خرید فالوور

مزایای شبکه های اجتماعی برای ایجاد برند

بیایید چندین روش را بررسی کنیم که از طریق آنها رسانه های اجتماعی می توانند به شما کمک کنند با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید ، با مشتریان تعامل داشته باشید و تجارت خود را توسعه دهید.

۱٫ آگاهی از برند را افزایش دهید

با بیش از نیمی از جمعیت جهان از رسانه های اجتماعی ، سیستم عامل هایی مانند فیس بوک ، اینستاگرام یا توییتر مکانی طبیعی برای دسترسی به مشتریان بالقوه جدید و بسیار هدفمند هستند.

فکر می کنید مردم فقط با مارک هایی که از قبل در شبکه های اجتماعی می شناسند ارتباط برقرار می کنند؟ در نظر بگیرید که ۸۳ درصد از کاربران اینستاگرام می گویند محصولات جدیدی را در این سیستم عامل کشف می کنند.

هنگامی که Stillhouse Spirits یک کمپین فیس بوک را برای افزایش آگاهی از برند در میان علاقه مندان به فضای باز اجرا کرد ، این شرکت در یادآوری آگهی به ۱۷ امتیاز رسید .

۲٫ برند خود را انسانی کنید

توانایی ایجاد ارتباطات واقعی انسانی (معروف به معنای لحظه های رابطه معنی دار ) یکی از مزایای اصلی شبکه های اجتماعی برای تجارت است. پیروان خود را به افرادی که شرکت شما را تشکیل می دهند معرفی کرده و نحوه استفاده و بهره مندی مشتریان از محصولات شما را به نمایش بگذارید.

اصالت باعث ایجاد اعتماد می شود . اعتماد ، به نوبه خود ، قدرت پذیرش در بازاریابی را افزایش می دهد و تجارت جدید را پیش می برد . و اجتماعی بهترین مکان برای واقعی شدن است!

نشان دهید که چگونه ارزشهای برند خود را پذیرفته اید ، چگونه محصول شما در زندگی واقعی کار می کند و منافع کارمندان و مشتریان خود را در اولویت قرار می دهید.

۳- برند خود را به عنوان یک رهبر فکری تاسیس کنید

۲۰۲۱ فشار سنج ادلمن اعتماد پیدا شده است که در حالی که تا یک نوسان اخیر به سمت بی اعتمادی به دولت، سازمان های غیر دولتی و رسانه ها بوده است وجود دارد، کسب و کار یک موسسه با سطح ۶۱ درصد از اعتماد است. مردم برای بینش و اطلاعات به دنبال مارک ها هستند … و هیچ جایی بهتر از رسانه های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن آن وجود ندارد.

مهم نیست که تجارت شما در کدام صنعت است ، رسانه های اجتماعی فرصتی را برای ایجاد برند شما به عنوان یک رهبر فکری فراهم می کنند – منبع اصلی برای کسب اطلاعات در مورد موضوعات مربوط به جایگاه شما.

LinkedIn – به ویژه بستر انتشارات LinkedIn – شبکه عالی برای تمرکز در هنگام هدف برای ایجاد رهبری فکر شما است.

رئیس و بنیانگذار Hootsuite ، رایان هولمز بیش از ۱٫۷ میلیون دنبال کننده در LinkedIn دارد ، جایی که وی دیدگاه های خود را در مورد شبکه های اجتماعی و کارآفرینی به اشتراک می گذارد.

۴٫ ذهن خود را حفظ کنید

طبق مطالعه سال ۲۰۲۱ مرکز تحقیقات پیو ، هفتاد درصد از کاربران شبکه های اجتماعی حداقل یک بار در روز به حساب خود وارد می شوند و بسیاری از افراد (۴۹ درصد!) اعتراف می کنند که چندین بار در روز اجتماعی را چک می کنند.

رسانه های اجتماعی به شما این امکان را می دهد تا هر زمان که وارد سیستم می شوید با طرفداران و دنبال کنندگان ارتباط برقرار کنید. پست های اجتماعی خود را سرگرم کننده و آموزنده نگه دارید و پیروان شما از دیدن مطالب جدید شما در خبرهایشان خوشحال خواهند شد ، و شما را در ذهن خود نگه می دارند اولین توقف آنها هنگامی که آماده خرید هستند.

البته ، این بدان معنا نیست که شما باید ۲۴/۷ به حسابهای خود چسبیده باشید. یک ابزار برنامه ریزی مانند Hootsuite می تواند به شما کمک کند تا محتوای رسانه های اجتماعی خود را برنامه ریزی کنید تا از قبل پست کنید.

مزایای شبکه های اجتماعی برای رشد

۵٫ افزایش بازدید از وب سایت

ارسال ها و تبلیغات در شبکه های اجتماعی روش های اصلی جابجایی بازدید به وب سایت شما هستند. به اشتراک گذاشتن محتوای عالی از وبلاگ یا وب سایت خود در کانال های اجتماعی خود راهی عالی برای جذب خوانندگان به محض انتشار یک پست جدید است. (حتی می توانید از برچسب های ردیابی UTM برای جمع آوری داده ها روی کلیک های خود استفاده کنید!)

به عنوان مثال Architectural Digest ، محتوای Story را در فید اینستاگرام خود اذیت می کند ، و سپس پیروان را به خواندن مقاله کامل (و دیدن تصاویر زیباتر) از طریق “پیوند در بیو” راهنمایی می کند.

شرکت در چت های اجتماعی همچنین می تواند راهی عالی برای افزایش دید شما ، جلب توجه افراد جدید ، نمایش تخصص شما و هدایت بازدید به وب سایت شما باشد. (اگرچه اطمینان حاصل کنید که برای ارائه ارزش واقعی فراتر از خود تبلیغات بروید!)

آدرس وب سایت خود را در تمام پروفایل های شبکه های اجتماعی خود بگنجانید تا افرادی که می خواهند درباره شما بیشتر بدانند با یک کلیک ساده این کار را انجام دهند.

۶٫ تولید لید

رسانه های اجتماعی راهی آسان و با تعهد کم برای مشتریان بالقوه برای ابراز علاقه به تجارت و محصولات شما ارائه می دهند. تولید سرب از مزایای مهم رسانه های اجتماعی برای مشاغل است به طوری که بسیاری از شبکه های اجتماعی قالب های تبلیغاتی ویژه طراحی شده برای جمع آوری سرنخ ها را ارائه می دهند.

به عنوان مثال ، مک کارتی و استون از تبلیغات سرب فیس بوک استفاده کردند که به افراد علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروژه های املاک و مستغلات خود اجازه می دهد فقط با چند بار ضربه زدن اطلاعات بیشتری در مورد این املاک کسب کنند.

این تبلیغات ۴،۳ برابر بیشتر از سال قبل منجر به فروش می شود و این هزینه ۲ برابر کمتر از تبلیغات املاک و مستغلات سنتی است.

۷٫ فروش را افزایش دهید

حساب های اجتماعی شما قسمت مهمی از قیف فروش شما هستند – روندی که از طریق آن مشتری جدیدی می شود. (هشدار Lingo: این فروش اجتماعی نامیده می شود !)

با ادامه رشد تعداد افرادی که از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند و ابزارهای فروش اجتماعی تکامل می یابند ، شبکه های اجتماعی برای جستجوی محصول و تجارت الکترونیکی از اهمیت بیشتری برخوردار می شوند . زمان مناسب این است که تلاش های بازاریابی اجتماعی خود را با اهداف فروش هماهنگ کنید.

نگاهی فروش اجتماعی دوره Hootsuite آکادمی و یاد بگیرند که چگونه به پیدا کردن آگهی و فروش هارد با رسانه های اجتماعی.

۸٫ شریک تأثیرگذاران

توصیه های دوستان و خانواده ، مانند بررسی ها ، نقش زیادی در تصمیم گیری های مصرف کننده دارند. وقتی باعث می شوید افرادی در مورد محصول یا شرکت شما در شبکه های اجتماعی صحبت می کنند ، آگاهی و اعتبار تجاری را ایجاد می کنید و خود را برای فروش بیشتر آماده می کنید.

یک راه اصلی برای هدایت دهان به دهان اجتماعی ، مشارکت با افراد تأثیرگذار است – افرادی که طرفداران زیادی در شبکه های اجتماعی دارند و می توانند توجه افراد زیر را به مارک شما جلب کنند.

مارک لباس زیر زنانه Adore Me با مجموعه ای از ویدئوهای جعبه گشایی در اینستاگرام با اینفلوئنسرها همکاری کرد و انبوهی از مطالب را دید که مستقیماً در حساب های اینفلوئنسرها به نمایش درآمد. این شامل نرخ کلیک دو برابر و نرخ تبدیل فروش هفت درصد بیشتر است .

مزایای شبکه های اجتماعی برای ایجاد و توزیع محتوا

۹٫ محتوا را تبلیغ کنید

تبلیغ محتوای خود در کانال های اجتماعی یک روش عالی برای به دست آوردن محتوای هوشمند و کاملاً تحقیق شده شما در مقابل افراد جدید ، اثبات تخصص و افزایش مخاطبان است.

به عنوان مثال ، Hootsuite حقایق و آمار جالب آخرین گزارش جهانی Digital 2021 خود را از طریق مجموعه اینفوگرافیک با مخاطبان توییتر خود به اشتراک گذاشت.

برای به حداکثر رساندن مزایای رسانه های اجتماعی برای تجارت ، حتماً یک برنامه بازاریابی محتوا نیز در دست داشته باشید.

۱۰٫ ویروسی شوید

وقتی افراد پست های اجتماعی شما را دوست دارند ، نظر می دهند و به اشتراک می گذارند ، محتوای شما در معرض مخاطبان جدید – دوستان و پیروان آنها قرار می گیرد. ویروسی شدن این مفهوم را یک قدم جلوتر می برد.

همانطور که افراد محتوای شما را با شبکه های خود به اشتراک می گذارند و شبکه های آنها نیز از آن پیروی می کنند ، محتوای شما در اینترنت پخش می شود و به طور بالقوه هزاران یا حتی میلیون ها اشتراک به دست می آورد.

این قرار گرفتن در معرض به ویژه مفید است زیرا ، در جهانی که محتوای آن بسیار بیشتر از هر شخصی است که بتواند هرگز مصرف کند ، سهم اجتماعی یک دوست به عنوان نوعی پیش نمایش است.

ویروسی شدن البته کار ساده ای نیست ، اما بدون شبکه های اجتماعی کار غیرممکن است.

حضور در شبکه های اجتماعی همچنین به این معنی است که طرفداران شما می توانند در این هدف به شما کمک کنند .

 

 

برای خرید فالوور کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست