خرید فالوور

مزایای رسانه های اجتماعی برای برقراری ارتباط

۱۱٫ محتوای منبع

دو روش اصلی وجود دارد که مشاغل می توانند محتوا را در رسانه های اجتماعی تهیه کنند:

  1. ایده های منبع: از پیروان خود بخواهید که چه می خواهند ، یا درگیر گوش دادن به امور اجتماعی شوند ، تا ایده هایی را برای محتوایی که می توانید خود ایجاد کنید ارائه دهند. به زبان ساده: آنچه را که مردم درخواست می کنند به آنها بدهید. این یک روش مطمئن برای ایجاد محتوایی است که افراد می خواهند آن را بخوانند و به اشتراک بگذارند.
  2. منبع منبع برای پست ها: برای تهیه محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) که می توانید به اشتراک بگذارید ، یک مسابقه ایجاد کنید یا از هشتگ استفاده کنید . درگیر کردن پیروان می تواند باعث ایجاد هیجان در مورد نام تجاری شما شود و در عین حال کتابخانه ای از پست های اجتماعی برای اشتراک در طول زمان در اختیار شما قرار دهد.

سرویس اشتراک کیت های غذایی کانادایی GoodFood به طور مرتب وعده های غذایی خانگی اعضای خود را در فید اینستاگرام خود قرار می دهد ، و پیروان را ترغیب می کند تا با استفاده از هشتگ #GoodfoodieMoment عکس های خود را به اشتراک بگذارند.

۱۲٫ مدیریت اعتبار

مشتریان شما در حال حاضر در مورد شما در شبکه های اجتماعی صحبت می کنند ، خواه شما آنجا نباشید تا پاسخ دهید. اگر شما و تیمتان در حال تبادل نظر هستید ، می توانید پست های مهم اجتماعی راجع به نام تجاری خود انتخاب کنید تا قبل از تبدیل شدن به یک موضوع مهم ، نکات مثبت را برجسته کنید و منفی را برطرف کنید .

مانند ، برای مثال ، اگر افرادی در مورد ناامیدی خود با تجربه بد خدمات مشتری پست می گذارند.

آیا کسی در مورد تجارت شما حرفی می زند که درست نیست؟ حتماً جنبه خود از داستان را به روشی مودبانه و حرفه ای به اشتراک بگذارید. شخصی ستایش شما را می خواند؟ از آنها بسیار تشکر کنید و توجه خود را به سخنان مهربانانه آنها جلب کنید.

۱۳٫ ارتباطات بحران

آیا شرکت شما برای مقابله با بحران برنامه ای در دست اجرا دارد ؟ اگرچه ممکن است مشاغل کوچک با همان مقیاسی که مثلاً مسئله استارباکس داشته باشد منفجر نشوند ، تعداد کمتری از سهام می تواند تأثیرات مخربی را در یک جامعه گره خورده داشته باشد.

وقتی صحبت از پاسخگویی به بحران ها در شبکه های اجتماعی می شود ، سکوت گزینه ای نیست. حفظ حساب های اجتماعی مدیریت شده و مدیریت شده و داشتن یک برنامه در دسترس می تواند به شما در حضور و آمادگی برای تعامل در صورت بروز بدترین وضعیت کمک کند.

۱۴٫ تعامل مشتری و مخاطب

شبکه های اجتماعی به شما امکان تعامل مستقیم با مشتریان و طرفداران را می دهند و به همین ترتیب این فرصت را به آنها می دهند تا با برند شما تعامل مستقیم داشته باشند. برخلاف رسانه های سنتی که فقط ارتباطات یک طرفه را ارائه می دهند ، رسانه های اجتماعی یک خیابان دو طرفه است.

اگر می خواهید مشتریان و پیروان نامزد شوند ، باید خودتان نامزد شوید. فعال بمانید و به نظرات و س questionsال های ارسال شده در شبکه های اجتماعی اجتماعی خود به روشی متناسب با نام تجاری خود پاسخ دهید.

همچنین می توانید از نظارت بر شبکه های اجتماعی استفاده کنید تا بتوانید سخنان مردم در وب اجتماعی را تحت نظر داشته باشید. Burger King فقط توییت نمی کند ، بلکه به دیگران که BK را ذکر می کنند نیز پاسخ می دهد.

۱۵٫ خدمات مشتری و پشتیبانی مشتری

مردم انتظار دارند که مارک ها در شبکه های اجتماعی در دسترس باشد و برای خدمات مشتری به دنبال حساب های اجتماعی خود باشند – و فراتر از آن ، تقریباً نیمی از کاربران شبکه های اجتماعی انتظار دارند که پاسخ برندها در شبکه های اجتماعی ظرف سه ساعت باشد.

در صورت داشتن ابزارهای مناسب ، مراقبت از مشتری اجتماعی می تواند همراه با خدمات مشتری سنتی باشد. یک بستر خدمات مشتری مانند Sparkcentral توسط Hootsuite می تواند به شما کمک کند پیام های دریافتی را از طریق رسانه های اجتماعی ، ایمیل ، پیام های متنی و چت زنده مدیریت کنید.

مزایای رسانه های اجتماعی برای کسب بینش

۱۶٫ در مورد مشتریان خود بیشتر بدانید

رسانه های اجتماعی حجم عظیمی از داده ها را در زمان واقعی در مورد مشتریان شما تولید می کنند. می توانید از این اطلاعات برای تصمیم گیری دقیق تر در زمینه تجارت استفاده کنید.

همه شبکه های اجتماعی مهم تجزیه و تحلیل ارائه می دهند که اطلاعات دموگرافیک را در مورد افرادی که با حساب شما در ارتباط هستند ارائه می دهد. این می تواند به شما کمک کند استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی خود را تنظیم کنید تا بهتر با مخاطبان واقعی خود صحبت کنید.

ما راهنماهای گسترده ای در مورد چگونگی استفاده از تجزیه و تحلیل در Facebook ، Instagram ، Twitter ، LinkedIn ، TikTok ، Snapchat و Pinterest ایجاد کرده ایم ، بنابراین هیچ بهانه ای برای تاریک ماندن در مورد مشتریان و پیروان اجتماعی خود وجود ندارد

۱۷٫ احساسات خود را در مورد مارک تجاری ارزیابی کنید

ما در بالا از نظارت بر شبکه های اجتماعی به عنوان یکی از عناصر مهم جذب مخاطب یاد کردیم. اما همچنین منبع اطلاعاتی کلیدی در مورد خود برند شماست. اگرچه مهم است که بدانید مردم چقدر در مورد شما در اینترنت صحبت می کنند ، اما همچنین مهم است که آنها در مورد نام تجاری شما در واقع چه می گویند – و چه احساسی دارند.

 

بسیاری از موارد ذکر شده می تواند یک چیز خوب باشد … اما اگر با احساسات منفی به بسیاری از موارد اشاره می کنید ، باید سریع فکر کنید تا بفهمید چه اشتباهی رخ داده و مشکل را برطرف کنید.

استفاده از شبکه های اجتماعی برای تجارت شما این امکان را برای شما فراهم می کند که در بالای تجزیه و تحلیل احساسات باشید تا بتوانید از اعتبار برند خود محافظت کنید.

۱۸- رقابت را زیر نظر داشته باشید

همچنین مهم است که بدانید مردم در مورد رقبای شما چه می گویند.

به عنوان مثال ، ردیابی نام های رقبای شما ممکن است با محصولات یا خدمات آنها نقاط درد را نشان دهد که می توانید با آنها تماس بگیرید و مشتریان جدید را در این راه برنده کنید.

نظارت بر رقابت در شبکه های اجتماعی همچنین به این معنی است که شما از زمانی که رقبای شما محصولات جدیدی را راه اندازی می کنند ، تبلیغات را انجام می دهند و گزارش ها یا داده های جدید را منتشر می کنند ، آگاه خواهید شد.

۱۹٫ در اخبار صنعت باشید

در دنیای آنلاین ، اوضاع به سرعت پیش می رود – و شما نمی توانید از قلم بیفتید. گوش دادن مجازی به گوش دادن از طریق گوش دادن به اطلاعات اجتماعی راهی برای اطلاع از تغییرات آینده در صنعت شماست که می تواند بر نحوه تجارت شما تأثیر بگذارد.

مزایای شبکه های اجتماعی برای تبلیغات

۲۰٫ تبلیغات هدفمند

تبلیغات اجتماعی روشی ارزان برای تبلیغ تجارت و توزیع محتوا است. آنها همچنین گزینه های هدفمندی قدرتمندی را ارائه می دهند تا بتوانید به مخاطبان مناسب دسترسی پیدا کنید و از بودجه خود نهایت استفاده را ببرید.

بازاریابان باهوش از این مزیت اصلی رسانه های اجتماعی برای تجارت استقبال کرده اند: انتظار می رود تا سال ۲۰۲۲ بیش از ۵۶ میلیارد دلار برای تبلیغ محصولات بیش از اجتماعی ، تبلیغ کنندگان هزینه کنند .

به عنوان مثال میله های انرژی فعل ، کمپینی را ایجاد کردند که در تمام برنامه ها و خدمات فیس بوک به مخاطبان سفارشی بزرگسالان ایالات متحده دسترسی پیدا می کرد.

با گزینه های هدف یابی آگهی از جمله اطلاعات جمعیتی ، جغرافیا ، زبان و حتی رفتارهای آنلاین ، می توانید پیام های خاصی بسازید که به بهترین وجه با گروه های مختلف مشتری بالقوه صحبت می کند و فقط هزینه بازدیدکنندگان دقیق را که می خواهید دسترسی داشته باشید پرداخت کنید.

۲۱٫ هدف گیری مجدد

تقریبا ۷۰ درصد از سبدهای خرید آنلاین رها شده اند.

افرادی که کالاهای خود را در سبد خرید رها کرده اند ، مشتریان بالقوه بالایی هستند. آنها قبلاً وب سایت شما را پیدا کرده اند ، محصولات شما را مرور کرده و درباره آنچه ممکن است بخواهند تصمیم گیری کرده اند. افراد به دلایل زیادی سبد خرید را کنار می گذارند ، اما شخصی که این میزان علاقه خود را به شرکت شما ابراز داشته است نباید نادیده گرفته شود.

با استفاده از ابزارهای ردیابی مانند پیکسل فیس بوک ، می توانید این مشتریان بالقوه را در تبلیغات شبکه های اجتماعی برای محصولات دقیق که در وب سایت شما مرور کرده اند یا در سبد خرید قرار داده اند ، نشان دهید.

مزایای رسانه های اجتماعی برای اثبات بازگشت سرمایه

۲۲- گزارشگری و تحلیلی

ثابت کردن بازده سرمایه گذاری برای بازاریابان همیشه یک چالش است . اما با استفاده از ابزارهای ردیابی و تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی ، می توانید تأثیر کامل فعالیت های رسانه های اجتماعی خود را مشاهده کنید ، از دنبال کردن تا مشارکت از طریق خرید و خرید.

ابزارهایی مانند Google Analytics و Hootsuite Impact ترافیک وب سایت را که از رسانه های اجتماعی ، تبدیل ها ، ثبت نام های ایمیل و ROI برای هر دو کمپین های رسانه های اجتماعی ارگانیک و پولی ایجاد می شود ردیابی می کنند.

پارامترهای UTM یکی دیگر از ابزارهای ردیابی عالی است که به شما کمک می کند ببینید کدام شبکه های اجتماعی بیشترین سود را برای تجارت شما دارند.

با استفاده از Hootsuite حضور فیس بوک خود را در کنار سایر کانال های رسانه های اجتماعی خود مدیریت کنید. از یک داشبورد می توانید پست ها را برنامه ریزی کنید ، ویدیو را به اشتراک بگذارید ، مخاطبان خود را درگیر کنید و تأثیر تلاش های خود را بسنجید. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

 

 

برای خرید فالوور کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست