توانند پست بنویسند ، مشاغل را برچسب گذاری کنند ، از آنها در پست ها نام ببرند یا پیام های خصوصی را به صفحات تجاری ارسال کنند.

برای پاسخ به نظرات:

  1. روی نظرات همسایه در منوی سمت چپ کلیک کنید.
  2. نظر را انتخاب کنید و نوشتن پاسخ را انتخاب کنید . پیام خود را اضافه کنید
  3. برای ارسال روی پاسخ کلیک کنید .

برای پاسخ به پیام های خصوصی:

  1. در نوار کناری سمت چپ به صندوق ورودی بروید .
  2. پیامی را انتخاب کنید و برای پاسخ دادن روی نوشتن پاسخ خود کلیک کنید .
  3. برای ارسال روی پاسخ کلیک کنید .

نحوه ایجاد تبلیغات محلی در Nextdoor

معاملات محلی کالای اصلی پرداخت شده در بستر Nextdoor است. در اینجا نحوه ایجاد آنها آورده شده است.

  1. از حساب کاربری خود ، از فهرست سمت چپ روی ایجاد یک معامله محلی کلیک کنید .
  2. عنوان اضافه کنید. Nextdoor شرح مختصری از معامله شما را پیشنهاد می کند. حداکثر ۱۲۰ نویسه
  3. جزئیات را پر کنید در اینجا جایی است که می توانید معامله را با جزئیات بیشتری توصیف کنید. چگونگی بازخرید معامله توسط اعضا را ذکر کنید و در صورت تمایل ، پیش زمینه ای از تجارت خود ارائه دهید.
  4. مدت زمان معامله محلی خود را تنظیم کنید. این کمپین ها حداقل ۷ روز و حداکثر ۳۰ روز اجرا می شوند.
  5. پیوندی به وب سایت خود اضافه کنید.
  6. در صورت وجود ، شرایط و ضوابط را اضافه کنید. همچنین می توانید یک کد بازخرید منحصر به فرد اضافه کنید.
  7. یک تصویر اضافه کنید. Nextdoor توصیه می کند یکی را بدون متن انتخاب کنید. هدف ۱۱۵۶ ۶۰۰ ۶۰۰ پیکسل است.
  8. پیش‌بینی معامله محلی خود را انجام دهید.
  9. مخاطبان خود را انتخاب کنید. برای تنظیم متناسب با محله یا قیمت از ضامن استفاده کنید. همچنین می توانید مخاطبان را در شعاع ۱۰ مایلی با کد پستی جستجو کنید. قیمتی که می بینید یک نرخ ثابت است. قیمت معاملات محلی به طور متوسط ​​حدود ۷۵ دلار است . آمار بعدی .
  10. سفارش خود را بررسی کنید. اگر مشتری اولین بار هستید ، باید جزئیات پرداخت را نیز اضافه کنید.
  11. ارسال سفارش را کلیک کنید .

معیارهای اصلی برای پیگیری در Nextdoor

  • توصیه های Nextdoor یکی از مهمترین معیارهای سکو است. تعداد توصیه هایی که دریافت می کنید و کیفیت این توصیه ها در رشد رشد آلی کلیدی است.
  • محله Nextdoor معیاری است که به شما می گوید چند محله می توانند نمایه کسب و کار شما را ببینند. برای حضور در محله های بیشتر ، از آنها توصیه هایی بگیرید. فقط محله هایی که در شعاع ۵۰ مایل قرار دارند واجد شرایط هستند.
  • Nextdoor Neighbours به شما می گوید که چند نفر می توانند تجارت شما را در سیستم عامل مشاهده کنند.
  • Organic Neighborhood Reach تعداد محله هایی است که می توانید بدون تبلیغات در Nextdoor در آنها دیده شوید.
  • Local Deals Views به شما می گوید که معاملات محلی شما چند بار در سراسر برنامه Nextdoor مشاهده شده است.
  • کلیک های معامله محلی به شما می گوید که معاملات محلی شما چند بار روی برنامه Nextdoor کلیک شده است.
  • Local Deal Saves تعداد دفعاتی را ذخیره می کند که معامله محلی انجام می شود.

درب بعدی برای مشاغل و سازمان ها: نکات و بهترین روش ها

در اینجا نحوه استفاده از Nextdoor برای حضور گسترده در سیستم عامل کسب و کار یا سازمان خود آورده شده است.

توصیه ها را تشویق کنید

اگر از شما توصیه نمی کند ، ممکن است مشتریانی که تمایل دارند از ارائه آنها بی اطلاع باشند. اگر این کار را انجام دهید ، آنها می توانند رتبه جستجوی شما ، دسترسی و ایستادن در جامعه محلی شما را بهبود ببخشند.

یک علامت در ویترین فروشگاه خود ارسال کنید ، یک ایمیل ارسال کنید ، یا یک پست وبلاگ بنویسید ، یا اینکه در Nextdoor در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. به یاد داشته باشید که فقط همسایگان محلی و همسایگان نزدیک شما می توانند بهترین توصیه ها را ارائه دهند.

تبلیغات محلی را ایجاد کنید

اولین محصول پولی که در Nextdoor نشان داده می شود ، معاملات محلی است. این تبلیغات در بخش مشاغل صفحه کسب و کار شما ، در خبرنامه Daily Digest و در جستجوهای مربوطه نشان داده می شوند.

برای ایجاد یک ، باید یک معامله محلی ارائه دهید. چه چیزی می تواند باشد؟ هر چیزی. همه چیز به اهداف شما و میزان هزینه ای که می خواهید برای این کمپین خرج کنید بستگی دارد.

به عنوان مثال ، La Fiorentina ، یک رستوران ایتالیایی در فلوریدا ، از معاملات محلی استفاده می کرد تا در فصل پایین خود مشغول کار باشد.

پاسخ سریع به مشتریان

در شبکه های اجتماعی ، مشتریان انتظار دارند که مشاغل سریع به سوالاتشان پاسخ دهند. در Nextdoor ، تفاوت بین نرخ پاسخ خوب و بد می تواند تفاوت در این باشد که آیا کسی فرصت دیگری به کسب و کار شما می دهد یا نه.

اگر متوجه شدید که معمولاً از همین سالات می پرسند ، بانک پاسخ سQالات متداول ایجاد کنید. همچنین به دنبال به روزرسانی نمایه خود با پاسخ به سوالات متداول باشید.

از توصیه های شما نیز تشکر کنید. از دکمه های واکنش Nextdoor استفاده کنید!

 

 

 

برای خرید فالوور کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست