خرید فالوور

چگونه می توان تجارت خود را از رقبای خود در اینستاگرام متمایز کرد؟

رسانه های اجتماعی اصلی ترین زمینه تعامل با جمعیت جهان است. ما از اینترنت و وب سایت های رسانه های اجتماعی برای کسب اطلاعات ، اخبار ، خرید و فروش چیزها ، تبلیغات و ارائه خدمات استفاده می کنیم. این سیستم عامل ها به موارد ضروری برای رشد تجارت تبدیل شده اند . به همین دلیل است که تعداد بیشتری از فریلنسرها تبلیغ تبلیغات خدمات یا تولیدات خود را در این سیستم عامل ها انجام می دهند تا روش های سنتی. اینستاگرام جذاب ترین پلت فرم در حال حاضر است. مطالعات نشان می دهد که مارک ها تقاضای زیادی در بین کاربران اینستاگرام دارند. علاوه بر این ، اینستاگرام می تواند پیشنهاد شما را به مخاطب علاقه مند به آن برساند . به عبارت دیگر ، اینستاگرام مشتری هدف کسب و کار شما را پیدا می کند.

با این وجود ، رقابت بزرگی در این سیستم عامل وجود دارد و مشخص نیست که چگونه می توانید تجارت خود را از رقبای خود در اینستاگرام متمایز کنید.

۱٫ تجزیه و تحلیل رقبا

اول از همه ، شما باید هر دو دیدگاه مشتری و تجارت را از نظر رقابت قبل از شروع تجزیه و تحلیل خود در نظر بگیرید. حساب های مشابه را پیدا کرده و تجزیه و تحلیل صفحات آنها را شروع کنید. اینستاگرام ابزارهای مختلفی را برای درک میزان محبوبیت و کارآیی یک حساب ارائه می دهد. موارد دلخواه پست ها را در نظر بگیرید ، چند بار این پست ها به اشتراک گذاشته و ذخیره شده اند. میزان پیروان نیز مهم است. درصد متوسط ​​بازدید از صفحه را در مقایسه با دنبال کنندگان آن محاسبه کنید. برخی از ابزارهای آنلاین تمام کار را برای شما انجام می دهند. بدون محدودیت و آزادانه از آن ها استفاده کنید.

۲٫ هشتگ ها

هرگز اهمیت استفاده از هشتگ را دست کم نگیرید. هشتگ ها پست های شما را بیشتر در دسترس قرار می دهند. هزاران کاربر اینستاگرام با استفاده از هشتگ ها به دنبال محصولات یا خدمات مختلف هستند. این هشتگ ها بسیار شبیه کلمات کلیدی هستند. هشتگهایی که برای کشف امکان کشف از آنها استفاده می کنید. اینستاگرام به شما امکان می دهد از ۳۰ هشتگ در زیر هر پست استفاده کنید. با این وجود اجباری نیست. علاوه بر این ، اخیراً اینستاگرام سیاست خود را به روز کرده و به ارسال سهام و انتشارات ذخیره شده اهمیت بیشتری می دهد.

۳- بر مهارت های بازاریابی خود مسلط شوید

برای اینکه خودتان تجارت خود را مدیریت کنید باید به مهارت های بازاریابی خود تسلط داشته باشید. بسیاری از برنامه ها برای دستیابی به اهداف شما دانش اساسی کسب و کار را ارائه می دهند. خدمات مشاوره پذیرش کالج گزینه خوبی برای راهنمایی شما و روشن کردن شک و تردیدها است. همیشه ترجیح داده می شود که در زمینه ای که می خواهید موفق شوید تحصیلات حرفه ای داشته باشید ، بنابراین وقت تلف شدن وجود ندارد.

۴٫ صفحه خود را رنگارنگ کنید

هنگامی که تصمیم گرفتید تجارت شما در چه زمینه ای قرار دارد ، تزیین حساب خود را شروع کنید. از رنگ ها برای جذابیت بیشتر صفحه خود برای بازدیدکنندگان استفاده کنید. با این وجود ، در مورد روانشناسی رنگها فراموش نکنید. بسته به آنچه تبلیغ می کنید باید از رنگ های خاصی استفاده کنید. مقالات دانشگاهی بسیاری در مورد تأثیر رنگها بر مغز انسان وجود دارد. این مقالات با تحقیقات قابل اعتماد پایدار هستند و می توانند در انتخاب رنگ به شما کمک کنند.

۵٫ با پیروان خود ارتباط برقرار کنید

شما باید در نظر بگیرید که پیروان شما افراد واقعی هستند و درگیر کردن آنها در برقراری ارتباط و پیشرفت به تجارت شما کمک می کند. با پیروان خود گپ بزنید ، به نظرات آنها پاسخ دهید ، داستان های تعاملی ایجاد کنید. اینستاگرام طیف گسترده ای از فرصت ها را برای ایجاد داستان های ارتباطی و تعامل با دیگر کاربران این بستر مجازی در اختیار شما قرار می دهد. اگر دنبال کنندگان خود احساس کنند شما به آنها گوش می دهید ، پیام های آنها را می خوانید ، از حساب های آنها بازدید می کنید و در صورت امکان “پیگیری مجدد” را برای شما جذاب تر می کنید ،

۶٫ همکاری ها

اینستاگرام پر از همکاری های مختلف تجاری است. این همکاری ها روز به روز محبوب تر شده و تعداد فالوورهای هر دو حساب را افزایش می دهد. برای تبلیغ محصولات خود از این نکته استفاده کنید. گاهی اوقات این همکاری ها هزینه های زیادی از وارونگی در بر دارد ، با این وجود ، با یک تحقیق خوب ، این می تواند شروع موفقیت تجاری شما باشد. می توانید با اینفلوئنسرها یا با تیم داخلی اینستاگرام نیز همکاری کنید.

۷٫ از Insights Instagram استفاده کنید

از بینش اینستاگرام برای تجزیه و تحلیل پست های خود و کشف مواردی که می تواند تغییر یا بهبود یابد استفاده کنید. این بینش ها ممکن است به دلیل قدمت شما متفاوت باشد. اگر تازه وارد اینستاگرام هستید حداقل یک هفته منتظر بمانید تا شروع به تجزیه و تحلیل فعالیت های پست های خود کنید. بینش هایی که بررسی می کنید و ارزیابی می کنید باید به طور انتقادی تفسیر شوند. اگر نسبت به پست های خود انتقاد نکنید ، نمی توانید تغییرات لازم را اعمال کنید. و پیشروی کنید.

۸٫ حساب را به روز کنید

در ایجاد محتوا در صفحه خود ثابت باشید. ارسال ها باید مستمر و منظم باشد. پیروان شما دائماً شما را جستجو نخواهند کرد. شما باید به آنها دسترسی پیدا کنید ، محتوایی ایجاد کنید و پست کنید که برای پیروان شما قلاب شود . اطلاعات نمایه و تصویر نمایه خود را به روز کنید. حساب های همیشه به روز شده به نظر شسته و رفته و نفس گیر می روند.

همه این نکات فرصتی برای برجسته کردن شما از رقبای خود در سیستم عامل های مجازی است. با این وجود ، موفقیت شما به کیفیت پیشنهادی شما بستگی دارد. کیفیت فقط مربوط به محصولاتی نیست که شما ارائه می دهید بلکه خدمات نیز می باشد. اگر چیزی می فروشید ، یک سرویس تحویل سریع و با کیفیت ، ترجیحاً رایگان ارائه دهید. خدمات مشتری همچنین در مورد تجارت شما چیزهای زیادی می گوید. برخورد صمیمانه و ملاحظه با مشتری رمز موفقیت شماست. همین حالا شروع کنید و هرگز تسلیم نشوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست