خرید فالوور

مسابقات YouTube: ایده های خلاقانه و بهترین روش ها

روش های زیادی برای جذب مشترکان YouTube و جذب مشترکان جدید وجود دارد. یک راه این است که مسابقات YouTube را به استراتژی بازاریابی YouTube خود اضافه کنید .

از این راهنما برای ایده های خلاقانه ، قوانین و بهترین روش ها در مورد نحوه برنامه ریزی و اجرای یک مسابقه موثر استفاده کنید که نه تنها نرخ تعامل شما را در YouTube افزایش می دهد بلکه باعث افزایش شماره مشترکان شما می شود.

۸ بهترین روش مسابقه YouTube

می توانید هنگام برنامه ریزی مکانیک و جوایز مسابقه خود خلاق باشید. اما صرف نظر از آنچه به ذهن شما می رسد ، حتماً بهترین روش های جهانی مسابقه YouTube را دنبال کنید:

۱٫ اهداف SMART را تعیین کنید

درمورد آنچه می خواهید به دست آورید واضح و مشخص باشید. برای شروع و پایان مسابقه تاریخی تعیین کنید ، سپس نتیجه دلخواه خود را قبل از شروع مسابقه مشخص کنید. مطمئن شوید که برای اجرای آن نیاز یا هدفی واقعی دارید.

اهداف SMART مشخص ، قابل اندازه گیری ، قابل دستیابی ، مرتبط و با محدودیت زمانی است.

۲٫ توضیح دهید که چرا مردم باید در آن شرکت کنند

توضیحات ویدیوی شما باید شامل یک دلیل قانع کننده باشد که چرا کسی مایل به شرکت در مسابقه شما است ، همراه با جزئیات نحوه انجام این کار. شما همچنین باید قوانین مسابقه خود را در توضیحات ذکر کنید – کمی بیشتر در مورد آن.

۳٫ جایزه مطلوبی را انتخاب کنید

جایزه خود را ارزش رقابت کنید. باید کادرهای زیر را علامت بزنید:

  • چیزی که برای مخاطبان هدف مسابقه جذاب باشد
  • برای شما کم یا کم هزینه می شود
  • می توان به صورت دیجیتالی تحویل داد (این عالی است زیرا در هزینه حمل و نقل صرفه جویی می کند)

اگر یک جایزه فیزیکی انتخاب کردید ، اطمینان حاصل کنید که این چیزی است که مردم از استفاده آن لذت خواهند برد و تحویل آن خیلی دشوار نیست.

۴٫ شرکت در آن را آسان کنید

با ارائه دستورالعمل های واضح در مورد چگونگی ورود به آن ، ورود افراد به مسابقه را تا حد ممکن آسان کنید. این شامل اطلاعاتی درباره تعداد ورودی های مجاز و انواع ارسالی پذیرفته می شود.

همچنین بهتر است مسابقه خود را از قبل اعلام کنید ، به خصوص اگر از دنبال کنندگان خود بخواهید چیزی مانند عکس یا فیلم ارسال کنند.

۵٫ کلمه را بیرون بیاورید

حتماً لینک مسابقه خود را بر روی همه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خود ارسال کنید و آن را از طریق لیست ایمیل ارسال کنید (در صورت وجود). این به شما کمک می کند مشارکت افرادی را که ممکن است اطلاعیه ویدیویی اختصاصی که ممکن است در کانال خود ارسال کرده اید را مشاهده نکرده اند ، افزایش دهید.

هر چند از همه مهمتر – درباره آن فیلم بسازید!

۶٫ با اینفلوئنسرها کار کنید

درگیر کردن یک شخصیت شناخته شده در شبکه های اجتماعی برای کمک به شما در تبلیغ مسابقه YouTube خود می تواند به ویروسی شدن آن کمک کند. پیروان این شخص نه تنها مسابقه را مشاهده می کنند ، بلکه تایید آنها ممکن است آنها را به شرکت در مسابقات نیز ترغیب کند.

۷٫ خلاق باشید

برای اینکه مسابقه YouTube خود را از سایر مواردی که در شبکه های اجتماعی دیده اید متمایز کند ، سعی کنید یک ایده خلاقانه ایجاد کنید که بینندگان را فریب دهد و آنها را به شرکت علاقه مند کند.

۸٫ با مارک های دیگر شریک شوید

ممکن است بخواهید مارک های دیگری را در زمینه خود جذب کنید. از آن به عنوان فرصتی برای تبلیغ همه مارک های تجاری استفاده کنید – و همه می توانید جایزه ارزشمندی را انتخاب کنید.

۳ ایده و مثال مسابقه YouTube

۱٫ هدیه دادن

سازماندهی مزایا آسان است و روشی عالی برای جذب مشترکان است. فقط موردی را پیدا کنید که برای مخاطب مورد نظر شما جذاب باشد و آن را به عنوان جایزه مسابقه اهدا کنید.

دو نوع هدایایی که می توانید اجرا کنید شامل “قرعه کشی تصادفی” و “برنده همه است”. در هر دو مورد ، شما برندگان را از لیست مشترکان خود بیرون می کشید.

در اینجا مثالی از قرعه کشی تصادفی آورده شده است:

۲٫ در زیر نظر دهید

روش دیگر برای جذب مخاطب در یک مسابقه ، درخواست نظر در مورد یک ویدیوی خاص است.

شما می توانید با به اشتراک گذاری ویدیو در کانال های دیگر رسانه های اجتماعی خود و با درج یک فراخوان واضح برای اقدام در توضیحات ویدیوی YouTube خود ، نظرات خود را ارائه دهید. مهمتر از همه، در مورد زمینه صحبت در ویدئو های خود را.

سپس برندگان را از نظرات خود جلب می کنید و آنها را در یک فیلم پیگیری یا در سایر رسانه های اجتماعی خود اعلام می کنید.

۳٫ مسابقه استعدادیابی

همچنین می توانید از طرفداران خود بخواهید که ویدیوهای خود را ارسال کنند ، اعم از این که رقصنده باشد ، بازیگری یا یک چالش اجرا کنند. از آنها بخواهید تا از هشتگ مسابقه رسمی استفاده کنند تا بتوانید موارد ارسالی را ردیابی کنید. وقتی مسابقه تمام شد ، می توانید فیلم های ارسال شده توسط طرفداران را به کانال YouTube خود ارسال کنید.

در اینجا ویدئویی از TMS Productions وجود دارد که برندگان یک چالش ویرایش را نشان می دهد:

قوانین YouTube و قوانین ارائه

YouTube خط مشی ها و دستورالعمل های سختگیرانه ای راجع به مسابقات و برنامه های ارائه شده در این سیستم عامل دارد.

به عنوان مثال ، مسابقات YouTube باید برای عموم آزاد باشد و ورود به آن آزاد است. شخص یا سازمانی که میزبان مسابقه است باید قوانین روشنی را در اختیار مخاطبان قرار دهد و مسئولیت اطمینان از انطباق قوانین با قوانین محلی و سیاست های پلتفرم را کاملاً بر عهده بگیرد.

شما میتوانید برای خرید لایک بدون ریزش، کامنت با متن دلخواه یا متن رندم فارسی و انگلیسی و متن ایموجی، ویو و فالوور اینستاگرام بدون ریزش با بهترین قیمت روی لینک زیر کلیک کنید

خدمات اینستاگرام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست