خرید فالوور

بهترین روش های اینستاگرام برای سال ۲۰۲۱

مقدمه

اینستاگرام همچنان به عنوان یک تغییر دهنده بازی در دنیای بازاریابی آنلاین است. با وجود تنوع زیاد در نحوه به نمایش گذاشتن نام تجاری خود ، طبیعی است که آن را مرعوب کنید. با ادغام بهترین روش های اینستاگرام ، برند شما به راحتی از بقیه بالاتر می رود.

ایجاد یک سبک سازگار ، برنامه ریزی برای محتوا و دانستن زمان ارسال مطلب کلیدی است. اما چیزهای بیشتری در آن وجود دارد. در این پست ، ما موارد اساسی را که باید برای هر نوع پست اینستاگرام در سال ۲۰۲۱ انجام دهید ، شرح خواهیم داد.

۱٫ مخاطبان خود را بشناسید

اینستاگرام دارای بیش از ۱ میلیارد کاربر است و همین امر آن را به یک بستر ایده آل برای به رسمیت شناختن شایسته برند خود تبدیل می کند. نمودار رشد کاربران اینستاگرام در سراسر جهان از Statista را ببینید:

با وجود تعداد زیادی از افراد آنلاین ، چطور می توانید مخاطبان خود را تعیین کنید؟

بیایید به چند روش اصلی برای محدود کردن این مسئله توجه کنیم:

مشتری ایده آل شما کیست؟

به تقسیم مخاطب خود به سن ، موقعیت ، جنسیت و علایق فکر کنید. از شر کسانی که فکر نمی کنید مناسب آنها هستند خلاص شوید و از آنجا بروید.

آنها به چه چیزی علاقه مند هستند؟

هنگامی که متوجه شدید مخاطبان شما چه کسانی هستند ، از خود بپرسید که آنها ممکن است به چه چیز دیگری علاقه مند شوند. اگر یک مارک تجاری به خرید زنان جوان می پردازد ، می خواهید محتوای شما با آن مطابقت داشته باشد. به هر حال ، ما دوست داریم که خود را در مارک هایی ببینیم که به سمت ما بازاریابی می کنند.

آیا می خواهید عمق بیشتری پیدا کنید؟ این الگو را در مورد چگونگی یافتن مخاطبان هدف خود بررسی کنید .

۲٫ اهداف SMART را تعیین کنید

برای به دست آوردن بازدید ، مخاطبان اختصاصی و شناسایی مارک در اینستاگرام ، تعیین اهداف SMART (خاص ، قابل اندازه گیری ، قابل دستیابی ، مرتبط و به موقع) مهم است.

البته ، همه ما میلیون ها دنبال کننده می خواهیم ، اما بیایید با هزاران اول شما شروع کنیم و از آنجا رشد کنیم. کلید به دست آوردن مخاطب جدید در داشتن محتوای ثابت است که جذاب باشد ، مکالمه ای را شروع کند و پیروان شما را ترغیب به اشتراک گذاری آن با دیگران کند.

به آنچه در ماه اول ، ۶ ماه اول و غیره می خواهید بدست آورید فکر کنید.

حفظ پیروان اختصاصی به همان اندازه کسب پیروان جدید نیز مهم است. با تازه نگه داشتن مطالب ، اما در مارک ، مخاطبان همچنان درگیر می شوند.

با برخی از اهداف مبتدی مانند موارد زیر شروع کنید:

  • یک برنامه ثابت انتشار.
  • ۱۰۰۰ دنبال کننده اول شما
  • ایجاد هشتگ مارک تجاری.
  • نظرات و پسندیدن های زیادی در مورد پست های جدید

نکته حرفه ای: آهسته و ثابت در مسابقه برنده می شود! وقتی محتوا جذاب باشد و متناسب با مخاطب باشد ، همفکران آن آماده آماده شدن در هیئت و گفتگو هستند.

۳٫ عملکرد را اندازه گیری کنید

نگاهی به نحوه عملکرد محتوای خود را می توان به چند روش مختلف نشان داد. مطمئناً ، همه ما می خواهیم دنبال کنندگان خود سر به فلک بکشند ، اما میزان ارتباط مخاطبان شما با محتوای شما به همان اندازه مهم است.

با استفاده از بینش اینستاگرام ، می توانید نحوه تعامل مخاطبان با محتوای شما را مشاهده کنید. هر چقدر بهتر مخاطب خود را درگیر کنید و درک کنید ، دانستن اینکه چه چیزی ارسال کنید آسان تر است.

در هر پست ، روی “مشاهده بینش” در پایین سمت چپ کلیک کنید. از اینجا می توانید تعداد لایک ها ، نظرات ، اشتراک ها و موارد دیگر را مشاهده کنید. بینش با دسترسی و برداشت ظاهری عمیق ارائه می دهد.

این بینش ها را در مورد هر یک از پست های خود مقایسه کنید تا ببینید مخاطب شما به دنبال چه نوع محتوایی است. به زمان ارسال شده نیز توجه داشته باشید ، زیرا این می تواند به شما ایده خوبی از فعالیت بیشتر مخاطب شما بدهد.

راهنمای جامع تجزیه و تحلیل اینستاگرام ما را بررسی کنید .

بهترین شیوه های محتوای اینستاگرام

۴٫ یک راهنمای سبک ایجاد کنید

اینستاگرام یک برنامه بصری است ، بنابراین شکل ظاهری و صفحه شما در اولویت اصلی قرار دارد. یک سبک پیدا کنید و به آن پایبند باشید. این می تواند از طریق یک طرح رنگی یا یک روش ثابت برای ویرایش عکس های شما باشد. داشتن یک سبک خاص ، مارک شما را هنگامی که در خوراک دیگران ظاهر می شود ، یکنواخت و قابل شناسایی نگه می دارد.

برای ایجاد محتوای جذاب و جذاب به نیازی به گرانترین یا تجهیزات فانتزی ندارید. تلفن هوشمند خود را بگیرید ، نور خوبی پیدا کنید و با برنامه های مختلف ویرایش عکس آزمایش کنید.

نکته حرفه ای : محتوای با کیفیت بالا که مخاطب شما را ترغیب به پسندیدن ، نظر دادن یا به اشتراک گذاری می کند ، هر بار برنده می شود.

۵- از تقویم محتوا استفاده کنید

برنامه ریزی ، برنامه ریزی و برنامه ریزی برخی دیگر. سازگاری کلیدی است ، اما یادآوری پست کردن اغلب آسان نیست. توانایی پیش برنامه ریزی و برنامه ریزی پیش از موعد ارسال های شما ، تضمین می کند که می توانید همگام باشید. هنگام برنامه ریزی محتوا ، به برخی از موارد مهم فکر کنید:

  • هر چند وقت یک بار محتوای جدیدی در صفحه خود می خواهید. برای موفقیت نیازی به ارسال هر روز ندارید اما اغلب آنقدر پست می کنید که مردم شما را فراموش نکنند. در نقطه مقابل ، مطمئن شوید که آنقدر پست نمی گذارید که جدول زمانی افراد پر شود. متأسفانه ، این می تواند منجر به لغو دنبال کردن یا بی صدا شود.
  • سازگاری سبک خواه از یک فیلتر عکس یکسان برای همه موارد استفاده کنید یا از یک طرح رنگی سرپرستی ، محتوای خود را قابل تشخیص کنید.
  • سازماندهی مطالب خود در یک مکان. پیش از موعد آماده بودن مطالب و زیرنویس های شما ، مشکل درگیری برای یک پست جدید را برای شما نجات می دهد. هرچه بهتر محتوای خود را برنامه ریزی کنید ، یادآوری پست برای تعطیلات یا تبلیغات ویژه آسان تر خواهد بود.

نکته حرفه ای: زمانی را که به تولید محتوا اختصاص داده شده اختصاص دهید. این می تواند شما را برای یک ماه کامل ارسال های سازگار ، با مارک و جذاب آماده کند.

۶٫ بهترین زمان ارسال را پیدا کنید

یک ابزار عالی برای مشاغل ، فضای Insights در نمایه کسب و کار شما است. برای دستیابی به داده های پیروان خود ، مانند اینکه مخاطبان شما در چه زمانی بیشترین فعالیت آنلاین را دارند و نحوه ایجاد محتوا ، روی دکمه بینش ضربه بزنید .

 

 

 

برای خرید فالوور کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست