لطفا قبل از تماس با پشتیبانی سوالات متداول را مشاهده نمایید چه بسا مشکل شما حل شد!

راه های ارتباطی:

۱- ورود به پنل کاربری و ارسال تیکت پشتیبانی که سریع ترین پاسخ گویی در این روش برای شما ارسال خواهد شد زیرا پاسخ به تیکت ها برای کارشناسان پشتیبانی ارجعیت دارد.

۲- ارتباط با ایدی کارشناسان پشتیبانی سایت داخل پیام رسان تلگرام که درحال حاضر خانم صدف اجتهادی(shellteamsupport@) کارشناس اصلی پشتیبانی و خانم زهرا کوتی کارشناس دوم پشتیبانی سایت اینستاهلو میباشد.

۳- تماس با دفتر شرکت در تهران: ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۳۸

۴- ارسال پیامک به شماره های پشتیبانی(فقط ارسال پیامک تماس پاسخ داده نخواهد شد): ۰۹۰۵۹۱۳۷۹۲۸

۵- ارسال تیکت داخل ربات تلگرامی سایت: instaholoobot@

سوالات متداول

چگونه میتونم سفارش ثبت کنم؟

در حال حاضر سه راه برای ثبت سفارش وجود دارد:
۱- سایت اصلی
۲- پنل نمایندگان
۳- ربات تلگرامی

فرقی نمیکنه! با هر کدوم دوس دارین سفارش ارسال کنید
همچنین اموزش ثبت سفارش توی هر سه مورد رو براتون به صورت فیلم و گام به گام قرار دادیم که میتونید با کلیک روی اینجا وارد صفحه راهنمای خرید بشید.

پس از ثبت سفارش چه قدر زمان میبره تا سفارش ارسال بشه؟

تمامی سرویس ها بین ۱ دقیقه تا ۴۸ ساعت تکمیل خواهند شد, اما اگر بیشتر از این زمان طول کشید حتما لازم است تا با پشتیبانی در ارتباط باشید تا ما سفارش شمارو پیگیری و ارسال کنیم.

با وجود کسر مبلغ سفارش ثبت نشد؟

چنانچه بعد از پرداخت به سایت باز نگشتید و یا خرید ناموفق به شما نمایش داده شد لطفا نوع پرداخت و مبلغ پرداختی و زمان خرید رو از طریق پشتیبانی ارسال کنید تا خرید شما بررسی شود اما ۹۰ درصد مواقع خطا از سمت بانک میباشد که مبلغ کسر شده طی ۷۲ ساعت آینده به حساب شما توسط بانک برگشت داده میشه.

آیا میتوان سفارشی را لغو کرد؟

طبق قوانین مندرج در سایت اینستاهلو لغو سفارش صرفا از سمت اینستاهلو امکان پذیر است و کاربر اجازه لغو سفارش رو نخواهد داشت مگر در موارد استثنا

چگونه به شما اعتماد کنم؟

همانطور که مشاهده میکنید سایت ما از درگاه پرداخت زرین پال بزرگترین درگاه واسط کشور و پرداخت یار شاپرک استفاده میکند و همچنین سایت اینستاهلو نماد اعتماد زرین پال را نیز دارد.
سایت ما با بیش از ۵ سال تجربه کار در زمینه افزایش فالوور و لایک در خدمت شما عزیزان میباشد و جهت جلب اعتماد میتوانید به مبلغ کم خرید انجام بدین و سرویس هارو تست بفرمایید.

برای پست ویدیو سفارش لایک دادم و دریافت نکردم؟

لطفا روی عبارت Views زیر پست کلیک کنید تا تعداد لایک ها رو مشاهده کنید اگر تعداد لایک ها کم تر از مقدار سفارش بود کد سفارش را ارسال کنید.

آیا سفارش لایک بین پست ها پخش میشود؟

خیر همانطور که در فرم سفارش مشخص است سفارش برای پستی که شما انتخاب کردید انجام می شود
اما اگر میخواهید لایک به صورت پخش دریافت کنید میتونید به پشتیبانی پیام بدید تا راهنمایی شوید.

آیا امکان تخفیف بیشتر وجود دارد؟

ما همیشه سعی کردیم در اینستاهلو بهترین سرویس هارا با پایین ترین قیمت نسبت به سایت های دیگر برای شما عزیزان فراهم کنیم که نیازی به دریافت تخفیف نداشت باشید.
اما باز هم به درخواست شما عزیزان برای سفارشات عمده امکان تخفیف وجود دارد که میتوانید با ارتباط با کارشناسان پشتیبانی از این تخفیف بهره مند شوید.
همچنین با عضویت در کانال تلگرام ما و دنبال کردن پیج اینستاگرام ما میتوانید از تخفیف های لحظه ای که قرار میدیم نیز استفاده کنید.

ایا امکان دارد فالوور یا ممبر خانم برای ما ارسال کنید؟

جنسیت فالوئر ها و لایک کننده ها و ممبر ها رندوم هستند و امکان بیشتر کردن جنسیتی وجود ندارد.

آیا من باید پسوورد پیجم رو در اختیار شما قرار بدم؟

خیر به هیچ وجه،ما نیازی به پسورد شما نداریم،تنها کاری که باید انجام دهید این است که پروفایل خود را از حالت private خارج کرده و بر روی حالت public یا عمومی قرار دهید.
هیچکدام از سرویس های ما نیازی به اطلاعات اکانت ندارد و به صورت خودکار برای پیجی که سفارش ثبت کردین ارسال خواهد شد.

شرایط بازگشت وجه

امیدواریم هیچوقت نیازی به مطالعه این بخش نداشته باشید!
بازگشت وجه برای سفارشاتی که شامل موارد زیر باشد امکان پذیر است و ما به صورت تمام و کمال مبلغ رو برای شما عودت خواهیم کرد:

۱- اشتباه وارد کردن لینک مربوط به سفارش(ایشالا هیچوقت پیش نیاد چون ما یک اموزش کامل برای ارسال لینک سفارش برای تمامی محصولات قرار دادیم) حال ممکنه فردی لینک سفارش را غلط وارد کند مثلا به جای instaholoo.ir قرار بدید instaholoir که ما در این شرایط اگر لازم باشد با شما ارتباط برقرار میکنیم و لینک صحیح را از شما دریافت کرده و سفارش را مجدد ثبت میکنیم اگر هم دوست داشته باشید مبلغ به صورت کامل عودت داده میشه.

۲- لغو سرویس از سمت اینستاهلو به علت نداشتن ظرفیت و یا غیرفعال شدن سرویس که در این صورت ما خودمان با شما تماس میگیریم و مبلغ رو به صورت کامل عودت خواهیم داد

۳- طولانی شدن مدت ارسال,اگر شروع سفارش شما به بیش از ۴۸ ساعت به طول انجامد شما میتوانید درخواست لغو و عودت وجه دهید و ما مبلغ را به صورت کامل عودت میدهیم.

فهرست